31-12-2016, 02:09 AM
(30-12-2016, 22:30 PM)urki Kirjutas: Ma hämmeldusin lõigu esimesest sententsist, kuid siiski täpsustaksin seda mõneti.Väga õige jutt.
Nimelt on ЗиЛ-131 ja -130 täiesti erinevad nii mootori konstruktsiooni (ühendav joon on silindrite asetus ja NSVL päritolu), kabiini, kandevõime, läbivuse kui ka (peamine) kasutusostarbe poolest. Samuti on huvitava kurioosumina mudeli -131 puhul võimalik täheldada kütusekulu saja kilomeetri kohta mis peaks olema tehaseandmete järgi võrreldes mudeliga -130 kahekordne.
Mis puutub kopeerimisse, siis tõenäoliselt tegid ülejäänud mootorihuvilised mõneti G. Daimleri pealt maha. Aga see on vaieldav. Mõned olevat oma peaga mõelnud, s.t. ilma G. Daimleri kaasabita, näiteks keegi R. Diesel.
Ja Zazik, võin isegi viite anda, kus see jutt kirjas.
Tegelikult juba andsingi.