09-02-2017, 22:40 PM
(09-02-2017, 22:18 PM)hulgus Kirjutas:280C täpsemalt. Aurustumistemperatuur sõltub rõhuhst, 200C peal aurustub lõplikult.(09-02-2017, 14:32 PM)v6sa Kirjutas: Algses dokumendis vihjatakse bensiini aurustamise vajadusele ja kõneldakse temperatuurist 450 kraadi Fahrenheiti (väidetavalt 232 kraadi Celsiust). Seega ei ole meil enam mitte lihtne bensiinipaak, vaid sisuliselt refraktsioonikolonn...
Kui see nüüd viga ei olnud, siis on tegu ühe äraütlemata ohtliku kooslusega, bensiini isesüttimis temperatuur peaks olema ca 200c juures, ehk siis piisab ainult paaki õhu sattumisest, kui jumakas käib.
veelkord. Koolis ammustel aegadel õpetati, et meil on tegu sisepõlemismootoriga, mis normaalseks tööks vajab küttesegu 1/17-le, koormuse all rikkam, tühikäigul lahjem.
http://en.citizendium.org/wiki/Gasoline
1/17 on võimalik saada piserdades või auruga, kuid väga tõenäoliselt on auru puhul vōimalik põletada lahjemat segu just tänu täielikuma pōlemise tõttu.