Gaz M1 EMKA

(01-07-2018, 18:44 PM)Sm.Autojuht Kirjutas:  Vedrudega ära torma, saab auto täisti kokku ,tulemus täiesti teine.
Ega seal suurt raskust enam juurde ei tule. Koos tagumise põlle, poritiibade, kaiseraua ja tagavara rattaga max. 50 kg. Proovin selle järgmisel nädalal kokku saada, eks siis on näha, mis tulemus on.
Vasta

Nii, M1 sai kokku ja arvele võetud. Nõuded on tänapäeval väga kõrgeks aetud. Esmaseks registreerimiseks peab auto täiskomplektne olema. Reg. tunnistusele sai siis 3,6 L mootor oma 48 kW-ga. Väljalase 01.01.1940. See küll sümboolne. Kui keegi arvab, et masin valmis, siis sellest on asi kaugel. Kere tööd tahavad tegemist. Sisu ka. Katusele peab augu sisse lõikama, sest originaalis oli present. Muus osas peaks enam vähem OK olema.
   
Vasta

Taavi ametivennad raja taga Pihkvamaal ka mullatöid teinud ja ühe EMKA jäänuste otsa sattunud. Tegemist sõja ajal maha jäetud isendiga, mille esisilda nüüd mulle pakutakse. Oleks see isend minuni jõudnud paar aastat tagasi, oleks küll õnnega koos. See ju 41 aasta värk ja igat pidi originaalne. Hinda mulle veel ei öeldud aga kogemused idanaabritega annavad oletada, et pott kullaga on välja kaevatud.
Üks üliharuldane päris normaalne ühepoolne amort ka neile näppu juhtunud. Tegelikult mul need olemas.
   
   
   
   
Vasta

Jah leitigi Pihkva metsast kulla pott. Sain siis alltoodud vastuse. Big Grin

За переднюю подвеску в сборе и плюс коренные листы рессор заводского изготовления он хочет 7000€.
Vasta

Oi-oi-oi. Vast rublades,ikka julm.
Vasta

(26-08-2018, 16:47 PM)Sm.Autojuht Kirjutas:  Oi-oi-oi. Vast rublades,ikka julm.

See julm on suhteline.
Ford V8 tagasild EEstis 100 eur.Mehhaanilised pidurid ok ja muidu ka hea.-uus omanik Eestis.Moskva venelane küsis miks nii vähe maksis Big Grin.Rostov Doni äärest oli mees nõus palju kordi rohkem maksma,kuid kõik jäi transpordi taha. Sad
Gaz 67 b esisild Venes 800 eur.Ilma difrita ,pooltelgedetta kuid mehhpiduritega ja trossidega -uus omanik  venest 10 min peale kuulutuse ilmumist.Meil poleks keegi tahtnud.

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta

(26-08-2018, 17:11 PM)jurka Kirjutas:  
(26-08-2018, 16:47 PM)Sm.Autojuht Kirjutas:  Oi-oi-oi. Vast rublades,ikka julm.

See julm on suhteline.
Ford V8 tagasild EEstis 100 eur.Mehhaanilised pidurid ok ja muidu ka hea.-uus omanik Eestis.Moskva venelane küsis miks nii vähe maksis Big Grin.Rostov Doni äärest oli mees nõus palju kordi rohkem maksma,kuid kõik jäi transpordi taha. Sad
Gaz 67 b esisild Venes 800 eur.Ilma difrita ,pooltelgedetta kuid mehhpiduritega ja trossidega -uus omanik  venest 10 min peale kuulutuse ilmumist.Meil poleks keegi tahtnud.
 No Jurka, väga erinev tase. 800 € versus 7000 €. Novosibirski mees küsib täielikult komplektse renoveeritud esisilla eest c. 4650.-€

http://gaz-m1.ru/detal.php?id=9

Ja tead, müüb seda silda juba üle aasta.
Kuna Venes praegu ühtegi tõsist EMKA projekti tegemisel ei ole (vähemalt minu andmetel), siis jääb väga kauaks müüma.
Vasta

Huvilised privas küsivad, miks siis selline hinnaklassi vahe GAZ M1 ja GAZ 67 juppidel. Siin võib spekuleerida. Esiteks GAZ M1-te toodeti enne sõda 1936 - 1941 62 888 tk. (mõned isendid pandi ka kokku olemas olevatest tagavaraosadest kuni 1943-da aastani) Lugematul arvul sai neid otsa nii Talve-, kui ka II maailmasõja suurte taganemiste käigus. GAZ 67-t hakati tootma 1943. Siis kui taganemised olid läbi ja eks idanaabri mällu on jäänud see auto kui Võitjate auto. Tehti neid 1953-da aastani 92843 tk. Mõlemad autod olid varustatud samade mootoritega, aga muus osas täiesti erinevad. Pole teada palju Emkasid sõja üle elas aga kindlasti kordades vähem kui IVAN-villiseid. Ka meeldib Idanaabritel 9 Mail nende IVAN-villistega bravuuritseda, samas kui EMKA-sid ei näe kuskil. Tänapäeval paljud tegelased toodavad GAZ 67 detaile, M-1-le ainult üks firma ja sellegi eestvedaja ütles meie viimasel kohtumisel, et lõpetas selle tegevuse ära huvi puudumise tõttu. Tegelikkuses vist pole enam midagi taastada. Kui mingi segane küsib sult maa seest leitud silla eest 7000.-€, mis tuleb veel täielikult taastada, siis muust ei tasu rääkidagi. Võrdluseks sama ajastu Fordi esisilla tala USA-st. Hind 250 $.

https://www.ebay.com/itm/1933-1936-Ford-...OSwze9bbx9-
Vasta

(26-08-2018, 19:20 PM)Formika Kirjutas:  
(26-08-2018, 17:11 PM)jurka Kirjutas:  
(26-08-2018, 16:47 PM)Sm.Autojuht Kirjutas:  Oi-oi-oi. Vast rublades,ikka julm.

See julm on suhteline.
Ford V8 tagasild EEstis 100 eur.Mehhaanilised pidurid ok ja muidu ka hea.-uus omanik Eestis.Moskva venelane küsis miks nii vähe maksis Big Grin.Rostov Doni äärest oli mees nõus palju kordi rohkem maksma,kuid kõik jäi transpordi taha. Sad
Gaz 67 b esisild Venes 800 eur.Ilma difrita ,pooltelgedetta kuid mehhpiduritega ja trossidega -uus omanik  venest 10 min peale kuulutuse ilmumist.Meil poleks keegi tahtnud.
 No Jurka, väga erinev tase. 800 € versus 7000 €. Novosibirski mees küsib täielikult komplektse renoveeritud esisilla eest c. 4650.-€

http://gaz-m1.ru/detal.php?id=9

Ja tead, müüb seda silda juba üle aasta.
Kuna Venes praegu ühtegi tõsist EMKA projekti tegemisel ei ole (vähemalt minu andmetel), siis jääb väga kauaks müüma.

Loll pole see kes palju küsib vaid see kes maksab. Big Grin
Kuna 67 on hetkel venes ülipopp masin siis toodavad paljud tehased talle juppe( kered,klaasid,istmed,vedrud,kummidetailid,presendid,sumbutajad,elektrisüsteemid....).Need on talutava hinnaga,aga spetsiifilised originaaljupid on kordades kallimad kui meil.
Kazanis  on tõsine Emka projekt ,aga seal doonorid olemas.Emkale toodetakse minu teada ainult sumpse,vedrusi ja juhtmestkku.
Ei viitsi süveneda ,aga see vist sama mees kes "originaal Gaz 64 "müütas!

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta

(26-08-2018, 21:57 PM)jurka Kirjutas:  
(26-08-2018, 19:20 PM)Formika Kirjutas:  
(26-08-2018, 17:11 PM)jurka Kirjutas:  
(26-08-2018, 16:47 PM)Sm.Autojuht Kirjutas:  Oi-oi-oi. Vast rublades,ikka julm.

See julm on suhteline.
Ford V8 tagasild EEstis 100 eur.Mehhaanilised pidurid ok ja muidu ka hea.-uus omanik Eestis.Moskva venelane küsis miks nii vähe maksis Big Grin.Rostov Doni äärest oli mees nõus palju kordi rohkem maksma,kuid kõik jäi transpordi taha. Sad
Gaz 67 b esisild Venes 800 eur.Ilma difrita ,pooltelgedetta kuid mehhpiduritega ja trossidega -uus omanik  venest 10 min peale kuulutuse ilmumist.Meil poleks keegi tahtnud.
 No Jurka, väga erinev tase. 800 € versus 7000 €. Novosibirski mees küsib täielikult komplektse renoveeritud esisilla eest c. 4650.-€

http://gaz-m1.ru/detal.php?id=9

Ja tead, müüb seda silda juba üle aasta.
Kuna Venes praegu ühtegi tõsist EMKA projekti tegemisel ei ole (vähemalt minu andmetel), siis jääb väga kauaks müüma.

Loll pole see kes palju küsib vaid see kes maksab. Big Grin
Kuna 67 on hetkel venes ülipopp masin siis toodavad paljud tehased talle juppe( kered,klaasid,istmed,vedrud,kummidetailid,presendid,sumbutajad,elektrisüsteemid....).Need on talutava hinnaga,aga spetsiifilised originaaljupid on kordades kallimad kui meil.
Kazanis  on tõsine Emka projekt ,aga seal doonorid olemas.Emkale toodetakse minu teada ainult sumpse,vedrusi ja juhtmestkku.
Ei viitsi süveneda ,aga see vist sama mees kes  "originaal Gaz 64 "müütas!
 Sama mees jah, aga enam ei tooda. Müüb seda, mis laos on.
Vasta

(26-08-2018, 22:10 PM)Formika Kirjutas:  
(26-08-2018, 21:57 PM)jurka Kirjutas:  
(26-08-2018, 19:20 PM)Formika Kirjutas:  
(26-08-2018, 17:11 PM)jurka Kirjutas:  
(26-08-2018, 16:47 PM)Sm.Autojuht Kirjutas:  Oi-oi-oi. Vast rublades,ikka julm.

See julm on suhteline.
Ford V8 tagasild EEstis 100 eur.Mehhaanilised pidurid ok ja muidu ka hea.-uus omanik Eestis.Moskva venelane küsis miks nii vähe maksis Big Grin.Rostov Doni äärest oli mees nõus palju kordi rohkem maksma,kuid kõik jäi transpordi taha. Sad
Gaz 67 b esisild Venes 800 eur.Ilma difrita ,pooltelgedetta kuid mehhpiduritega ja trossidega -uus omanik  venest 10 min peale kuulutuse ilmumist.Meil poleks keegi tahtnud.
 No Jurka, väga erinev tase. 800 € versus 7000 €. Novosibirski mees küsib täielikult komplektse renoveeritud esisilla eest c. 4650.-€

http://gaz-m1.ru/detal.php?id=9

Ja tead, müüb seda silda juba üle aasta.
Kuna Venes praegu ühtegi tõsist EMKA projekti tegemisel ei ole (vähemalt minu andmetel), siis jääb väga kauaks müüma.

Loll pole see kes palju küsib vaid see kes maksab. Big Grin
Kuna 67 on hetkel venes ülipopp masin siis toodavad paljud tehased talle juppe( kered,klaasid,istmed,vedrud,kummidetailid,presendid,sumbutajad,elektrisüsteemid....).Need on talutava hinnaga,aga spetsiifilised originaaljupid on kordades kallimad kui meil.
Kazanis  on tõsine Emka projekt ,aga seal doonorid olemas.Emkale toodetakse minu teada ainult sumpse,vedrusi ja juhtmestkku.
Ei viitsi süveneda ,aga see vist sama mees kes  "originaal Gaz 64 "müütas!
 Sama mees jah, aga enam ei tooda. Müüb seda, mis laos on.
В продаже рессоры , рессорные листы , стремянки к а\м  ГАЗ-М-1, ГАЗ-67 , ГАЗ-69 , ГАЗ-12, ГАЗ-М-72, ГАЗ-21, ЗИС-101,ЗИС-110.
Новые поступления
Коренные первые и вторые БА-64 , есть возможность изготовить рессоры в сборе.
Рессоры передние ГАЗ-М-11-73 , на  версию ГАЗ-М-61-73 так-же есть возможность изготовить рессоры в сборе
Размеры коренных листов , диаметры ушек , стрелы прогибов соответствуют оригинальным , изготовлены по чертежам Горьковского автозавода. Твёрдость - норма.
Need tulevad Zaparožjest.Teeb kammitsaid ,üksikuid lehti,komplekte.Siiani kiidusõnad.

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta

(26-08-2018, 21:51 PM)Formika Kirjutas:  Huvilised privas küsivad, miks siis selline hinnaklassi vahe GAZ M1 ja GAZ 67 juppidel. Siin võib spekuleerida. Esiteks GAZ M1-te toodeti enne sõda 1936 - 1941 62 888 tk. (mõned isendid pandi ka kokku olemas olevatest tagavaraosadest kuni 1943-da aastani) Lugematul arvul sai neid otsa nii Talve-, kui ka II maailmasõja suurte taganemiste käigus. GAZ 67-t hakati tootma 1943. Siis kui taganemised olid läbi ja eks idanaabri mällu on jäänud see auto kui Võitjate auto. Tehti neid 1953-da aastani 92843 tk. Mõlemad autod olid varustatud samade mootoritega, aga muus osas täiesti erinevad. Pole teada palju Emkasid sõja üle elas aga kindlasti kordades vähem kui IVAN-villiseid. Ka meeldib Idanaabritel 9 Mail nende IVAN-villistega bravuuritseda, samas kui EMKA-sid ei näe kuskil. Tänapäeval paljud tegelased toodavad GAZ 67 detaile, M-1-le ainult üks firma ja sellegi eestvedaja ütles meie viimasel kohtumisel, et lõpetas selle tegevuse ära huvi puudumise tõttu. Tegelikkuses vist pole enam midagi taastada. Kui mingi segane küsib sult maa seest leitud silla eest 7000.-€, mis tuleb veel täielikult taastada, siis muust ei tasu rääkidagi. Võrdluseks sama ajastu Fordi esisilla tala USA-st. Hind 250 $.

https://www.ebay.com/itm/1933-1936-Ford-...OSwze9bbx9-
 ARK andmetel meil Eestis 37 GAZ 67-t ja 5 Emkat, ehk vahe 7-8 kordne.
Vasta

(26-08-2018, 22:25 PM)jurka Kirjutas:  В продаже рессоры , рессорные листы , стремянки к а\м  ГАЗ-М-1, ГАЗ-67 , ГАЗ-69 , ГАЗ-12, ГАЗ-М-72, ГАЗ-21, ЗИС-101,ЗИС-110.
Новые поступления
Коренные первые и вторые БА-64 , есть возможность изготовить рессоры в сборе.
Рессоры передние ГАЗ-М-11-73 , на  версию ГАЗ-М-61-73 так-же есть возможность изготовить рессоры в сборе
Размеры коренных листов , диаметры ушек , стрелы прогибов соответствуют оригинальным , изготовлены по чертежам Горьковского автозавода. Твёрдость - норма.
Need tulevad Zaparožjest.Teeb kammitsaid ,üksikuid lehti,komplekte.Siiani kiidusõnad.
 Tean, mul sealt tagavedrud GAZ 11-le. Pole saanud proovida, kuidas sobivad. Big Grin
Vasta

Kolleegid Tashkendist, kelle kaudu olen ka endale mõned jupid saanud,  said oma GAZ M1-ga ühele poole. Saatsid pilte ka. Vaatamata minu palvele saata pilte mootorist ja käiguosast, pole seda tehtud, vist on mida varjata. Tõenäoliselt üks 100% originaal jälle Big Grin . Muidu kere paistab tipp-topp. Armatuur ka aga istmed on sineli materjal, mida M1-l el kasutatud.
   
   
   
   
   
   
Vasta

Nagu Miki-Hiir valgete sokkidega. 
Krt, need mägede pojad on edevad, aga maitset neil pole. Sa paned parima ülikonna ja siis valged frotee sokid ... No joppenpuhh. 
Ei ole "kodumaal" valgeid sokke kantud.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

(06-09-2018, 10:59 AM)spitfire Kirjutas:  Nagu Miki-Hiir valgete sokkidega. 
Krt, need mägede pojad on edevad, aga maitset neil pole. Sa paned parima ülikonna ja siis valged frotee sokid ... No joppenpuhh. 
Ei ole "kodumaal" valgeid sokke kantud.
Noh mina sellest küll numbrit ei tee. Eks neid valge äärega kumme kasutati ka sel ajal. Eriti paraadidel ja esindusautodel. Eks ta annab efektsema välimuse. Ameerikas oli see suurmood ja eks sealt võeti malli. Idanaabrile meeldib ja ega Usbekid seda endale tee. Läheb Venesse müüki. Usbekistanis palgatase nii madal, võivad kõike endale lubada. Selle firma boss ütles mulle, et hea mees saab 150 - 200$ kuus puhtalt kätte.
Vasta

Kunagi on õnnestunud hankida ilukilbid M-1-le aga nüüd tuleb välja, et selliseid kasutati alles GAZ 11-l, ehk siis GAZ logoga.
   

M 1-l olid aga kasutusel ilukilbid tähega M, ehk siis sellised.
   

Ühel pildil sõjaeelsest ajast on ka neid näha. Mustaks värvitud M tähte olen ka varem piltidelt näinud.
   

Tänapäeval restaureeritud autode kilpidega ei saa arvestada, sest need paistavad kõigil enam vähem valed olevat. Eespool postitatud Usbekkidel pole seal mingeid kirju. Häda pole milleski muus, ainult neid M tähega kilpe tootev Ukraina firma hindab neid üli kõrgelt.
1350 € 5 tk. eest.
Vasta

(06-09-2018, 13:52 PM)Formika Kirjutas:  
(06-09-2018, 10:59 AM)spitfire Kirjutas:  Nagu Miki-Hiir valgete sokkidega. 
Krt, need mägede pojad on edevad, aga maitset neil pole. Sa paned parima ülikonna ja siis valged frotee sokid ... No joppenpuhh. 
Ei ole "kodumaal" valgeid sokke kantud.
Noh mina sellest küll numbrit ei tee. Eks neid valge äärega kumme kasutati ka sel ajal. Eriti paraadidel ja esindusautodel. Eks ta annab efektsema välimuse. Ameerikas oli see suurmood ja eks sealt võeti malli. 

Ja see ongi hämmastav, kui vähe põõratakse nii nähtavale detailile tähelepanu. Rehvid justkui polekski auto osa. Selles valguses on päris koomiline lugeda käigukasti võllidest, mida järgmised 100 aastat mitte keegi ei näe. Aga nad saavad õiged. Rehvi teemal keegi ei arutle: loomulikult läheb alla vaitvool. 
Kas keegi täna julgeb pakkuda mis maksis 36-ndal aastal jooks vaitvoole ? Ma ei hakka siin numbritega puusalt žongleerima aga see number ilmselt üllatab. Ja see oli ka põhjus miks nad olid ainult reklaamvoldikutes ja vaateakendel. Aga mitte tänaval.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

(06-09-2018, 20:35 PM)spitfire Kirjutas:  Ja see ongi hämmastav, kui vähe põõratakse nii nähtavale detailile tähelepanu. Rehvid justkui polekski auto osa. Selles valguses on päris koomiline lugeda käigukasti võllidest, mida järgmised 100 aastat mitte keegi ei näe. Aga nad saavad õiged. Rehvi teemal keegi ei arutle: loomulikult läheb alla vaitvool. 
Kas keegi täna julgeb pakkuda mis maksis 36-ndal aastal jooks vaitvoole ? Ma ei hakka siin numbritega puusalt žongleerima aga see number ilmselt üllatab. Ja see oli ka põhjus miks nad olid ainult reklaamvoldikutes ja vaateakendel. Aga mitte tänaval.
  30-ndate whitewoolide hinna kohta ei oska kaasa rääkida aga tänapäeval, et Emkale papud alla saada, on küllaltki kallis lõbu. Näiteks mustad kummid sellele autole 7.00-16 maksavad 189.-$ tk x 5 = 945.-$ ehk 820.-€, mis tuleb korrutada kahega arvestades tolli ja transporti, ehk vähemalt 1640.-€ tuleb välja käia.
https://www.lucasclassictires.com/700-16...egoryId=-1

Whitewoolid 221.-$ tk.
https://www.lucasclassictires.com/700-16...egoryId=-1
Viie ratta hind siis 1105.-$ ehk 960.-€, mis transporti ja tolli arvestades teeb juba 1920.-€

Näiteks Retrodetal  Peterburis küsib ühe pastla eest  335.-€, mis teeb 5 ratta hinnaks 1675.-€. See hind muidugi Peterburis.
https://www.retrodetal.ru/detail/752-1-4w/

Kokkuvõttes pole see kulutus Whitwoolidele tappev võrreldes tava rehviga. Küll annab autole efektsema välimuse ja tõstab nii mõnegi potensiaalse huvilise silmis väärtust. Eestis neile autodele turgu ei ole, aga idanaabritest auto kollektsionäärid hindavad seda.
Vasta

Vt paar lehte tagasi 1939. aasta filmi kaadrid - whitewall tänavapildis. Loomulikult kunstiline teos ja tänavapilt hoolikalt kujundatud, kuid ei olnud siis ehk ennenägematu. Ja kellel veel oli võimalusi ja vahendeid kvaliteetseid varuosad vajadusel soetada kui mitte NKVD autobaasil. Äkki ikka on mingi teoreetiline võinalus, et võisid olla ka valged rehvid.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne