Uunikute 16. Talveralli

(05-02-2017, 00:12 AM)PlyVal64 Kirjutas:  Jonnid??? MEHED ei jonni Big Grin

Mehed ei jonnigi ju. Kust Sa seda näed? Rolleyes
Lihtsalt tehti oma otsus mustvalgel teatavaks ja kogu video. Mis arusaamatuks jäi?

NAISED hakkavad selle peale tavaliselt halama, et miks ikka nii ja naa. Ja arutavad asja edasi.
Pikemalt...
Vasta

Pean kahjuks teatama ka enda loobumisest. Ei ole enne olnud sellist asja, et ei saa õigeks ajaks ühtegi masinat valmis. Ehk järgmisel aastal olukord parem.
Vasta

Kuhu, millal ja kellele tuleb tasuda majutuse eest???
Vasta

Esimeses postituses nüüd ka Eraldatud numbrid ja Stardipunktid.


Veidi täpsustatud ka ööbimise infot, veel täpsemalt lähipäevil!

Alvar
Vasta

Avaldus

Ekipaaz nr. 57 avaldab soovi täielikult loobuda kõikidest neile eraldatud stardipunktidest ennekõike põhjusel, et neile on eraldatud märkimisväärselt rohkem punkte, kui konkureerivale jõuvankrile IZ Planeta 3. Tahame talverallist tõsist väljakutset ja FUN-i. Ülalnimetatud põhjustel palun korraldustoimkonnal erandkorras võrdsustada meie ekipaazi stardipunktid nulliga.

Ekipaaz nr. 57 piloot.

Ostan 1989-1997 a Toyota hilux / VW  Taro Pick-upi, alates romust kuni ideaalses korras autoni ja nende varuosi.
Vasta

Kas esimese auto start on kell 8.00 ja siis iga minuti tagant,nagu alati?

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

(13-02-2017, 21:51 PM)hundu615 Kirjutas:  Kas esimese auto start on kell 8.00 ja siis iga minuti tagant,nagu alati?

Jah, Start on tavapärastelt kell 8:00. Starditakse 1min vahedega.
Konkreetne Stardijärjekord mõni päev enne Starti.

Proovin täna veel Juhendi ülesse saada.
Vasta

(13-02-2017, 18:11 PM)isandpauk Kirjutas:  Avaldus

Ekipaaz nr. 57 avaldab soovi täielikult loobuda kõikidest neile eraldatud stardipunktidest ennekõike põhjusel, et neile on eraldatud märkimisväärselt rohkem punkte, kui konkureerivale jõuvankrile IZ Planeta 3. Tahame talverallist tõsist väljakutset ja FUN-i. Ülalnimetatud põhjustel palun korraldustoimkonnal erandkorras võrdsustada meie ekipaazi stardipunktid nulliga.

Ekipaaz nr. 57 piloot.

Tere,
pakun, et tiim 57 Tungival soovil on põhimõtteliselt võimalik nullida vanema aastaarvu punktid (paneme aastaarvuks nullpunkti ehk 1980), mis võrdsustab seisu tsiklite vahel. Aga siis on ka Üldarvestuses ju selle võrra raskem kõrgemat kohta püüda. Kui see on siiski Teie selge soov ja tahe, siis väljendage annast öeldes Jah Smile

Alvar
Vasta

(13-02-2017, 22:15 PM)Alwaro Kirjutas:  
(13-02-2017, 18:11 PM)isandpauk Kirjutas:  Avaldus

Ekipaaz nr. 57 avaldab soovi täielikult loobuda kõikidest neile eraldatud stardipunktidest ennekõike põhjusel, et neile on eraldatud märkimisväärselt rohkem punkte, kui konkureerivale jõuvankrile IZ Planeta 3. Tahame talverallist tõsist väljakutset ja FUN-i. Ülalnimetatud põhjustel palun korraldustoimkonnal erandkorras võrdsustada meie ekipaazi stardipunktid nulliga.

Ekipaaz nr. 57 piloot.

Tere,
pakun, et tiim 57 Tungival soovil on põhimõtteliselt võimalik nullida vanema aastaarvu punktid (paneme aastaarvuks nullpunkti ehk 1980), mis võrdsustab seisu tsiklite vahel. Aga siis on ka Üldarvestuses ju selle võrra raskem kõrgemat kohta püüda. Kui see on siiski Teie selge soov ja tahe, siis väljendage annast öeldes Jah Smile

Alvar

Jah.

