28-03-2019, 21:55 PM
Nii mõistatuslik asi too sidurijunn, et keegi pole mist kostnud Ei mõistnud minagi teda kuhugile panna Vahepeal on asi jõudnud nii kaugele:
Raportid sisseviidud ratsidest. Jõuvõtt on tehtud opereeritavaks juhikohalt:
Kasutatav ka pööratud sarvede asendis:
Algselt oli käiguhoovastiku ülemine ots kavandatud selliseks Asi tuli tunnistada pooletoobiseks, uus lahendus sai selline:
Seega varda mõlemas otsas samasugused liigendid, varda pikkust saab muuta ca 23mm, mis on piisav (originaalkonstrutsioonil see suurus ca 30 mm). Et selliseid käigukange saaks paigaldada, närisin külje peal neid kaarekujulisi pilusid suuremaks ning võtsin kasutusele uue puksi Made in Setomaa:
Seega on paremale poolele puuritud puksisuurune auk, kust saab puksi sisse torgata. Originaalkonstruil tuli puks pista käigukangide sisse ja kogu kupatus altpoolt kuvaldaga paika taguda Päriselt kah. Muudetud kangide puhul see enam võimalik ei olnud. Veel sai operaatori käeulatusse toodud õhuklapiga opereerimine:
Õhuklapi jaoks siis originaali gaasihoob, gaasiga opereerimine käib tollest tagumisest mustast hoovast.
Aga vot nüüd on selline probleem, et sidur ei taha lahutada Eespool oli juttu reguleerseibist (või kuulist). Minu mõte liigub sinnakanti, et tolle lisamisest peaks abi olema. Või...?
Raportid sisseviidud ratsidest. Jõuvõtt on tehtud opereeritavaks juhikohalt:
Kasutatav ka pööratud sarvede asendis:
Algselt oli käiguhoovastiku ülemine ots kavandatud selliseks Asi tuli tunnistada pooletoobiseks, uus lahendus sai selline:
Seega varda mõlemas otsas samasugused liigendid, varda pikkust saab muuta ca 23mm, mis on piisav (originaalkonstrutsioonil see suurus ca 30 mm). Et selliseid käigukange saaks paigaldada, närisin külje peal neid kaarekujulisi pilusid suuremaks ning võtsin kasutusele uue puksi Made in Setomaa:
Seega on paremale poolele puuritud puksisuurune auk, kust saab puksi sisse torgata. Originaalkonstruil tuli puks pista käigukangide sisse ja kogu kupatus altpoolt kuvaldaga paika taguda Päriselt kah. Muudetud kangide puhul see enam võimalik ei olnud. Veel sai operaatori käeulatusse toodud õhuklapiga opereerimine:
Õhuklapi jaoks siis originaali gaasihoob, gaasiga opereerimine käib tollest tagumisest mustast hoovast.
Aga vot nüüd on selline probleem, et sidur ei taha lahutada Eespool oli juttu reguleerseibist (või kuulist). Minu mõte liigub sinnakanti, et tolle lisamisest peaks abi olema. Või...?