TWN Triumph
#1

Tere. Plaan siis sellist sõidukit restaureerima hakata TWN (Triumph Werke Nurenberg) Kongress 1933 350cc SV 
https://www.flickr.com/photos/michel_67/...otostream/
Teretulnud oleks igasugune info ratta kohta, kuna ise ei ole suutnud seda eriti leida. Kes midagi teab võib julgelt teada anda. Puudu on originaal lenks koos juurde kuuluvaga, esituli ja spido.
Vasta
#2

Tere, tere!
Kiiduväärt plaan! Mina ise küll midagi ei tea, aga saksakeelses ruumis kindlasti infot on. Ja on inimesed ehk mehed, kes teemat valdavad ja on ka valmis oma tarkust ja teadmisi jagama. Puuduv lenks, esituli ja spidomeeter - kui probleemid piirduvad sellega, siis on asi suhteliselt lõbus. Lenks võib sobida mõne teise TWN mudeli oma, esitule koopiaid valmistatakse ja mõne spidomeetri kusagilt ikka leiab. muidugi maksab kõik raha. Kahjuks ei tea teema autori kogemusi ja võimalusi. Mudel oli suhteliselt pikalt tootmises ja kindlasti toimusid selle aja jooksul ka mõningad muutused. Mis aasta masinaga tegu on, kas ongi 1933 aasta oma või on see lihtsalt selle pildil toodud isendi järgi mainitud? Ei saagi aru, kas see on ikka õige, et mudel oli tootmises 1932-37? On ka väidetud, et 1931-33 oli tootmises mudel T350 ja Kongress 350 oli 1934-36, aga see vast ei ole tõene? Mis on antud tsikli raaminr, kui pole saladus?
Alustuseks muidugi see leht
http://www.meisterdinger.de/triumph/t-kongress.htm
seal on ka viide varuosade kataloogi ja kasutsjuhendi koopiate tellimiseks, kui õigesti aru saan, millagi sai neid veel vabalt alla laadida. Kindlasti saab ka paberkandjal kataloogikoopiaid Saksamaalt tellida, vb leiab kusagilt internetist ka vabalt saadavad kataloogid. Sealsamas Meisterdinger lehel on Nürnbergi linna tsiklite foorum, aga sealt eriti midagi ei leia, vähe kasutajaid ja materjali. On olemas saksa vanatsiklihuviliste foorum, seal on Kongressi kohta mõningaid teemasid ja sealt saaks küsimustele vastuseid ja kontakte teadjate ja omanikega. Eestis mina ei tea ühtegi Kongressi olevat, aga neid võib mingil kujul olla. Ise olen huvi tundnud mudeli 200K vastu, neid toodeti 1934-37 997 tk.
Vb keegi oskab ka siin foorumis nõu või teoga aidata. Muidugi oleks huvitav ka näha ja kuulda täpsemalt, millega ikkagi tegu, st võiks teemat veidi arendada.
Vasta
#3

Pane ennast SIIA TABELISSE kindlasti kirja + jupid, mida otsid.

Lootusetu, muidugi, aga parem kui üldse mitte midagi teha. 
(keegi roland seal oltsib B200-le samu asju juba aastaid)

Abiks ehk ka end vastavasse foorumisse regada, millele ka Kass juba viitas.
(spidot hetkel kahjuks ei müü keegi, vaatasin... Sad )

Lisaks, ma uuriks välja, kelle tehtud spidot nad tol ajal kasutasid. Aasta on ju selline, et vaevalt nad kõik asjad ise tegid. Mootori ja raami vblla.
Ülejäänu oli sisseostetud.

Oma rattast mingid pildid tulevad ka kasuks. Muidu paistad lihtsalt unistajana.


.
Vasta
#4

TWN-i omanike tabel on hea viide, millele ksf! Stihl tähelepanu juhtis, seal on Kongressi omanikke hulga, Saksamaalt, Austriast ja Norrast, postiaadressid ilusasti juures. Ja need on sellised mehed, kes on viitsinud end kirja panna ja on valmis ka suhtlema, sellised aktiivsemad ja avatumad sellid. Millalgi kirjutasin ühele 200K omanikule ja sain ka vastuse, aga muidugi peavad küsimised konkreetsed olema, ebamäärast "infot" paluda ei tasu.
Lenks on kataloogipildil selline
[Pilt: twnkongress.jpg]

Ja tuleks ikkagi uurida, kas kattub mõne teise mudeli lenksuga või otsida/teha uustoodangu lenks. TWN lenksud on olnud 22, 24 ja 25 mm läbimõõduga torust ja mitmesuguse kujuga. Näiteks on Saksamaal olemas ka mees, kes pakub lenksuvalmistamisteenust, otseselt Kongressi lenksu tal lehel kirjas ei ole ja ta tahab raha ette ja tähtaeg on vähemalt pool aastat
http://www.kfz-oldtimer-kruemmer-lenker....enker.html
lihtsam on see toru kellegi kohapeal valmis väänata või endal teha (jällegi ei tea, vb on teema autor kuldsete kätega kogenud meister?), heeblid pudinad jms sinna lenksule muidugi veel juurde tarvis. Jällegi ei tea, vb autor aktsepteerib ainult originaalosi ja uustoodang ei lähe mitte?
Spidomeeter ja esilatern kindlasti muutusid tootmise jooksul ja olid sisseostetud detailid/koostud, nagu jällegi Stihl mainis. Mõni spido võib olla üsna kallis vidin, praegu on müügil Veigeli rullspido Norise laternasse, milliseid TWN ka kasutas, hinnaga 1700.- €, muidugi ei pruugita selle hinnaga osta.
Olen üsna kindel, et probleemis ei piirdu puuduva lenksu ja esilaternaga, kindlasti on need alles õied.
Ennast huvitab, milline on tagatuli, kui on olemas?
Nagu mainisin, see meisterdingeri foorum on suhteliselt tagasihoidlik koht ja sealt ei pruugi mingit vastukaja tulla, parem koht on 
http://www.vfv-motorrad-forum.de/f117459...utsch.html     (vajab registreerimist nagu ka mesiterdingeri oma)
seal, nagu mainisin, on ka teemasid Kongressist ja mõned mehed, kes teemat jagavad, aga ega neilgi pole tagavaralenksu ja mõni masin on neilgi "vale" spidoga.
Vb on ka eestis mõni Kongress veel olemas, on mehi, kellel on mitusada "vanatsiklit" ja ka näiteks üks pühendunud vanatsiklilemb, kes deklareerib pidevalt, et kõik TWN-id peaks kaunistama tema "erakogu" ja neid seal ka mõned juba on. Ja ma ei hakka siin mainima, et see tubli mees  on ksf! Armex.  Toungue
Vasta
#5

(24-02-2017, 08:53 AM)stihl Kirjutas:  . Aasta on ju selline, et vaevalt nad kõik asjad ise tegid. Mootori ja raami vblla.
Ülejäänu oli sisseostetud.




.

Asi veel lihtsam, mootor on ka sel mudelil sisseostetud koost, šveitsi MAG 350 SV (Motosacoche/Acacias/Geneve).
Ja kuna midagi muud ei viitsi teha, panen veel paar pilti

[Pilt: twn2kongress.jpg]
[Pilt: twn4kongress.jpg]  seoses sellega lisan, et mind enam tagatuli ei huvita
[Pilt: twn3kongress.jpg] siin juba uuem esituli
Vasta
#6

(24-02-2017, 15:56 PM)kass Kirjutas:  
(24-02-2017, 08:53 AM)stihl Kirjutas:  . Aasta on ju selline, et vaevalt nad kõik asjad ise tegid. Mootori ja raami vblla.
Ülejäänu oli sisseostetud.




.

Asi veel lihtsam, mootor on ka sel mudelil sisseostetud koost, šveitsi MAG 350 SV (Motosacoche/Acacias/Geneve).
Ja kuna midagi muud ei viitsi teha, panen veel paar pilti

[Pilt: twn2kongress.jpg]
[Pilt: twn4kongress.jpg]  seoses sellega lisan, et mind enam tagatuli ei huvita
[Pilt: twn3kongress.jpg] siin juba uuem esituli


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta
#7

Tänan! Peaks olema aastast 1934 ja vanatüübi Boschi laternaga, nagu tšehhid ütlevad, hruška-tüüpi (kruusi kujuline). Aga see esilatern on muidugi tühine asi ja pole prubleem - nema problema nagu jällegi tšehhid armastavad öelda. Ksf! Armex siiski Kongressi omamist üles ei tunnistanud, liiga haruldane mudel, et ta saaks endale sellist lubada!  Toungue
Vasta
#8

Panen veel mõne udupildi, kus lenksu-laternat veidi aimata, tsikkel peaks olema/on olnud Industriemuseum Nürnberg, nii et kui on sealt mööda käimist, siis võiks sisse astuda
[Pilt: kongrs.jpg]  teisest küljest oli ka pilt, aga see juba kadus mul käest ära

[Pilt: twn350.jpg] 

Niipalju võin veel kosta, et B200 ja S350 lenksundus ei ühti Kongressi omaga ja ka 200K lenks on kataloogis teise numbriga ja ka piduri-siduri heeblid, kuigi viimased on sama nägu kui Kongressi omad. Vb TM500 lenks on Kongressi omaga sarnane? Proovisin ka meisterdingeri lehelt Kongressi osadekataloogile ligi pääseda, aga ei osanud mina seda mitte. Vanal heal ajal sai sealt lihtviisil asju kätte.  Sad 
Kirjutasin ennist, et ka mootorit ei teinud TWN ise, aga vb siiski tegi ja oli ainult MAG-ilt litsents ostetud. Vene raamat väidab, et 1929-l aastal oli TWN toodanguhulga poolest Saksamaal DKW ja Zündappi järel kolmandal kohal, nii et muidu naljategijad ja paljad monteerijad ilmselt ka ei olnud. Ja ikkagi jääb mulje, et Kongressi mudel tuli ikkagi alles 1934 aastal, kuigi meisterdingeri lehel ja wikipedias väidavad 1932. Huvitav, mida see Kongress ka tähendab, NLiidus oleks arusaadav, kui oleks näiteks NLKP XXIV kongressi nimeline triikraud Tšaika vms, Gitleri saksamaa oli ju ka natuke nagu NLiit, 1932 muidugi veel tähtsaid kongresse ei peetud ja Gitler vist  alles hängis Müncheni õllekates...
[Pilt: nueued.jpg]
Vasta
#9

(26-02-2017, 12:52 PM)tamps22 Kirjutas:  
(24-02-2017, 15:56 PM)kass Kirjutas:  
(24-02-2017, 08:53 AM)stihl Kirjutas:  . Aasta on ju selline, et vaevalt nad kõik asjad ise tegid. Mootori ja raami vblla.
Ülejäänu oli sisseostetud.




.

Asi veel lihtsam, mootor on ka sel mudelil sisseostetud koost, šveitsi MAG 350 SV (Motosacoche/Acacias/Geneve).
Ja kuna midagi muud ei viitsi teha, panen veel paar pilti

[Pilt: twn2kongress.jpg]
[Pilt: twn4kongress.jpg]  seoses sellega lisan, et mind enam tagatuli ei huvita
[Pilt: twn3kongress.jpg] siin juba uuem esituli
Käigukasti peal on kirjas Hurth. Imelik et mitte Hürth
Vasta
#10

(28-02-2017, 01:03 AM)tamps22 Kirjutas:  .

Käigukasti peal on kirjas Hurth. Imelik et mitte Hürth

Lepi sellega, mis on! Oleks võinud olla ka hullem, näiteks kiri "Hunt" või "Hart"!  Toungue Aga üldiselt muidugi paha lugu, aga ma ju hoiatasin, et puuduv lenks ja esituli on pisiasjad, tõelised jamad alles hakkavad välja ujuma!
Vasta
#11

Her.Kassss.Sina ega keegi teine pole kõike näinud ja ega ise ka täpselt ei mäleta mis mul seal lakapel on kus sa AINUlT teisel korrusel käisid,ära loobi tühje sõnu tuulde.
Vasta
#12

(28-02-2017, 18:31 PM)Armex Kirjutas:  Her.Kassss.Sina ega keegi teine pole kõike näinud ja ega ise ka täpselt ei mäleta mis mul seal lakapel on kus sa AINUlT teisel korrusel käisid,ära loobi tühje sõnu tuulde.

Hakkab jälle pihta! Oleme ju selle üle siin ennegi vaielnud, loomulikult ma ei tea kõike, mis Sul on, aga ma tean väga hästi, mida Sul ei ole!  Toungue Pealegi mina ainult tühje sõnu loobingi,... raskesti mõistetav jaburdus, kassi impotentselt pohhuistlik möla, mõttetu karvane koduloom, pidevalt palderjani laksu all... jne.
 Kõrgust kardan ka, ega ma kolmandale korrusele ei söandagi tõusta, pööningust ja lakapealsest rääkimata!  Sad 
Aga nüüd on jälle nii, et meie siin teemas ainult lobiseme ja teema autor peab kannatlikult oma korda ootama ning kibelema, et sõna vahele öelda! 
Kuid, Arno, leidsid siis mõne Kolmanda Korruse Kongressi või mis? Seal meeter üle merepinna koos NSU-dega üks poolik paljas kahtlane TWN-i raam viimati oli, kui käisin Su uut kööki ja kodubaari testimas.....
Vasta
#13

Mitte siin majas vaid kus kunagi elasin,kass vist ei mäletagi minu endist elukohta.
Vasta
#14

Kui asja natuke urgitseda,tuli välja et sellel tsiklil oli kõik 100 prosse orig. kui see mees helistas mulle, kes foorumis ei kekuta oli kunagi selle tsikli omanik OK.Nagu jutuks läks siis mina ka tean  et oli seltkond kes käis ainult esilaternaid jne. noolimas.Olid ajad olid majad
Vasta
#15

(01-03-2017, 21:02 PM)Armex Kirjutas:  Kui asja natuke urgitseda,tuli välja et sellel tsiklil oli kõik 100 prosse orig. kui see mees helistas mulle, kes foorumis ei kekuta oli kunagi selle tsikli omanik OK.Nagu jutuks läks siis mina ka tean  et oli seltkond kes käis ainult esilaternaid jne. noolimas.Olid ajad olid majad

Väärt info! Kuigi mulle pole keegi helistanud, siiski on ka mulle pähe  tulnud veider mõte, et kõik tsiklid on kunagi olnud "100 prosse orig", võimalik muidugi, et ma ka eksin.
Foorumis kekutamise jutt tekitas veidi äreva meeleolu ja ajas segadusse. Kas need mehed, kes foorumis ei kekuta, aga nüri järjekindlusega seda foorumit jälgivad ja loevad, arvavad, et postitused tulevad siia kusagilt tehasest nagu kanamunad ja piim mõnede arvates? Kui teatud kontingent siin ei "kekutaks" (Sina, Arno, kaasa arvatud), siis poleks kellelgi siit midagi lugeda.  Sad
Vasta
#16

Ära  solvu,sina Priit paned kõigile pirne.Kekutamise all mõeldi otsaselt Sind mitte neid kes oma projektidest räägivad.
Aga vahete vahel on Sinu huumor asjalik aga eks vahel tüütab vist niimõnegi mehe ära,ega muidu see tõsine mees nii ei ütelnud mulle et kes see l.... kekutaja teie kandis on..Räägi räägi minu moto on et las kassid kränuvad aga karavan läheb ikka edasi.
Vasta
#17

Väga vabandan,  solvun ikka küll! Aga kekutamise lõpetan siin nüüd ära, võid sellele "tõsisele mehele" ka tagasi helistada ja teda rahustada, et edaspidi läheb siin tõsimeeli asjalik melu käima, ilma kassi kekutamiseta. Korra ma juba tegin sellega lõpu, aga peale ühte solvangut tulin rumala peaga tagasi, loodame, et seda enam ei juhtu!
Vasta
#18

Teemavälise palvega vahele segades võiks tsikliomanik meid mõningase pildimaterjaliga õnnistada.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne