03-08-2023, 08:46 AM
Nüüd siis ükshaaval murutraktori elektrisüsteemi komponentide hankimisest/aretamisest.
Hooratas
Tuju tõstmiseks
Mõned postid eespool on pilt
et sain Ameerikast kastitäie ajalehti. Kui keegi arvas, et sain tünga, siis sai ta ise tünga Tegelikult oli seal ajalehtede sees peidus murutraktori hooratas, järgnevatel piltidel vasakpoolne:
Erinevused tavamootori hoorattast (piltidel paremal):
*välisküljel on magnet süütepooli tarbeks
*pardaelektri "pumpamiseks" on seespool 4 magnetit, mis kinnituvad poltidega, mitte needitud kinnitusklambritega.
*esiküljel 3 M8 tikkpolti, mille otsa kinnitub traktori jõuülekandevõll.
Seoses G400 traktoriversiooni tootmisse võtmisega unifitseeriti ventilaator, tekitades sinna 8-kujulised avad.
"Suhe" tavaversiooni hoorattaga, kuhu ventilaator kinnitatakse M6 poltidega:
Ja traktorivariant:
Minul tuleb tikkpoldid asendada tavaliste M8 poltidega.
Pildilt on puudu puksikesed, mis käivad ventilaatori ja kinnituspoltide vahele. Välismõõt on neil sama, traktorivariandi tarbeks tuli siseava suuremaks puurida. See oligi üks operatsioonidest, mille tõttu treialit tuli kiusata. Ja ühe töödeldud puksi oskasin juba ära kaotada
Mingit riski ega vareseloopimise teemat seoses selle hoorattaga ei olnud. Arvestamata GV 400 (mille kohta ei ole uurinud) on G400 mootoritel kokku 9 erinevat hooratast. Sõltuvalt sellest, kas kasutatakse elektristarterit või mitte ja milline on süüte- ja elektrisüsteem. Kas on lamp coil või charging coil või pole neid üleüldse. CDI süüte korral näiteks paiknevad magnetid kiilusoone (ja seega ülemise surnud seisu) suhtes teisiti.
Aga arvata võis, et keegi ei hakanud väntvõlli otsa kinnitamiseks tegema 9t erinevat varianti koonusavasid või elektristarteri tarbeks erinevat hammasvööd - need on kõigil identsed. Ka praktika näitas, et väntvõlli otsa sobib, starteriga suhestub ja muud polegi nagu vaja...
Hooratas
Tuju tõstmiseks
Mõned postid eespool on pilt
et sain Ameerikast kastitäie ajalehti. Kui keegi arvas, et sain tünga, siis sai ta ise tünga Tegelikult oli seal ajalehtede sees peidus murutraktori hooratas, järgnevatel piltidel vasakpoolne:
Erinevused tavamootori hoorattast (piltidel paremal):
*välisküljel on magnet süütepooli tarbeks
*pardaelektri "pumpamiseks" on seespool 4 magnetit, mis kinnituvad poltidega, mitte needitud kinnitusklambritega.
*esiküljel 3 M8 tikkpolti, mille otsa kinnitub traktori jõuülekandevõll.
Seoses G400 traktoriversiooni tootmisse võtmisega unifitseeriti ventilaator, tekitades sinna 8-kujulised avad.
"Suhe" tavaversiooni hoorattaga, kuhu ventilaator kinnitatakse M6 poltidega:
Ja traktorivariant:
Minul tuleb tikkpoldid asendada tavaliste M8 poltidega.
Pildilt on puudu puksikesed, mis käivad ventilaatori ja kinnituspoltide vahele. Välismõõt on neil sama, traktorivariandi tarbeks tuli siseava suuremaks puurida. See oligi üks operatsioonidest, mille tõttu treialit tuli kiusata. Ja ühe töödeldud puksi oskasin juba ära kaotada
Mingit riski ega vareseloopimise teemat seoses selle hoorattaga ei olnud. Arvestamata GV 400 (mille kohta ei ole uurinud) on G400 mootoritel kokku 9 erinevat hooratast. Sõltuvalt sellest, kas kasutatakse elektristarterit või mitte ja milline on süüte- ja elektrisüsteem. Kas on lamp coil või charging coil või pole neid üleüldse. CDI süüte korral näiteks paiknevad magnetid kiilusoone (ja seega ülemise surnud seisu) suhtes teisiti.
Aga arvata võis, et keegi ei hakanud väntvõlli otsa kinnitamiseks tegema 9t erinevat varianti koonusavasid või elektristarteri tarbeks erinevat hammasvööd - need on kõigil identsed. Ka praktika näitas, et väntvõlli otsa sobib, starteriga suhestub ja muud polegi nagu vaja...