Postitused: 5,768
Teemad: 731
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
19-12-2016, 23:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-12-2016, 23:28 PM ja muutjaks oli
Aspelund.)
Kohtusin selliste plekikääridega. Peal imelik tiivuline logo koos stiliseeritud S-tähega. Teisel küljel tuttav kombinatsioon D.R.G.M., mis viitab tõenäoliselt 3. Reichi kõrgaegadele.
On keegi kohanud sellist kaubamärki või logo?
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 833
Teemad: 13
Liitus: Sep 2009
Maine:
12
Tiivulist pakuks,et kuulub lennunduse valdkonda,kuid kuidas see Eestis on,kui see Reichi aegadesse paigutada.
Ja vaevalt,et lennukitel oleks vaja olnud selliseid tööriista kastis kaasas vedada?
Nii,et minu huupi pakkumine tegelikult.
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Munapitsitajad, logo ei muuda sihtotstarvet.
Postitused: 2,169
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
(20-12-2016, 00:25 AM)Roland Kirjutas: Tiivulist pakuks,et kuulub lennunduse valdkonda,kuid kuidas see Eestis on,kui see Reichi aegadesse paigutada.
Ja vaevalt,et lennukitel oleks vaja olnud selliseid tööriista kastis kaasas vedada?
Nii,et minu huupi pakkumine tegelikult.
Miks ka mitte . Teenisid ju meie poisidki lennuväe abiteenistuses...
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 140
Teemad: 32
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
Tiivad läbi ratta on muidu Reicsbahni logo, ehk siis raudtee
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Kui juba kääride teema, siis panen ka.
Kelle käärid need on, ehk mis logoga tegu?
Olen nendega palju lõiganud ja mitmed korrad valudes vähernud. Kangesti ajab naerma, kui keegi teine nendega lõikab ja siis järsku oigama hakkab, vaatamata eelnevale hoiatusele.
Postitused: 2,319
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
Oma kääridel ajasin ühe poole käepideme pitsiga punaseks ja kopsisin sirgeks- no kaua võib... Peaks Yankee olema.
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Novat, siit tuleb uus plekikääride küsimus. Miks nad üldse sellised tegid? Kas insenöörid tööd ei teinudki? Tegelikult polnudki sellist meest vist,vaid sepp tegi need. Ja teine sepp võttis kätte ja peksis uuesti sirgeks. Aga lõikavad häste.
Postitused: 2,169
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
21-12-2016, 12:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-12-2016, 12:42 PM ja muutjaks oli
h2rra.)
Kui mina koolipinki algkoolis nühkisin, siis oli ukse peal silt "Tööõpetuse klass" nüüdsel ajal pidin ennast pooleks naerma, kui uksel nägin silti "Käelise tegevuse ruum" (Kiili kool).
Meie pidime tahvlist plekist oma õrnakeste kätega valmis tegema prügikühvli, koos traadist aasaga käepidemel, õpetaja valvsa pilgu all. Mida tänapäeval nendes klassides tehakse? Naisterahvast õpetaja läks selle küsimuse peale punasekspunaseks, ebalev naeratus huultel.
Kuid meile õpetati plekikääridega täpseid lõikeid tegema nii, et käärid olid kinnitatud kruustangide pakkide vahele ja siis sai jõudu juurde lõikamisel. Ehk vast selle pärast on meie esivanemad kõverikud teinud, et sõrmi säästa viimases lõpus? Uskuge mind meie esivanemad olid ettevaatlikumad ja elu alalhoiu instinkt oli neil olemas... muidu ju meid ei oleks täna siin lugemas kribamas.
Parimat h2rra
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Mul on ühed väiksemad CCCP käärid. Piirajaks on "hargivahel" üks nupp ja kõveraks ka pole läinud. Nende suurtega on jah hea kruustangide vahele kinnitatuna lõigata.
Postitused: 619
Teemad: 85
Liitus: Apr 2009
Maine:
6
tere,üldjuhul on plekikääride teras karastatud viimase piirini,kui ei oleks piirajat,siis lihtsalt suure jõuga vajutad nad katki,kui oled lõike juba lõpetanud.vot selleks ongi piiraja.
Postitused: 1,167
Teemad: 87
Liitus: Jun 2008
Maine:
12
Ja vaese plekksepa kõhunahk peab selle piiraja vahele sobima!
Tervitab Veteran.
Postitused: 1,551
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
27
(21-12-2016, 14:02 PM)linnuke Kirjutas: Aga ehk sellepärast.Kui kääridel piiraja peal ,lõpetab lõikamise ilusti.Kui ei ole piirajat ,siis jääb lõike lõpus mõlemale pleki poolele pisike jõnks sisse
Tundub, et ka vanasti ei õpetatud õigeid töövõtteid. Kääridega lõigates ei pigistata lõugu lõpuni kinni, vaid lõigatakse lõiketerade keskmise kolmandikuga, siis on võimalik kääre juhtida ehk joonel hoida ja samas jääb lõige sirge ja puhas. Ka paberit ja pappi lõigatakse samal moel.
Piirajad on enamusel normaalsetel kääridel, ka mitteplekikääridel. Olid veneajal samuti olemas painutatud sabadega käärid, kahjuks suhteliselt fekaal materjal, need ohutud ja jõnksutamist võimaldavad käärid olid kvaliteetsest terasest ja karastatud viimase piirini.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 195
Teemad: 5
Liitus: Apr 2002
Maine:
0
Vastuseks Aspelundi küsimusele:
logo - Saksa Raudtee
D.R.G.M. - peaks olema "Saksa Raudtee omand" või midagi sellist.
MB 260E W124
G3 GTI
Nissan Qash Ai-Ai