Jinma, Dong- Feng, Foton, Kama
#1

Tekkitaks siis eraldi teema Hiina traktorite kohta. Hiina toodangut peaks juba eestis piisavalt olema.
Hiina tehnika omanikud võiks siis oma muredest ja ümberehitusest pildi materjali lisada ning õpetust. Või kui teistel on midagi huvitavat objektiivi ette jäänud.
Minul siis esimene väike tõrge tekkis siis 120 töötunni järel. Nimelt 1 käik jäi müstilistel põhjustel sisse. Kaan maha ja sai asi korda aetud. Sai ka pilt tehtud lahtisest käigukastist.
[Pilt: orig_17785021_Lnxa.jpg]
[Pilt: orig_17785023_Yykq.jpg]
Vasta
#2

Tere!

Kas kellelgi on kokkupuudet olnud Hiina siseturul enim levinud väiketraktoriga Taishan?
Vasta
#3

Miks just huvi selle Taishan vastu, neid vast eestis ei müüda. Samas Dong- Feng Peetri talutehnika müüb ja tagavara osad kohapeal laos olemas ning jinmal alvoros peaks kah olema tagavara osad sees. Arvan, et ega kvaliteedi ja hinna vahe neil vast ei ole. Kui inglise keelega sina peal siis huvitavat lugemist http://ctocf.proboards54.com/index.cgi#tractors sealt.
Vasta
#4

Jinma omanikele infoks, et T-25 aisad sobivad täpselt. Ei ole vaja lisa auke puurida isegi aukude suurus on sama. [Pilt: orig_17920483_jXm6.jpg]
Vasta
#5

[Pilt: orig_19471501_EsWk.jpg]
Kevad on kätte jõudnud.Big Grin
Vasta
#6

Ahhoi! Kas keegi on Jinma 164 -ga kokku puutunud? Poolakate lehtedelt olen nati infot saanud, kuid mitte-midagi erilist. Vaatan sellepärast seda masinat, et saab kerghaagisega vedada ja juppe pidi ka saada olema või vaadata mingit Jaapanlast. Hind on muidugi jaapanlasest pea 80% odavam.
Vasta
#7

Kas see  Jinma mitte Kubota koopia ei ole. Endale igatahes osta ei julgenud ostsin kasutatud japsi 5-aasta jooksul vahetatud ainult üks simmer.
Vasta
#8

Tere,

Kas mõned neist Hiina väiketraktoritest(25-40hj) tulevad tehasest ka Cat. 2 rippsüsteemiga? Oleks vaja väiketraktorit Cat. 2 rippsüsteemi ja vähemalt 20-25l/min hüdropumbaga. Kas keegi on Dong Feng traktoritel rippsüsteemi ümber ehitanud?
Vasta
#9

(21-01-2017, 19:27 PM)Mägi Kirjutas:  Kas keegi on Dong Feng traktoritel rippsüsteemi ümber ehitanud?

Aastaid tagasi sai Dong Feng 354 rippsüsteem ringi tehtud CAT1-lt CAT2-le. Tookord oli otsustada, kas ratsida ringi kõik vene haakeriistad või siis rippsüsteem.
Rippsüsteemi ringi tegemine tunduvalt lihtsam.
Tööriistamarketis saada keevitatavad aisaotsad.
http://tooriistamarket.ee/et/tiisli-pea-...atav-tugev
Või siis ka CAT1/CAT2, kui plaanis mõlemaid kasutada.
http://tooriistamarket.ee/et/tiisli-silm...v-cat1cat2
Kesktõmmitsa ots.
http://tooriistamarket.ee/et/t%C3%B5mmit...evitatav-1
Muud ringi tegema ei pidanudki.
Vasta
#10

(21-01-2017, 20:14 PM)meli666 Kirjutas:  
(21-01-2017, 19:27 PM)Mägi Kirjutas:  Kas keegi on Dong Feng traktoritel rippsüsteemi ümber ehitanud?

Aastaid tagasi sai Dong Feng 354 rippsüsteem ringi tehtud CAT1-lt CAT2-le. Tookord oli otsustada, kas ratsida ringi kõik vene haakeriistad või siis rippsüsteem.
Rippsüsteemi ringi tegemine tunduvalt lihtsam.
Tööriistamarketis saada keevitatavad aisaotsad.
http://tooriistamarket.ee/et/tiisli-pea-...atav-tugev
Või siis ka CAT1/CAT2, kui plaanis mõlemaid kasutada.
http://tooriistamarket.ee/et/tiisli-silm...v-cat1cat2
Kesktõmmitsa ots.
http://tooriistamarket.ee/et/t%C3%B5mmit...evitatav-1
Muud ringi tegema ei pidanudki.
 Aitäh info eest. Järelikult on see rippsüsteemi probleemi lahendamine lihtne ja odav. Kuidas muidu nende Dong Fengide vastupidavus on? Tunduvad sellised hästi lihtsa ehitusega, samas kõik elementaarne nagu roolivõim, 4WD ja hüdroväljavõtted on olemas. Kuidas nende hoolduseks ja remondiks vajaminevate varuosade kättesaadavusega on?
Vasta
#11

(21-01-2017, 20:35 PM)Mägi Kirjutas:  Kuidas muidu nende Dong Fengide vastupidavus on? Tunduvad sellised hästi lihtsa ehitusega, samas kõik elementaarne nagu roolivõim, 4WD ja hüdroväljavõtted on olemas. Kuidas nende hoolduseks ja remondiks vajaminevate varuosade kättesaadavusega on?

Tookord sai tuttavale seda rippsüsteemi ringi ehitatud, kes 354 omab. Nii et täpselt kursis pole iga väiksema asjaga.
Nii palju kui sügisel juttu oli, siis üle 3500 töötunni ees. Vahetatud veepump, hüdropump kindlasti. Esisillas oli leke, piisas tihendite vahetusest. Kindlasti veel väiksemat pudi padi.
Suuri töid, nagu mootori, käigukasti remont pole vaja olnud.
Mäletan, et tookord oli tal valik kahe traktori vahel. Kas vene T-25 või Dong. Lõpuks otsustas just Dongi kasuks vedava esisilla tõttu.
Eks varuosasid kindlasti saada on, mitu maaletoojat siin Eestiski.
Vasta
#12

Meil vanaisa ostis ka T-25 asenduseks Dong Feng 404. Hüdrorool ja vedav esisild annavad dongfengile väga tugevad eelised, kasutamine palju mugavam. Meil on ta muidugi lihtsalt "aiatraktoriks", mingit tootmist ei tee, kartulimaad ja talvel puid ainult. Praeguseks ees võibolla paarsada tundi ja hetkel probleeme pole olnud. Rippsüsteemis said munakud ära vahetatud suuremate vastu ja haakeriistade haakimisega probleeme pole olnud.

Eraldi teema on kasutamise ergonoomika, kangide paigutused jne on täiesti juhuslik, kangid on paigutatud sinna kuhu kõige lihtsam on olnud, aeglusti kangile näppude taha ajamine võib päris keeruline olla ja samas on lihtne sinna kannaga vastu minna jne, aga eelpool mainitud plussid kaaluvad selle üles. Meie omal saab vist juba 5 aastat ostust mööda ka, äkki tänaseks päevaks on juba mudeliuuendus tehtud.
Vasta
#13

(21-01-2017, 20:35 PM)Mägi Kirjutas:  
(21-01-2017, 20:14 PM)meli666 Kirjutas:  
(21-01-2017, 19:27 PM)Mägi Kirjutas:  Kas keegi on Dong Feng traktoritel rippsüsteemi ümber ehitanud?

Aastaid tagasi sai Dong Feng 354 rippsüsteem ringi tehtud CAT1-lt CAT2-le. Tookord oli otsustada, kas ratsida ringi kõik vene haakeriistad või siis rippsüsteem.
Rippsüsteemi ringi tegemine tunduvalt lihtsam.
Tööriistamarketis saada keevitatavad aisaotsad.
http://tooriistamarket.ee/et/tiisli-pea-...atav-tugev
Või siis ka CAT1/CAT2, kui plaanis mõlemaid kasutada.
http://tooriistamarket.ee/et/tiisli-silm...v-cat1cat2
Kesktõmmitsa ots.
http://tooriistamarket.ee/et/t%C3%B5mmit...evitatav-1
Muud ringi tegema ei pidanudki.
 Aitäh info eest. Järelikult on see rippsüsteemi probleemi lahendamine lihtne ja odav. Kuidas muidu nende Dong Fengide vastupidavus on? Tunduvad sellised hästi lihtsa ehitusega, samas kõik elementaarne nagu roolivõim, 4WD ja hüdroväljavõtted on olemas. Kuidas nende hoolduseks ja remondiks vajaminevate varuosade kättesaadavusega on?
Väga suuri raskusi siiski ei soovitaks taha riputada, maal kasutusel oleval vanemal kollasel 354-l on võll mille külge nn komad kinnituvad kõver ning ühte koma ümber tõstetud, kuna juhtus raskema haakeseadmega auk teele sattuma, uutel võibolla juba haakesüsteemi veidi ümber ehitatud, täpselt ise kursis ei ole. nõrk koht on elektrisüsteem, muu üldiselt on vastu pidanud ca 7a juba, töötunde ei tea, kuna spidoplokke läinud mitu ning hetkelgi ei loe neid.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne