Sarvbelarussi velmamine

Lausa lust lugeda, et velmatud sarvbelarussid tulevad muudkui lups ja lups nagu konveierilt Smile 

Mina ei ole eriti kuhugi jõudnud, kuigi püssi päris põõsasse kah pole visanud. Just täna toimus üks selle teemaga seotud sündmus, millest tuleb lähemalt juttu kunagi edaspidi.

Hiina mootorite fännide õrritamiseks teatan, et mulle pakuti selle sama teemaga seonduvalt "althõlma" 9 HP elektristarteriga Subarut Hiina mootori hinnaga. Aga vedu ma siiski ei võtnud.

Vahepealsete pikkade aastate jooksul sai meisterdatud ja värvitud selline edev suretuslüliti:
   
Meisterdatud selles mõttes, et teada-tuntud kolmepositsioonilisel lülitil on üks asend blokeeritud, seega ON-OFF. Pildilt ka näha, mis juhtub kaasaegse käepidemekummiga aastate möödudes... Eespool tunti kah kummide koha pealt muret, aga hädast peaks päästma suvaline tsikli- või ka jalgrattapood, sest mõõduks on masslevinud 22mm. Kui juba värv püssis oli, sai ka punne võõbatud:
   
Minul juhtus kah selle punniga jama, kadus ära Sad  Treimismõtet (nagu eespool kirjeldati) pähe ei tulnud, uurisin kataloogi: КГ 3/8. Siis uurisin nelikveolise MTZi kataloogi ja kuskil esisilla küljes ta oligi. Vutt-vutt-vutt traktoripoodi, kopikad letile, ja oligi oma.

Aga enne neid "suuri vägitükke" põigakem tagasi aastasse 2018. Nimelt läksin siis peale koondamist ühe maa ja mere taha õnne otsima Smile  Ja leidsin ka! Prügikastist...
   
Eesti asotsiaal Soome prügikastisisu lahkamas Big Grin Ehk siis keegi oli ära visanud kahetaktilise mootoriga generaatori. Visanud koguni nii suure vihaga, et karbuss oli katki. Sädet ma kätte ei saanud, ilmselt selles asi oligi. Muist juppe läks prügikasti tagasi, aga väärtuslikuks osutus bentsupaak. Nimelt aitas see lahendada probleemi, et pööratud sarvede asendis ei saa tankida
Paak küll väiksem kui originaal, aga seni, kuni sarvikuga Petseris bensiini järel ei käi, ei oma see tähtsust.

Ühel 2018nda aasta kuumal augustipäeval jõudis minuni pakk kaugelt ookeani tagant. Tegin suure erutusega lahti ja pakis olid ameerikakeelsed ajalehed:
   
Big Grin Big Grin Big Grin
Vasta

Minu tegemised käesoleva teema raames on takerdunud muuhulgas ühe äärmiselt tobeda asjaolu taha. Nimelt ei ole ma oma mootorit peaaegu 5 (loe: viis) aastat, 2018nda aasta augustist peale näinud. Seisab treiali juures treipingi jala taga nagu paha poiss nurgas... Kahe augu puurimine ja keermestamine võttis aega "ainult" aasta ja neli kuud... Nii et lähema kümne aasta jooksul peaks asjad tehtud saama Smile Sad 

Ma saan mehest muidugi aru ka. Tal on palju lihtsam leib lauale saada rehve või piduriklotse vahetades, mitte mingite "kummaliste" asjadega mässates. Ja endalgi on raske tegelda asjadega, mis suurt vaimustust esile ei kutsu ja mille mõttest aru ei saa. Teisalt - kui ei viitsi või ei taha teha, oleks vist viisakas seda kohe öelda. Aga selle asemel käiab treial, et mis sa nende sarvikutega jamad, osta Põka. Loen aeg-ajalt seda teemat ja tegelikult asi ikka üsna kurb. Ehk ma ei tahaks Põkat isegi siis, kui tasuta saaks.

Selline olukord ongi asja arengut torpedeerinud. Näiteks teeks valmis tugijala ja lõpetaks ära elektrijuhtmestiku, aga kui mootorit käega katsuda ei saa, pole see võimalik. Samuti ei saa teha konkreetseid mootorit puudutavaid otsuseid, et milliseid juppe peaks varuma. Jama ka selles, et hakkab ununema, kuidas asjad mõeldud olid, kuhu ja kuidas mingi jupp käib, mõned peenikesed pudinad olen nii hästi ära peitnud, et ei leia enam üles Sad 

Vahepealne kõige suurem areng mootori vallas on see, et ostsin remondijuhendi. 13€ eest sain õiguse alla laadida 74 lk tarka juttu, kus kõik viimse poldini ära seletatud, toodud ära pingutusmomendid piirmõõtmed jne.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne