T-16 kütteprobleem
#41

(22-02-2018, 20:50 PM)v6sa Kirjutas:  Sõltub kindlustusest...

Kui suure puhuriga lähenesid? Mis tepmeratuurilt? Kaua läks?

Pead es anna, aga tookord hekseldi sossutamisel oli  30 kw-ne föön. Hommikul alustades oli mälu järgi vähemalt -15 külma. Alla -10 väga ei langenud toopäev. Ma arvan, et kuskil 3-4 tunniga oli asi täitsa mõnusalt soe. Pole meeles ka enam, kas mootor ka mingit arvestatavat temperatuuri näitas või mitte, sest poolakas passis kõrval ja sõimas muudkui "oh kurwa". Aga selle paartuhat tundi tööd teinud hekseldile see mõjus täitsa asiselt. Tõmbas selle 13.5 liitrise katla käima nagu naksti. Muidugi, seda ei tasu mainimata jätta, et selle kolaka kaks suurt akut said korraliku laadimistsükli enne seda. Üldiselt talveks kisume need maha sellist tüüpi aparaatidelt. Eks see kõik andis oma panuse selle käivitumisel. Nädal hiljem oli treila järgi ja meie õuelt ta kadus.

Almost Again
Vasta
#42

(22-02-2018, 21:59 PM)Necro Kirjutas:  
(22-02-2018, 20:50 PM)v6sa Kirjutas:  Sõltub kindlustusest...

Kui suure puhuriga lähenesid? Mis tepmeratuurilt? Kaua läks?

Pead es anna, aga tookord hekseldi sossutamisel oli  30 kw-ne föön. Hommikul alustades oli mälu järgi vähemalt -15 külma. Alla -10 väga ei langenud toopäev. Ma arvan, et kuskil 3-4 tunniga oli asi täitsa mõnusalt soe. Pole meeles ka enam, kas mootor ka mingit arvestatavat temperatuuri näitas või mitte, sest poolakas passis kõrval ja sõimas muudkui "oh kurwa". Aga selle paartuhat tundi tööd teinud hekseldile see mõjus täitsa asiselt. Tõmbas selle 13.5 liitrise katla käima nagu naksti. Muidugi, seda ei tasu mainimata jätta, et selle kolaka kaks suurt akut said korraliku laadimistsükli enne seda. Üldiselt talveks kisume need maha sellist tüüpi aparaatidelt. Eks see kõik andis oma panuse selle käivitumisel. Nädal hiljem oli treila järgi ja meie õuelt ta kadus.
telk ümber ja nt gaasipliita praeahju põleti gaasilt täiega uugama peaks kodustes oludes ka päris hea saama.põleti saab ju põka mootori alla lõkke asemele panna.kui praeahjust võtta pole siis kaubanduses saadaval malmist analoogid,ca 20 raha maksavad.kunagi tegin gaasigrilli sellest ja siin vastavas teemas piltidel näha.
Vasta
#43

enirometis saagidel ümber selline telk,muidu suured uksed valla seal töö ajal.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#44

Mis oleks, kui kallaks kuumaks aetud diiselkütust paaki ja püüaks käsipumbaga läbi pumbata, ehk sulatab nii parafiini ülesse.
Kui läbi ei taha minna, siis puhuks kompressori või käsipumbaga veidi vastuvoolu.
Kas seal süsteemis mingeid klappe pole, mis sellist vastupidist survet kardaksid?

Ehk on kellegil T16 remondi või kasutusjuhendi digiversiooni, tore oleks, kui eesti või ingliskeelset.
Vasta
#45

(26-02-2018, 10:28 AM)tõnn Kirjutas:  Mis oleks, kui kallaks kuumaks aetud diiselkütust paaki ja püüaks käsipumbaga läbi pumbata, ehk sulatab nii parafiini ülesse.
Kui läbi ei taha minna, siis puhuks kompressori või käsipumbaga veidi vastuvoolu.
Kas seal süsteemis mingeid klappe pole, mis sellist vastupidist survet kardaksid?

Kui paagisolevale umbes kahekordse koguse KUUMA talvist  juurde paned ja kiiresti tegutsed, on asjal jumet. Arvesta, et ilma kõhualuse lõkketa või korraliku puhurita jahtub poole tunniga maha. Ära siis oma kioski põlema pane kütust kuumutades.

Jah, seal on klapid nii etteande kui KSP küljes ja need panevad töökorras olles kõvasti vastu. Aga nagu öeldud - pangetäis kuuma vett või tunnikepuhurit KSP-le kõrvaldab selle probleemi. Filter vaheta ära, jämefiltri sõel tee puhtaks, trassid puhu lihtsalt läbi - lihtne, kuid tülikas ja käsitappev töö praeguse välistemperatuuriga.

Sa siis ei viitsinud kilesauna ehitama hakata saska ümber, et isand Viplala (iseenesest õige) juhedi alusel teoreetikud per$$e saata?
Vasta
#46

Kuna ise traktori kõrval ei ela ning enne traktori käivitamist tuleks ka ämm üles äratada, siis pole jah leidnud mahti kilesauna ehitamiseks.
Kui mootorit ehmatada ämbritäie kuuma veega ja siiski käima ei saa, siis mis seal täpsemalt puruks külmub ning kuidas seda ennetada?
Vasta
#47

Oh meheke, õpi parem pagariks või pottsepaks...
Kui korra käima on saadud, siis suvisele diiselküttele aitab 10% -15% bensiini lisamine paaki. Lahustab parafiini ja edaspidi jääbki lahustunuks. Majandite ajal oli spetstabel, milles ühekordselt lisatav bensukogus vastavalt ilma miinuskraadidele. Kui väga otsida, vast leian.
Vasta
#48

(26-02-2018, 11:41 AM)tõnn Kirjutas:  Kui mootorit ehmatada ämbritäie kuuma veega ja siiski käima ei saa, siis mis seal täpsemalt puruks külmub ning kuidas seda ennetada?

ei külmu seal puru midagi,halvimal juhul jääkiht peal ja kogu lugu.enne valamist pandi vist kalts peale.enne kui oma silmaga ei näe siis ei taha uskuda,et pang kuuma vett üles sulatab selle,väljas ikkagi -10 ja enam ja see on ju hetk kui see tuline vesi mootorit puudutab.kasvõi suva kile peale ja fööniga pumpa soendada.pumbas on kütus ainult etteande pumbas kus torud jooksevad ja ülal vasakul kust pihustitorud algavad ja seal üla nurgas kuni 4 poldiga kaane alla,mujal pumbas kütet pole,põhjas õli ja ülal muidu õhk.ma isiklikult müraksin puhuri või leeklambiga kile all.
Vasta
#49

(26-02-2018, 12:44 PM)pen.skar Kirjutas:  ...
siis suvisele diiselküttele aitab  10% -15% bensiini lisamine paaki. Lahustab parafiini ja edaspidi jääbki lahustunuks.
...

Oled Sa täiesti kindel oma väites kord väljasadenenud prafiini lahustamise kohta? Minul positiivne kogemus puudub, ikkagi ummistas filtri.

Väike kahtlus on ka praeguse aja "järgiaidatud" bensiinide sobivuse kohta selleks otstarbeks.

Muide, MB kasutusjuhend W123 jaoks lubas seda samuti, kuid soovitus oli sõita paak tühjaks ja tankida õiget seejärel. Oli isegi tabel välistemperatuuri ja pasliku segamissuhte kohta.

Külmub see vesi, mis mingil põhjusel jääb silindripea uuretesse. Kui pea on kenasti puhas, siis pole muret. Kui vett näha ei jää, on lootust pääseda puhtalt.

Pangetäis keeva vett on täiesti piisav, et ajada sisselase ja silindripead käesoojaks -25 pealt. Tuleb ainult peene joana peale nõristada ja siis KOHE toimetama asuda. KSP puhul pangega ei vala, kastekannuga küll. Samas kütusefiltri niimoodi soojendamisel puudub mõte - vett kulub liiga palju.

Föön ja mõned vanad joped aitavad edasi, kui loovalt läheneda.
Vasta
#50

NL ajal oli talvise kütte saamine õnnemäng. Mõnel aastal tulid talvise tsisternid jaama märtsikuus...Niipalju limiiti ka polnud, et järgmiseks talveks jätta...
Eeeega polegi külmas lahustumises kindel- alati oli lihtsam filter tühjaks teha, käima saada ja töökotta sooja sõita.
Vasta
#51

Kolmapäeval on ilus päiksepaisteline ilm. Traktorile must kile ümber, päike teeb pool tööd ära. Puhur alla, See teeb ülejäänu tööst. Ämma peksad maast lahti juba poole öö ajal, nii igaks juhuks.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne