10-02-2017, 16:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-02-2017, 17:12 PM ja muutjaks oli spitfire.)
(10-02-2017, 16:19 PM)stihl Kirjutas: Muideks, siinkohal tuleb meelde üks seik GM ajaloost: mingil aastal X (80ndatel) hukati kuskil Nevada kõrbes üle mitmesaja (!!) uue elektriauto lihtsalt metallipressi all ära.Ilmselt on jutt GM elektriautost EV1.
Müüki nad ei jõudnudki.
Ju siis said liiga head.
Kui keegi teemat ei sulge, otsin lingid ka välja.
Täna ei ole maailmas, ühtegi sõitvat järel. Need mis on, muudeti GM-i inseneride poolt "kahjutuks". Need akud mis seal peal olid, olid täiesti tavalised. Mingi vend nuputas välja veel 30% parema mahutavusega akud. Patendi ostis GM ära ja sinna see asi jäi...
Viimaste 78 (6 aastat kasutatud) auto eest pakuti GM-ile 1,9 milkut (see oli 80-nendatel oluliselt suurem summa kui täna) ja GM isegi ei vastanud sellele pakkumisele. Autod läksid SALAJA pressi alla. Üks auto õnnestus päästa läbi mingite juriidiliste vingerpusside, kuna selle omanik oli mingi linnale kuuluv muuseum. Ka selle auto aju hävitati aga auto säilis ja on alles. Aga väidetavalt ei oma muuseum õigust seda autot kohalt nihutada vaid ainult omada !!!
https://www.youtube.com/watch?v=l3OnYjP4FTk
https://www.youtube.com/watch?v=K-xmph_XC5g
https://www.youtube.com/watch?v=_AU3_2IT8k8
Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss