(27-12-2016, 14:13 PM)Mufff Kirjutas: Jutt on ju algupärast ehk maakeeli näidistest, kust vene autokujurid omale ideid ammutasid, sellele vene "touch"-i juurde lisasid ning millise lõpp-tulemuseni nad jõudsid. Vene keelest aru saavatele inimestele oli ka video, milles kirjeldati "Kopika" saamislugu. Algne Itaalia auto jäeti väljast küll samaks, kuid kere kandvaid osasid muudeti ja tugevdati, et auto Venemaa oludele vastu peaks.
Mis krdi autokujurid???
Kuna teada oli, et see suur riik korralikku õli sisse osta ei jäksa ja ise ka seda toota ei suuda/oska, siis see legendaarne kahe nukaga mootori pea asendati ühenukalisega.
Mille tulemusena saime teada, et mitte ühegi automargi nukkvõll ei kulu nii kiiresti kui selle Lada oma.
Teine, venemaa oludele, ümberehitus oli tagumiste ketaspidurite kaotamine mingi hulka vanema Fiat`i pealt, kuna Nõukogude Liidus olid tolmused teed ja taga ketas poleks kaua kestnud.
Mida ei saanud ka trumli kohta öelda, kuna oli sitasti tehtud, siis kestis veelgi vähem.
Aga vähemalt oli "venemaa oludele" vastav.
........
Küsimusele, kas neil oli ka mingi oma auto välja mõeldud - vastus on, et ei olnud.
Sest see vend, kes NLiidus vähegi midagi oma peaga mõtles, saadeti siwa kuhugi "tootvale tööle". Gulagi ntx.
Ja andekad venkud kas hukkusid või pagesid maalt. Rohkem variante polnud.
Isegi Kalašhnikovi automaat polnud originaalne leiutis.
(kuigi seda kasutavad kogu maailma sitapead täna odava relvana)
.