08-02-2017, 11:51 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-02-2017, 11:57 AM ja muutjaks oli spitfire.)
Kas ma eksin, kui ütlen, et "sõltumatud laboriid" kes on välja raalinud tänastele tutikate autode ulmelised kütusekulu numbrid (millega meie ajusid müügikalad autosalongis loputavad) õhutakistusega oma pead väga ei vaeva ?
Ega ilmselt ka mitte veeretakistusega. On olnud kuulda, et uutel autodel võib see veeretakistus olla koguni negatiivne number. (ilmselt ta aritmeetiliselt negatiivseks ei lähe aga mõttest saate aru).
Teoreetiliselt võiksid siis ju teha ühe täppis arvutuse mõne, konkreetse TÄNASE mudeli kohta mille ametlik kütuse kulu antakse samuti ulmeline nummer, millele päris elus ligi ei saa. Miks nendes numbrites keegi kunagi ei kahtle ?
205 mile less than 2 gallon.
Nende tüüpide kulu oli ikkagi vähem kui 2,3 l/100km kui täpne olla.
Ega ilmselt ka mitte veeretakistusega. On olnud kuulda, et uutel autodel võib see veeretakistus olla koguni negatiivne number. (ilmselt ta aritmeetiliselt negatiivseks ei lähe aga mõttest saate aru).
Teoreetiliselt võiksid siis ju teha ühe täppis arvutuse mõne, konkreetse TÄNASE mudeli kohta mille ametlik kütuse kulu antakse samuti ulmeline nummer, millele päris elus ligi ei saa. Miks nendes numbrites keegi kunagi ei kahtle ?
205 mile less than 2 gallon.
Nende tüüpide kulu oli ikkagi vähem kui 2,3 l/100km kui täpne olla.
Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss