Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: Feb 2017
Maine:
0
Probleem siis selline, et kõigepealt jäi traktor seisma kuna tõmbas ühe kütusetoru kinni.Paagist tuleva toru. Võtsin kõik torud ükshaaval lahti ja puhastasin ära,samuti sõela.Filtri vahetasin ära ja sai pandud ka uued vaskseibid. Nüüd on probleem selles et küte ei jää ülesse enam. Kui käsipumbaga pumpad siis jookseb kõik tagasivoolust otse paaki. Kui tagasivoolutoru näpitsatega kinni pigistada siis läheb kohe käima.
Kui seisma jätad traktori siis on kuulda kuidas küte paaki tagasi jookseb kõik.
Stutser mis tagasivoolul on, millel on kuul ja vedru sees, see on korras.
Lisaks sai etteande pumba üks alumine kork korraks maha keerata mingil põhjusel kus on vedru ja plastikust klapp sees.(lihtsalt teadmiseks)
Postitused: 61
Teemad: 1
Liitus: Jan 2013
Maine:
0
Kontrolli kas filtri peal tagasivoolutoru stutser (D21-1117245) on õige , peab olema alla 1mm-se avaga. Keegi on selle stutseri vast pihusti stutseriga ära vahetanud.
Postitused: 2,323
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
12-02-2017, 15:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-02-2017, 15:22 PM ja muutjaks oli
pen.skar.)
Kui kuulklapiga, siis ilmselt ridapump sel masinal. Et käsitsi saab kütte üles, on etteandepumba klapid korras. Sõidupealt sul keegi õhueraldusstutsi ka ümber ei vahetanud. Vaata veel korra kuulklapp üle- selle pessa võis mingi agalutsak vahele jääda. Kõige lihtsam- koputa torniga kuuli korra pessa, siis lõikab pehmema Sheisse läbi. Kuul on ikka eraldi, pole vedrusse pugenud?
Postitused: 2,323
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
12-02-2017, 21:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-02-2017, 21:50 PM ja muutjaks oli
pen.skar.)
"Siis jäi surve ülesse aga kui nüüd pumbata siis viskab kõik kütte käsipumba vahelt välja. Keerasin pumba õhutus poldi lahti ja sealt kütet ülesse ei tulnud, pressis endiselt käsipumba vahelt."
Oot-oot, jama nüüd juba käsipumbas. Käsipumba vahelt pääseb siis kütet välja viskama, kui selle kolvil kummirõngaga aamen. Ja kummirõngas saab otsa siis kui käsipumba silinder või hülss või mis ta on, seest karvaseks korrodeerunud. Võta, keeruta hülsi sees üle 200 liivapaberiga, vast silub ära. Kui uut kummirõngast kolvile pole, mähi kolvile vana rõnga alla tiir-kaks villast lõnga, vast surub uuesti tihedaks. Uus belarussi käsipump muidugi kõikse parem.
Postitused: 6,973
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
96
Rõngastihendite alla kärab ka teflonlint, mida üldjuhul torukeermete vahele pannakse, saab ka pikisuunas kitsamaks rebida suht lihtsalt.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Uus ei tähenda selle aparaadi puhul automaatselt töötavat asja...
Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: Feb 2017
Maine:
0
Kui surve ülesse lööd siis ikka hakkab tulema käsipumbast midagi. Aga mul tuleb liiga palju.
Kui KSP õhutuspunni lahti keerasin siis sealt ülesse ei löönud kütet kuigi käsipumbaga pumbates surve üleval.
L
Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: Feb 2017
Maine:
0
Probleem lahendatud. Viga oli selles,et uuel kütusefiltril oli peal kummist randiga "seib" mis filtrikopsiku kinni keeramisel surus ennast nii laiaks, et pressis filtri korpuses ühe kütuse augu kinni. Vedru on ka päris tummine kopsiku põhjas. Nimelt selle toru augu pressis kinni mis läheb filtrist pumpa.
Sai sinna kaheksane vedruseib vahele pandud ja toimib.
Lisaks veel,et seisma jätmisel jookseb ikkagi tagasivoolust küte paaki. Kas nii ongi siis või
peab tagasivoolu kuulklapi ära vahetama ehk? Keere ka annab soovida seal juba.
Postitused: 2,323
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
Kui sõidab, ära putu, las soliseb.
Postitused: 10,845
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
137
15-02-2017, 14:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-02-2017, 14:57 PM ja muutjaks oli
v6sa.)
Sa ikka saad aru, millest saab tekkida pumba surve?
Kui surveklappi vahetada ei taha, siis pane tagasivool pumbast umbe ja jälgi mootoriõli taset. Väljapoole pressiva diislikütuse näed niigi ära.
Samas tähendab kuivalejääv pump siiski labast leket filtritest.
Postitused: 2,323
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
Keera korraks ära kütuse jämefiltri laes olev kooniline sõel ja vaata mida on aukliku plekkseibi peale kogunenud. Võibolla kummitükke, teipi niipalju, et kütus peale ei mahu tulema?
Postitused: 2,742
Teemad: 115
Liitus: May 2004
Maine:
23
Vabandust, et võõra teema kaaperdan.
Üritasin käi itada 198?a traktorit, suvel töötas ilusti, käivitus ilma eelsüütetta.
Nüüd panin värske aku peale, ketrab ilusti ringi, kui soojendasin eelsüüte spiraali siiis sain ilusti käima, kuid kaua ei töötanud, pöörded langesid kuni välja suri ja enam ei luba ka.
Väljas miinust üle 10 kraadi, ehk hangus suvine kütus ära?
Kallaks talvist kütust peale, kuid mis edasi teha, et käima saada?
Postitused: 2,742
Teemad: 115
Liitus: May 2004
Maine:
23
Aga kui valiks lihtsama võimaluse ja ootaks, kuni ilm soojemaks läheb, kas see parafiin muutub jälle vedelaks mingi temperatuuri juures?
Või ehk paneks ajutise pealevoolu otse kanistrist ja laseks mingi 10L läbi imeda, ehk soojendab paagis oleva kütuse ülesse?