Ostan 1989-1997 a Toyota hilux / VW  Taro Pick-upi, alates romust kuni ideaalses korras autoni ja nende varuosi.
Vasta

Vabandame korraldajate ees, aga seekord kahjuks jäime kahe autoga tulemata.
Camaro 79 (hospitaliseerimisoht)
MB W128 82a (teatamine "3persona max" ei võimaldanud nii kiiresti teist autot valmis ehitada ja elukaaslased üksi minna ei lubanudSmile
Vasta

http://www.auto24.ee/uudised/uudised.php?uid=29490   Sel aastal ei tasu siis tüv tegemist viimasele minutile jätta. Paari aasta eest käis meie masin reede õhtul enne laupäevast talverallit ülevaatusel.
Vasta

Austusest teiste rallitajate vastu , teatab meeskond 97 , et igivana Dodge ei saa õigeks ajaks liikuma.

Kasutusse läheb isand Wagoneeri pisut sportlikum Lancer.

Vähemalt saab nüüd korrata Dewillide General Lee mõõduvõtt  Big Grin, mainime et nüüd liigub Mitsu karbussis ka teine segusiiber .....
Vasta

(15-02-2017, 13:47 PM)AsTroSS Kirjutas:  Austusest teiste rallitajate vastu , teatab meeskond 97 , et igivana Dodge ei saa õigeks ajaks liikuma.

Kasutusse läheb isand Wagoneeri pisut sportlikum Lancer.

Vähemalt saab nüüd korrata Dewillide General Lee mõõduvõtt  Big Grin, mainime et nüüd liigub Mitsu karbussis ka teine segusiiber .....

Et siis mitsu lancer on aastast 1976 pärit kui punktide jaotamiseks vajalik on.
Vasta

Esimesse postitusse lisatud Juhend.

Lisaks on lootus homme kätte saada võistlusnumbrid ja seega plaanis nädalavahetusel või/ja järgmise nädala alguses teha paar jagamist soovijatele. Huvitatud on valvel, info liigub ikka eelkõige siin.

Veel juhiks tähelepanu, et Ralli juba käib ehk ka hetkel liider on vahetunud... 


Ööbimine.
Nagu eelnevalt öeldud, siis Kohad on soovijatele broneeritud. Toimub loteriimajutus. Kellel on soov ööbimine ette tasuda (või näiteks X-firma kulusse), siis kirjutab aadressile myyk@nelijärve.ee ning sealt vormistatakse arve. Teine variant on check-in`i tehes kohapeal tasuda - saab tasuda nii sulas, kui kaardimaksega. 
Vasta

Talveralli on ikka päris hoos, juba kolmas vahe-esikoha vahetus, tehnilistel põhjustel.
Juba kolmas Vanim.
Esinelikut lahutab vaid 4 punkti...
Vasta

Enne kui lõplik pingerida moodustub, selgitaks siis iga aastase dilemma:

Näide: Ajakaardile kirjutatud stardiaeg AKP-0 08:23. AKP-1 ideaalaeg: +90 minutit ehk Ideaalaeg on 09:53. 

Millegi pärast korraldaja selle näitega (tavaliselt) piirdub. Aga mis saab edasi ? 
Kui krutskiverbalistide jõuvanker maandub segastel asjaoludel esimeses AKP-s 09:48 (mitte ideaalajas 09;53 nagu oli plaanitud) ja ei suuda mingit mõistlikku selgitust leida, et miks just nii juhtus, siis kirjutab kohtunik roosa vildikaga ajakaardile maandumise aja 09:48.


Kas edasise rehnuti aluseks tuleb võtta 09:48 või siiski 09:53 ?

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

(18-02-2017, 18:09 PM)spitfire Kirjutas:  Enne kui lõplik pingerida moodustub, selgitaks siis iga aastase dilemma:

Näide: Ajakaardile kirjutatud stardiaeg AKP-0 08:23. AKP-1 ideaalaeg: +90 minutit ehk Ideaalaeg on 09:53. 

Millegi pärast korraldaja selle näitega (tavaliselt) piirdub. Aga mis saab edasi ? 
Kui krutskiverbalistide jõuvanker maandub segastel asjaoludel esimeses AKP-s 09:48 (mitte ideaalajas 09;53 nagu oli plaanitud) ja ei suuda mingit mõistlikku selgitust leida, et miks just nii juhtus, siis kirjutab kohtunik roosa vildikaga ajakaardile maandumise aja 09:48.


Kas edasise rehnuti aluseks tuleb võtta 09:48 või siiski 09:53 ?

Talveralli ajavõtt on alati käinud lõigu kaupa (v.a. sportklass omal ajal, kus olid elektroonilise ajavõtu iseärasused), s.t. uut lõiku peab sõitma vana lõigu lõpuaja järgi, antud näites siis 09:48.

Korraldajad palun kinnitagu või lükaku ümber mu väide.


Aga minu küsimus:
Tsitaat juhendist:
Tsitaat:Näide: Ideaalaeg AKP’sse jõudmiseks on 14:15:00. Kui Meeskond jõuab 14:13:59, siis ta saab 10 karistuspunkti(1 minut varem); 14:20:59, siis ta saab 4 karistuspunkti(4 minutit hilinemist); jõudes 14:14:00 - 14:15:59 karistuspunkte ei saa

Kui ideaalaeg lõpeb 14:15:59, siis minu loogika järgi 14:16:59 saab 1 karistuspunkti, 14:17:59 2 punkti jne. selliselt võttes peaks 14:20:59 saama 5 karistuspunkti, mitte 4. Või ma eksin?
Sama küsimus on siit kunagi varem ka läbi jooksnud, võimalik et tegu on Priidu omaaegse näpukaga, mis on aastast-aastasse igas juhendis sees olnud.
Vasta

(18-02-2017, 18:53 PM)zazik Kirjutas:  
(18-02-2017, 18:09 PM)spitfire Kirjutas:  Enne kui lõplik pingerida moodustub, selgitaks siis iga aastase dilemma:

Näide: Ajakaardile kirjutatud stardiaeg AKP-0 08:23. AKP-1 ideaalaeg: +90 minutit ehk Ideaalaeg on 09:53. 

Millegi pärast korraldaja selle näitega (tavaliselt) piirdub. Aga mis saab edasi ? 
Kui krutskiverbalistide jõuvanker maandub segastel asjaoludel esimeses AKP-s 09:48 (mitte ideaalajas 09;53 nagu oli plaanitud) ja ei suuda mingit mõistlikku selgitust leida, et miks just nii juhtus, siis kirjutab kohtunik roosa vildikaga ajakaardile maandumise aja 09:48.


Kas edasise rehnuti aluseks tuleb võtta 09:48 või siiski 09:53 ?

Talveralli ajavõtt on alati käinud lõigu kaupa (v.a. sportklass omal ajal, kus olid elektroonilise ajavõtu iseärasused), s.t. uut lõiku peab sõitma vana lõigu lõpuaja järgi, antud näites siis 09:48.

Korraldajad palun kinnitagu või lükaku ümber mu väide.
JAH, on alati nii olnud (ja on ka sel aastal), et järgmine lõik algab eelmise lõigu lõpu ajaga. Hoolimata sellest, kas ja kui palju varem või hiljem jõutakse AKP-sse. AKP-s kirjutatakse aeg ning sealt arvutab osaleja omale järgmise ideaalaja.
Erandiks on see, kui tekib Neutraalaeg ehk kohtunik märgib siis eraldi ka uue väljumisaja - aga mõlemal juhul ei mõjuta eelmise lõigu aeg järgmise lõigu läbimise ideaalaega.
Vasta

(18-02-2017, 18:53 PM)zazik Kirjutas:  Aga minu küsimus:
Tsitaat juhendist:
Tsitaat:Näide: Ideaalaeg AKP’sse jõudmiseks on 14:15:00. Kui Meeskond jõuab 14:13:59, siis ta saab 10 karistuspunkti(1 minut varem); 14:20:59, siis ta saab 4 karistuspunkti(4 minutit hilinemist); jõudes 14:14:00 - 14:15:59 karistuspunkte ei saa

Kui ideaalaeg lõpeb 14:15:59, siis minu loogika järgi 14:16:59 saab 1 karistuspunkti, 14:17:59 2 punkti jne. selliselt võttes peaks 14:20:59 saama 5 karistuspunkti, mitte 4. Või ma eksin?
Sama küsimus on siit kunagi varem ka läbi jooksnud, võimalik et tegu on Priidu omaaegse näpukaga, mis on aastast-aastasse igas juhendis sees olnud.
 
Märkasin ise ka sama kala, a juu siis rehkendajal oli käsi taskus kui rehnut käis Wink Peaks jah 5 olema.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

(18-02-2017, 18:53 PM)zazik Kirjutas:  Aga minu küsimus:
Tsitaat juhendist:
Tsitaat:Näide: Ideaalaeg AKP’sse jõudmiseks on 14:15:00. Kui Meeskond jõuab 14:13:59, siis ta saab 10 karistuspunkti(1 minut varem); 14:20:59, siis ta saab 4 karistuspunkti(4 minutit hilinemist); jõudes 14:14:00 - 14:15:59 karistuspunkte ei saa

Kui ideaalaeg lõpeb 14:15:59, siis minu loogika järgi 14:16:59 saab 1 karistuspunkti, 14:17:59 2 punkti jne. selliselt võttes peaks 14:20:59 saama 5 karistuspunkti, mitte 4. Või ma eksin?
Sama küsimus on siit kunagi varem ka läbi jooksnud, võimalik et tegu on Priidu omaaegse näpukaga, mis on aastast-aastasse igas juhendis sees olnud.


Märkus on õige, tegu on juhendi näite veaga ehk selle näite puhul on tulemuseks 5 karistuspunkti. 
Kiidan hoolikaid juhendi lugejaid! Smile
Kohe parandame ära
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne