gaz 69 sidurihoovastik
#1

Tere. Ega kellelgi juhtu olema fotot, missugune originaalis 69 (bobi ?) sidurihoovastik välja näeb? Kas üht otsapidi sidurikoja külge käiv võll veel kuhugi kinnitub? Mul 69 tundub see värk kõik misgi isearetatud s*tanikerdis olema, mis n+1 korda on siit-sealt ära murdunud ja sidur on ka väga raske (jõu-õlad paigast ära). Selle taga seisab kere raamile tagasitõstmine Sad
Vasta
#2

See võlli jupp mis seal sidurikoja küljes käib kinnitub teise otsaga raami külge - spets kinnitus koht selleks ja kui sul see hoob poolenisti lahti on siis pole eriti imestada et asi raskelt käib, ime et üldse liigub, samas võib asjale raskust lisada ka see, et pedaalivõll on kinni pookinud kogunenud pasast, kuigi see vähe kahtlane. Kui vaja siis annab ka mingi kataloogi pildi saata.
Vasta
#3

Tänud infi eest, olaf, aga kataloogide pilte olen ma ise ka vaadanud ja seal oli näha ainult teise (vasaku) poole kinnitus, aga mitte mille külge see käib Smile Missugune see raami külge käiv kinnitus on, jäigalt seda hooba sinna ju kruvida ei saa (mootor peab liikuda saama, vibratsioon kanduks raami)? Foto reaalsest asjast oleks ikkagi kõige rohkem abiks, teaks mismoodi peaks asja aretama hakkama...
Vasta
#4

Pobil on sama vahevõll kahes otsas kuulliigenditega - üks raamitala külge, teine mootori külge. Niiviisi ei kandu vibratsioon mootorilt raamile ja mootor annab ka liikuma veidi. Vt suurest Pobi kataloogist http://gaz20.spb.ru/img/download/m20catalog.pdf osa 16, alamgrupp 1602 Fig 26 pos 1.

69-l peaks sama olema.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#5

Valdo antud pildil on see võll ja selle ehitus küll kenasti näha ja kinnitus käibki nii et kahe poldiga raamile ja kaks polti sidurile aga priitk kas sul villisel pole raami küljes ühtegi kronsteini seal sidurikoja kinnituse vastas. vibratsiooni pärast ei tasu eriti muretseda ega see orig. mootor suurt vibratsiooni ei tekita (tühikäigul pisut väriseb) see siduri võll on otstest liigenditega ja sealt kaudu see värin ertiti edasi ei liigu, pigem mootori kinnituste kaudu.
Vasta
#6

Olaf Kirjutas:...poldiga raamile ja kaks polti sidurile aga priitk kas sul villisel pole raami küljes ühtegi kronsteini seal sidurikoja kinnituse vastas. vibratsiooni pärast ei tasu eriti muretseda ega

Olen nii mitmetelgi Pobidel/69tel näinud pealepanduna UAZilt laenatud siduri hüdraulilisi süsteeme (potsuga peasilinder, voolik, töösilinder). Kui see installeeriti auto põhjaliku kapremondi ajal, võib see kronstein olla ka eemaldatud/kadunud kui tarbetu.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#7

see võimalus on täitsa olemas aga mis marki sul 69 täpselt on ega juhtumisisi pole see 69M (volga mootoriga), pole küll juhust olnud kohata ühtegi sellist aga sellel võis ka volga siduri süsteem peal olla.
Vasta
#8

Olaf Kirjutas:see võimalus on täitsa olemas aga mis marki sul 69 täpselt on ega juhtumisisi pole see 69M (volga mootoriga), pole küll juhust olnud kohata ühtegi sellist aga sellel võis ka volga siduri süsteem peal olla.

Mul on GAZ\'il jah see raami küljes olev kronstein kuhugi kaduma läinud, arvatavasti eelmise kap. remondi ajal kui auto raami tugevalt lapiti. Panin ta praegu kokku üheltpoolt kinni olevana nagu ta ennegi oli, kui see süsteem vastu ei peaks pidama, üritan kronsteini tagasi keevitada. Paberite järgi on tegemist siiski \"tavalise\" 69\'ga (bobi mootoriga), kuigi kunagi vene ajal oli sellega (ebaseaduslikult) ka volga mootoriga ringi sõidetud. Tänud nõu eest kõigile!
Vasta
#9

Ma soovitan sul see kronstein enne kere peale panemist ikka valmis teha ja kinni keevitada sest pärast on praktiliselt võimatu seda sinna aretada ja sidur ka õieti ei liigu muidu.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne