Postitused: 3,180
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
62
Kas keegi on lahanud Audi A6 2004 aasta uksi. Täna juhiukse küljeklaasi alla lastes jäi see poolde vinna lahti kuigi kõrvaga kuulates läks mehhanism ise lõpuni alla. Üles ei tulnud enam omal jõul lõpuni vaid kiilus kinni. Hetkel on klaas käsitsi üles tõstetud.
Milline see ehitus seal on ja mida ta lahti võis rebida, mis seal järgi andis?
Aquila captas non muscas.
Postitused: 5,723
Teemad: 728
Liitus: Apr 2002
Maine:
30
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 911
Teemad: 169
Liitus: Feb 2006
Maine:
4
Tere.
Äkki keegi oskab ka 1994a. Renault-19 cabrio kaasreisia ukse el. akna tõste süsteemi pildikese lisada.
Allan.
Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Postitused: 3,180
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
62
Tänan kaasa elamast. Homme löön võtmed sisse ja vaatan järgi oma silmaga mis üllatus seal ees ootab. Tundub et kolmanda liigi autojuhile midagi keerulist ei tohiks olla.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 283
Teemad: 3
Liitus: Jan 2015
Maine:
3
Katki läheb seal aknatõstuki mootorit ja tõstemehhanismi ühendav plastikust hammasratas. Õigemini kulub ära ja tänu sellele jooksevad trossid siinidest välja. Vahetuses pole midagi keerulist, lihtsalt odavama otsa varuosadel on rullik kuhu trossid ümber jooksevad kinnitatud kaablivitsadega. Need vitsad lõika katki viimasel hetkel, kui tõstemehhanism ja mootor on omavahel praktilkiselt ühendatud. Kui seda teha varem tekib võimalus, et rullik kargab oma pesast välja ja siis selle õigesti sinna tagasikerimine on ilge porr.
Tuli küll pikk ja segane tekst aga kui tegema hakkad, siis saad aru täpselt mida mõtlesin.
Postitused: 3,180
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
62
See teema sai eile lõpplahenduse. Sisse läks uus tross. Hea oli asjale läheneda kui eespool oli kaks väga head vihjet joonise ja video näol olemas. Joonisel on küll paar asja pisut teise ehitusega aga see ei muuda üldpilti kuid video klappis ideaalselt.
(Videos nähtud uks oli paugu üle elanud ja tõenäoliselt taastamise käigus olid paar müraisolatsiooni komponenti jäänud tagasi panemata )
Kõnealune nn. "tross" on müügis 76 rubla eest koos siinide ja liugurite ja muu pahnaga. Puuri aga needid läbi ja viruta uutega paika. Needid olid mitte traditsiooniline alumiiniumist poppneet vaid teraselaadsest materjalist omapärase laia peaga "spets" needid. Ühesõnaga, pisut tugevamad kui tavaline poppneet. Ei usaldanud panna neid tavalisi neete vaid läks kokku poltidega.
Ülemiste siini otste "moderniseeritud" kinnituste jaoks tuli puurida kaks lisa auku ristitalasse (ruuttoru) , et poldi pea mahuks tala sisse. Neid auke oli vaja veel teiselgi põhjusel. Nimelt poppneetide pead paele läbilõikamist jäid sinna toru sisse kõlisema ja neid sealt välja ei saa kuidagi. Täiesti kinnine konstruktsioon. Läbi nende aukude õnnestus need pead välja raputada. Alumine kinnitus on tavalise vinkli küljes ja seal probleeme polnud.
Lõpetuseks veel pisut "tavotti" liuguritele, ukseluku trossile spreid ja kokku tagasi.
Aamen.
Aquila captas non muscas.