Viimane KGB-lane

Tekib nii-öelda uus etalon. Ehk, et piisavalt korrutatud pooltõde muutub tõeks või kui mõnda fakti piisavalt avaldada siis muutub järjest raskemaks algse info leidmine. Siiski tuleb meeles pidada, et teemas tegutsev inimene toimetab oma plaanide järgi ning ülejäänud võivad teha paremini, õigemini, valesti või mis iganes. Tegemist ei ole omaniku vanaisa auto ehk nostalgia objektiga vaid tegemist on läbimõeldud ja plaanipärase, s.h turule reageeriva tegevusega. Jällegi, igaüks valib oma äri- ja turundusstrateegia ise. 


"Eriti probleemseks muudabki asja just auto omaniku autoriteetsus, s.t. punktuaalse täpsuse ja asjassepühendumise poolest tuntud inimese loomingut peetakse tulevikus kindlasti etaloniks."
Vasta

(28-06-2021, 12:49 PM)gruppen Kirjutas:  Tekib nii-öelda uus etalon. Siiski tuleb meeles pidada, et teemas tegutsev inimene toimetab oma plaanide järgi ning ülejäänud võivad teha paremini, õigemini, valesti või mis iganes. Tegemist ei ole omaniku vanaisa auto ehk nostalgia objektiga vaid tegemist on läbimõeldud ja plaanipärase, s.h turule reageeriva tegevusega. Jällegi, igaüks valib oma äri- ja turundusstrateegia ise. 


"Eriti probleemseks muudabki asja just auto omaniku autoriteetsus, s.t. punktuaalse täpsuse ja asjassepühendumise poolest tuntud inimese loomingut peetakse tulevikus kindlasti etaloniks."

Enamikes riikides on kunsti- ja tehnikaharulduste väljaviimisel erinevat sorti piirangud. Kahju on seal pool kust välja viiakse ja õnn on nende õuel kus see siis sisse tuuakse. Aga eriti kahju on, kui see lihtsalt teadlikult  pekki keeratakse, olgu ta siis kus pool piiri tahes, see maailma viimane. Selleks, et garaazis oleks kollane sinise triibuga volga on muud lahendused. Piiteri väljanäitusel Loch Ness ehk see L1 võltsing, välja siiski ei pandud. Peaks meie väljanäitajatel ka niipalju südikust olema, et fantaasia vilju mitte tõepähe presenteerida. Aga vaevalt, hetkel näikse et siia kleebitakse hoopis gorba legendi külge. See auto ei saanud gorba saateauto olla isegi mitte musta KGB autona. Väiksematel ninadel teoreetiliselt sai.

Antud juhul tehti ehtsast mustast KGB (mis ilmselt oli siiski KGB juhtkonna käsutuses) liba liiklusmiilitsa auto. Suhtumisele et iga mees teeb oma autoga mida tahab, kasvõi jäätiseauto, on muidugi keeruline vastuargumente leida. Poliitilistel kaalutlustel ja praktilistele vajadustele tuginedes tehti kunagi itleri 6 rattalisest, pritsumeeste auto, mis siis tänaseks on jällegi tagasi konverteeritud. A vat ma ei teagi miks see mulle präegu meelde tuli, see siin ju kõigest volga, peategelane ise kirjutas ju, et neid on mitu tükki veel. Minu meelest on siiski nüüd üks vähem kui enne. Need teised on KGB ja see siin on liba miilits. Autol ei ole mitte ainult vale värv, vaid tal on nüüd loodud vale identiteet. Hea, et pritsumeeste või jäätiseautot ei tehtud, tehti ainult miilitsa ja seegi valesti.. Wink kahju krt, 

Ah, niisama targutan.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

(28-06-2021, 12:49 PM)gruppen Kirjutas:  Tekib nii-öelda uus etalon. Ehk, et piisavalt korrutatud pooltõde muutub tõeks või kui mõnda fakti piisavalt avaldada siis muutub järjest raskemaks algse info leidmine.

"Eriti probleemseks muudabki asja just auto omaniku autoriteetsus, s.t. punktuaalse täpsuse ja asjassepühendumise poolest tuntud inimese loomingut peetakse tulevikus kindlasti etaloniks."

Selle esitluse 15:40 algab see juba ette ennustatud pooltõdede ja lausvalede teadlik kujundamine. Nüüd on vormistatud see kollane sinise triibuga fantaasia mendikas juba ametlikult helis ja pildis lausa Gorba enda saateautoks.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

(03-08-2023, 01:54 AM)spitfire Kirjutas:  
(28-06-2021, 12:49 PM)gruppen Kirjutas:  Tekib nii-öelda uus etalon. Ehk, et piisavalt korrutatud pooltõde muutub tõeks või kui mõnda fakti piisavalt avaldada siis muutub järjest raskemaks algse info leidmine.

"Eriti probleemseks muudabki asja just auto omaniku autoriteetsus, s.t. punktuaalse täpsuse ja asjassepühendumise poolest tuntud inimese loomingut peetakse tulevikus kindlasti etaloniks."

Selle esitluse 15:40 algab see juba ette ennustatud pooltõdede ja lausvalede teadlik kujundamine. Nüüd on vormistatud see kollane sinise triibuga fantaasia mendikas juba ametlikult helis ja pildis lausa Gorba enda saateautoks.
Võibolla sõnastus sai natuke vale aga ma ei ole kunagi väitnud, et just see nimetatud auto oli Gorba saateauto. (seda pole võimalik tõestada) Pigem ikka, et see on ehitatud selliseks nagu need saateautod olid. Kui oleks see intervjuu täismahus käiku läinud, siis oleks see jutust välja tulnud. Paraku on seda teksti lühendatud ja jutust palju lõike kaduma läinud.
Vasta

(03-08-2023, 14:09 PM)Formika Kirjutas:  
(03-08-2023, 01:54 AM)spitfire Kirjutas:  
(28-06-2021, 12:49 PM)gruppen Kirjutas:  Tekib nii-öelda uus etalon. Ehk, et piisavalt korrutatud pooltõde muutub tõeks või kui mõnda fakti piisavalt avaldada siis muutub järjest raskemaks algse info leidmine.

"Eriti probleemseks muudabki asja just auto omaniku autoriteetsus, s.t. punktuaalse täpsuse ja asjassepühendumise poolest tuntud inimese loomingut peetakse tulevikus kindlasti etaloniks."

Selle esitluse 15:40 algab see juba ette ennustatud pooltõdede ja lausvalede teadlik kujundamine. Nüüd on vormistatud see kollane sinise triibuga fantaasia mendikas juba ametlikult helis ja pildis lausa Gorba enda saateautoks.
Võibolla sõnastus sai natuke vale aga ma ei ole kunagi väitnud, et just see nimetatud auto oli Gorba saateauto. (seda pole võimalik tõestada) Pigem ikka, et see on ehitatud selliseks nagu need saateautod olid. Kui oleks see intervjuu täismahus käiku läinud, siis oleks see jutust välja tulnud. Paraku on seda teksti lühendatud ja jutust palju lõike kaduma läinud.

Lihtsalt teadmiseks, et Gorbatšovi saateautod valged-sinise triibuga GAI eskordi mendikad olid kõik Mersud ja KGB mustad saateautod oli Zillid. Neid Kgb turva Zil-idel on kroomitud rauad uste all servas ja reelingud katusel, kergesti ära tuntavad. Eesti poisid on nendes keldrites käinud kus nad täna hoiul on.
Selle teema peategelane 07/1990 !! oli tõenäoliselt Siseministeeriumis mõne kgb polkovniku isikliku tagumiku all, mitte aktiivses teenistuses. Ja MUST. Ühtegi 31-seeria eskort GAI autot pole teada. Isegi valge-sinist mitte. Mõni üksik pilt mis netist leida, on kõik hilisemast NL-i lagunemise järgsest perioodist või on nn Holliwoodi autod kusagilt uutest filmidest, kus imiteeritakse nõuka olustikku. Eskortnikute kohta on hakanud tilkuma päris palju huvitavat materjali  veremaal, ka isiklikes memuaarides on kinnitatud, et 31-seeriat (kandiliste tuledega) neil ei olnud.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

"SUVEJUTUD I Mati Kuklane: üheski maailma riigis pole uunikumid maksustatud"

Iirimaal kehtib ka üle 30a autodele maks 56€. Tänapäevastele autodele on maks 120€ kuni 2400€
Vasta

Kui siin juba vigade parandamiseks läks ....
Sai ka see Suvejuttude saade ära vaadatud. Tore vaatamine. Poliitikat oleks võinud jutus vähem olla, aga mis sa teed, kui see meie elu selline on. Sad

Ma tahtsin sellest rohelisest vilkurist. Ei see olnud üksi Moskva teema, nagu lugupeetav klipis mainis.
N-liidu aegses liikluseeskirjas oli selline asi täiesti presenteeritud. Vähemalt eelmise sajandi üheksanda kümmendi  algupoole küll.
Sellise vilkuriga võmmiautosid ka nähtud. Ka töötava rohelisega. Eestimaa pinnal.
Kord sõjaväekolonni lõpus, teine kord mingite mustade pikkade (ilmselt Tsaikade) sabas. Võibolla veelgi.
Mingi mälupilt on jäänud miilitsavärvides 2106-st, mil kolm värvi katusel: keskel sinine, vasakul punane ja paremal roheline. Kusagil Kilulinnas ka ehk 1985-nda paiku.


Ma ei ole küll ühtegi nõukaaegset võmmivärvides vilkurit näppinud, aga kahtlustan, et tegu oli unifitseeritud tootega, et samale alusele sai neid kopsikuid erinevat värvi paigaldada.

Aga autokogu on äge ja siinsed foorumi teemakajastused ka.
Jõudu ja jaksu ja põhiline et entusiasm ei lõpeks!
Vasta

(04-08-2023, 18:49 PM)tcumen Kirjutas:  Ma tahtsin sellest rohelisest vilkurist. Ei see olnud üksi Moskva teema, nagu lugupeetav klipis mainis.
N-liidu aegses liikluseeskirjas oli selline asi täiesti presenteeritud. Vähemalt eelmise sajandi üheksanda kümmendi  algupoole küll.
Sellise vilkuriga võmmiautosid ka nähtud. Ka töötava rohelisega.

Nii see on, liikluseeskiri keelas enne liikuma hakata kui rohelise vilkuriga auto möödunud on. Näha oli neid üliharva, küllap seetõttu on selline pisiasi ka enamusel inimestel lihtsalt meelest läinud.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(04-08-2023, 19:06 PM)Marko Kirjutas:  
(04-08-2023, 18:49 PM)tcumen Kirjutas:  Ma tahtsin sellest rohelisest vilkurist. Ei see olnud üksi Moskva teema, nagu lugupeetav klipis mainis.
N-liidu aegses liikluseeskirjas oli selline asi täiesti presenteeritud. Vähemalt eelmise sajandi üheksanda kümmendi  algupoole küll.
Sellise vilkuriga võmmiautosid ka nähtud. Ka töötava rohelisega.

Nii see on, liikluseeskiri keelas enne liikuma hakata kui rohelise vilkuriga auto möödunud on. Näha oli neid üliharva, küllap seetõttu on selline pisiasi ka enamusel inimestel lihtsalt meelest läinud.

Täpselt nii oligi. See oli puhas laiskus ja pohhuism, kus punane pani liikluse seisma, aga rohelisega keegi seda käima ei tõmmanud.
Isakeste kolonnis käisid asjad testmoodi. Ees oli kahe punase ja sinisega, taga kahe rohelise ja sinisega GAI eskortnik (mitte segi ajada tava GAI mendiga). Igal eskortnikul oli pagassis komplekt punaseid või komplekt rohelisi pütte, vastavalt sellele kummad siis katusel olid. Püttide komplektsust kontrolliti (ja ka täideti) piinliku täpsusega, sest nii väärikast töökohast nagu eskortnik hoiti kinni. Vilkurite alune raam kadus katuselt juba aastal 1980. Praktikas sõitis eskortnik kolonnis oma tavapärast positsiooni, mida üldjuhul ei vahetatud. Ehk sa võisid eluaeg sõita ainult roheliste püttidega juhul kui sõitsid kolonnis viimast positsiooni. Siin ei tasu segi ajada mis on saateauto ja mis on korteež. Saateautol olid peal sinised pütid ja sellele tuli lihtsalt teed anda, sõitis sellega siis "kandidat verhovnovo soveta" vms. Aga täis korteež tulede ja viledega sõitis nagu liinibuss, väljus kindlal maršuudil ja paika pandud kellaajal. Tüüpilised liinid olid moskva šeremetjevo lennujaam ja krimmi daatšad. Kusjuures kolonnis saateautod vahetusid märkamatult. Iga auto kolonnis oli visuaalselt identifitseeritav hetkega, eritunnuste põhjal ja selleks ei olnud number. Ei ole kuulnud, et keegi väites, et omab korteeži autot, teaks selle eritunnust.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

(17-05-2019, 23:18 PM)Formika Kirjutas:   Olen pikalt otsinud andmeid ja tootmis mahte selle isendi kohta aga tuleb välja, et see veel kõige salastatum kõigist KGB-lastest. 

Need üli salajased numbrid ja palju muud huvitavat on kirjas Volga raamatus, (vaata viited allpool), nagu ka selgitus ühe ja kahe sumpsi toru kohta.

ГАЗ-31012 являлся хорошо закамуфлированным под обычную «тридцать первую» «Волгу» спецавтомобилем для наружного наблюдения и преследования — с одной выхлопной трубой и селектором «автомата» на вид как рычаг механической коробки.
ГАЗ-31013 — «рассекреченная» модель с двумя выхлопными трубами на виду и «нормальным» селектором.
(По материалам книг "24. Новая Волга" Александра Лекае и "ГАЗ 1932-1982. Русские машины" Ивана Падерина.)

Kes venet ei pursi siis tõlge kõlab umbes nii:
Gaz 31012 oli hästi maskeeritud tavalise 31 seeria välimusega, väliseks jälgimiseks ja jälitamiseks, ühe väljalaske toru ja aut. kastil mehhaanilise kasti kangiga.
Gaz 31013 ei olnud maskeeritud (otseses tõlkes: oli kustutatud salastatusega) kahe väljalaske toruga ja tavalise käiguvalitsaga.

   

Tootmisarvud puudutavad ainult nõuka perioodi, see tabel vene perioodi ja selle tootmismahte ei kajasta. Tootmine lõpetati 1997. Juhin tähelepanu, et loo peategelne on paberite järgi 1990 keskpaik, kus tabelis laiutab tühi auk. Kerenumbriga sobituks 89.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

(30-08-2023, 17:57 PM)spitfire Kirjutas:  
(17-05-2019, 23:18 PM)Formika Kirjutas:   Olen pikalt otsinud andmeid ja tootmis mahte selle isendi kohta aga tuleb välja, et see veel kõige salastatum kõigist KGB-lastest. 

Need üli salajased numbrid ja palju muud huvitavat on kirjas Volga raamatus, (vaata viited allpool), nagu ka selgitus ühe ja kahe sumpsi toru kohta.

ГАЗ-31012 являлся хорошо закамуфлированным под обычную «тридцать первую» «Волгу» спецавтомобилем для наружного наблюдения и преследования — с одной выхлопной трубой и селектором «автомата» на вид как рычаг механической коробки.
ГАЗ-31013 — «рассекреченная» модель с двумя выхлопными трубами на виду и «нормальным» селектором.
(По материалам книг "24. Новая Волга" Александра Лекае и "ГАЗ 1932-1982. Русские машины" Ивана Падерина.)

Kes venet ei pursi siis tõlge kõlab umbes nii:
Gaz 31012 oli hästi maskeeritud tavalise 31 seeria välimusega, väliseks jälgimiseks ja jälitamiseks, ühe väljalaske toru ja aut. kastil mehhaanilise kasti kangiga.
Gaz 31013 ei olnud maskeeritud (otseses tõlkes: oli kustutatud salastatusega) kahe väljalaske toruga ja tavalise käiguvalitsaga.



Tootmisarvud puudutavad ainult nõuka perioodi, see tabel vene perioodi ja selle tootmismahte ei kajasta. Tootmine lõpetati 1997. Juhin tähelepanu, et loo peategelne on paberite järgi 1990 keskpaik, kus tabelis laiutab tühi auk. Kerenumbriga sobituks 89.
 Passi kirjutati arvele võtmise kuupäev. Tuletan meelde, et ostsin auto Saksamaalt ja tehniline pass oli Saksa oma. Auto ajaloost ei tea kahjuks midagi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne