Uunikute 16. Talveralli 2017 pildid, videod, järelkaja
#61

Vaatasin Autolehe videot ja Kamassi mäest laskumist vaadates tekkis Kamassi poistele küss: kas nii elegantne pööre saavutati käik alla meetodil, või oli tõesti kässari pööre ?  Igatahes väga kena laskumine, stiili punktid nagu iluuisutamises kuus koma null !!

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta
#62

Hai,

et punase Opel Commo (nr.76) ekipaazhi poolt ka suurimad tänud kõigile asjaosalistele, ennekõike muidugi "köögipoolele" (NB! Muidugi mitte nii väga  sinna Nelijärve söökla köögipoolde, vaid pigem ikka Talveralli omasse! ) 

Lisaks superheale ilmale oli mulle isiklikult tegu ikka väga "hubaselt koduse" rajaga seekord: emapoolsete vanavanemate tõttu on kõik lapsepõlve suved Amblas möödunud ja isapoolse suguvõsa tõttu nüüdsed kõik Neerutis ning kuhu vend lausa püsielanikuks kolinud. Seega oli vist ainult Järva-Jaanist allpool paar teelõiku, mida kohe nii käigu pealt ära ei tundnud või mida polnud nooremana võõraste konstaablite hirmus mingitel kaherattalistel läbi kolanud... vist KP24 juures (oli selline "piltmõistatus" mõhna teemal) sai isegi nalja visatud, et seekord saaks lausa "autovahetusega" sõidu teha: küün, kus varjul oma aega ootamas see tumesinine Commo, millega algselt plaanisin isegi selle aasta TR sõita, oli pelgalt saja meetri kaugusel Wink
Muidugi see jälle omakorda uinutas täiesti valvsuse liiklusmärgi suhtes või vajaduse legendi süveneda sealt metsniku hoovist läbi sõites, sest sai nagu ikka "naabrimehe" hoovist läbi sõidetud: kui oleks koer lahti või rahvast väljas, siis oleks vagamalt võtnud, aga kuna hingelisi näha polnud, siis sai lihtsalt olemasoleva inertsiga sealt gaasitamata läbi veeretud...manitsesin sohvrit vaid sellevõrra valvsam olema, et tal seal enne ja peale hoovi isegi kruusateel sellised "lamava politseiniku" laadsed kühmud tehtud, kuid paksu lumega polnud neidki tunda. Seega pigem segasin ka juhti seda 10kmh märki märkamast Toungue

Sealt edasi miskise tulemuse püüdmisele sai siiski üsna pea käega löödud: enne Kehala katset sai üks must VW kuskilt perifeeriast suure teeni paelatatud, mis maksis sissejuhatuseks mõne minuti hilinemist (pärast küll saadi see vist viivuks uuesti käima, kuid lõpuni kahjuks siiski ei jätkunud?)...no ja siis loomulikult see Varjupaiga puänt, kus eelnevalt mingit 10min aja ülejääki teepeal tasa tigusime, et siis seal autosid otsides uuesti 15min vms miinust sebida! No ja loomulikult osad neist jäid ikkagi leidmata ka...
Aga noh, nii kui käega lööd, siis edasi hakkab loomulikult kõik jälle ladusalt sujuma: rohkem miinuseid vist väga ei mõõdetud ning see aasta ka kiiruskatseilt vähe parem sooritus. Ajatabelit küll pole näinud, aga vähemalt tuli ajamõõtjailt positiivseid kommentaare ja õnneks ei ole see aasta ka seda ohtu, et kellestki möödasõiduga midagi segi võis minna.

No ja ristsõnaga dejavu: enda arust sai tas ilusti klappima, kuid kohtunike arust vist siiski mitte, sest hommikul fuajees tabelit oma, küll mitte veel kõige selgemate silmadega piiludes, tundus punktide järgi, et üks rida siis ikkagi nässu läinud. Seega ootaks põnevusega kellegi perhvektset lahenduskäiku ka siia piilumiseks... Smile

Statistika mõttes veel nii palju, et 2,5 R6, monokarbuutori ja üherattaveoga 4-käiguline ürg-Opel sai siis 50l paagi toel Tallinnast kohale ja peaaegu lõpuni ka, vaid pisut pidi (päras rohkem pidamise lisana kaasas loksunud 20l) kanistrist lisa andma, seega siis talvekulu selline u. 12l/sajale, suvise 10 asemel. Seega vist ikka täitsa ökopill!

No ja mis muud nüüd kaks korda käinuna siia lõppu ikka lisada, kui et ega kaks ilma kolmandata vist jää! Smile
Vasta
#63

(28-02-2017, 00:10 AM)spitfire Kirjutas:  Vaatasin Autolehe videot ja Kamassi mäest laskumist vaadates tekkis Kamassi poistele küss: kas nii elegantne pööre saavutati käik alla meetodil, või oli tõesti kässari pööre ?  Igatahes väga kena laskumine, stiili punktid nagu iluuisutamises kuus koma null !!

See kurv ja kümneid teisigi läbisime kässariga. Toungue Ilma käsipidurita oleks old mitukorda rallikäigu ragistamist.

[Pilt: thumb_27728363_Kz64.jpg]
Vasta
#64

Kas on kusagilt võimalik leidaka ametlike võistluse tulemusi?
Vasta
#65

Vasta
#66

Paar pilti stardist ka:
   
   


Esialgne plaan mujal ka filmida kukkus läbi - kogu korraldus oli nii sujuv, et mingit vaba hetke passimiseks ei tekkinud Smile

Tänud korraldajatele nr 78 poolt!
Vasta
#67

SAKP pildid. Free for use ))
http://unic.didyk.eu/talveralli2017/
Vasta
#68

http://jarvateataja.postimees.ee/4026977...ist-vaelja

Cinquecento
Vasta
#69

aa just nüüd meenus, et meil oli bmw neuklassega üks avarii ka, nimelt maandus kollane länkar meil selga, õnneks oli pauk leige, imekombel jäi tuli terveveks, ainult tagaosa sai mõlgi, aga noh mis teha - tehnika sport

PS muuseas, teiseks jäänud fordi mehe(vist) müts on ka meie käes -leidsime selle maast, aga see on puhas
Vasta
#70

Ekipaaz 26, Pika kabiiniga GAZ 52, tänab ka korraldajaid laheda laupäeva eest. Hoolimata sellest, et minu vana-vanaonu on hetkel eesti vanim inimene jäi meilegi parunite pikaealisus saladuseks. Lõpuks panime piltide järgi vastuse. Ehk läks õnneks. Oma kuuendal rallil olin esimest korda kaardilugeja. Arenguruumi veel on, sest kalaroots mingi hetk ikka läks käest. Tänan Hr Veskit  kes mind lisakatsel kaasa sõitma julgustas. Siiani sõitis neid tavaliselt piloot üksi. Esnas tegi tiimi noorem liige mõne klõpsu ka. Üks neist siin.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#71

(28-02-2017, 22:30 PM)sm.Poljakov Kirjutas:  Ekipaaz 26, Pika kabiiniga GAZ 52, tänab ka korraldajaid laheda laupäeva eest. Hoolimata sellest, et minu vana-vanaonu on hetkel eesti vanim inimene jäi meilegi parunite pikaealisus saladuseks. Lõpuks panime piltide järgi vastuse. Ehk läks õnneks. 

Parunite pikaealisuse saladus läks vist proua Lisiga hauda kaasa. Ta oli siis miski 103 või 104-aastane...
Ehk siis kõikse pikemaealise inimese nimi sealt kabeliseinalt sobis ristsõnaruutudesse.
Vasta
#72

Naiste tiim nr54 Volgal teeb kniksu korralduskomiteele! Pole absoluutselt millegi üle nuriseda, kui vaid ehk see, et üksi oli kuramuse igav sõita. 

Startisime kell 8.11 ja esimesest AKP-st alates olime põhimõtteliselt üksi rajal. Kas me kihutasime - EI, meie eesmärgiks oli lihtsalt sõita IDEAALAEGA sellel korral (aga 2x1min vist ikkagi saime hilinemist). Me ei käinud ka varjupaigas autosid otsimas, kuna see lihtsalt ei sobinud meie ideaalaega sõitmisega Smile Lõunale minnes oli "Presidendi matk" risti teel ja siis pidi laveerima kena talvepäeva nautivate inimeste, laste, koerte, titevankrite vahelt AKP-sse/sööma, mille tulemuseks sai +1min. Neeruti 10km/h läbisime madallennul (ise arvates, et see on OAKP, keskmise mitte kiiruse mõõtmine), kuna olime Neeruti mägiteel kolonnis tiksudes keskmisest maas. Kehalas olime teine masin rajal. Peale lõunat Jäneda taha (Albu, Esna) minnes esimese autona olid teed kohati nii täis tuisanud, et lumi ulatus üle Volga kapoti ning eelneva ca 50 auto läbimisest polnud ainsatki märki...Kuigi oli uus kaardilugeja, siis legendiga kordagi puusse ei pannud...olid lihtsalt pika pidurdusteekonna möödasõidud teeotsadest Toungue

Raamitud Volga pilt finishis oli väga tore ja personaalne üllatus, aga kindlasti kulus ära ka pudel vahuveini :Smile

Nelijärve asutusele paneks hindeks 2, läbi aegade halvim söök ja koristamata toad...aga see pole TR korraldajate teema.

Meil oli ka kadusid, väärtuslikumad ehk üks kuldkõrvarõngas ning kuldmedal. Kui kellegile jäi näppu, siis võib mulle neid pakkuda.

Mulle oli see 9 kord ja ega siin muud pole kui tuleb tulevane juubeliralli ka ikka kaasa teha :Smile

GAZ 24; VAZ 2103; ZAZ 965; Iš
Vasta
#73

Tegelikult on ju ülimalt positiivne, et meil üsna palju inimesi on, kes TÕSISELT auto-moto ajaloo säilitamise  eesmärkidel ajallooliste sõidukite elushoidmise ja nende taastamisega ning kollektsioneerimisega tegeleda viitsivad. Nagu siit seinalt mingi aega tagasi lugeda sai, on Eestis juba ca. 300 musta numbriga erinevat mootorsõidukit, vägev ! Samuti sügav kummardus inimeste ees, kes ajalooliste sõidukitega seotud üritusi korraldada viitsivad. 
Ka Uunikute Talveralli on üritus, mille korraldamine üks ülimalt tänuväärne üritus ju on, kuid ...

Paraku ei saa ma pikalt ja sügavuti autospordiga seotud inimesena, kelle viimase aja huviks autospordi ning selle ajalooga seotu kujunenud on, mõningaid Talveralliga seotud tõikasid aktsepteerida.

1. Väljavõtted juhendist:
Võiduajamine viiakse läbi vastavalt vanatehnikahuviliste peades tekkinud reeglitele kehtivat Liiklusseadust ja Liikluseeskirja järgides ning kaasmaalaste elamist tahtlikult mitte segades. Tegu on klubilise meeleoluka koosviibimisega, kuhu on kaasatud liiklemine jõuvankritel etteantud Legendi alusel sooviga jõuda ettenähtud kokkusaamispunkti, lahendades sõidu ajal Ristsõna
Sõna “ralli” mistahes keelses nimekombinatsioonis on fiktsioon, tegu on krutsiverbalistide talvise kokkutulekuga, kus ristsõna lahendamise raskendamiseks tuleb jõuvankriga ringi liikuda.

Ja siis selgitab Alvar ühe telekanali uudistesaates, et TEGEMIST ON REGULAARSUSRALLIGA. No comments !!!!

2. Väljavõtted juhendist:
Võiduajamise põhidokument on rajalegend ehk Road Book koos seal sisalduva Ristsõnaga.
AKP on koht Maarjamaa kamaral (võib asuda ka hoones sees!), mis on märgitud Legendi ja kuskohas märgitakse ajakaardile sellesse punkti jõudmise aeg. Ajakaardile märke saamiseks tuleb võiduajajal esitada ajakaart kohtunikule.
Karistuspunkte jagatkase KP’de mitteläbimise, ajalimiidi (AKP’des ja OAKP’des) suure rikkumise ja lisakatsete (LK) „kehvemate” tulemuste eest ja need lahutatakse lõpuks teenitud preemiapunktidest. AKP’sse varem jõudmine: iga minut 10 karistuspunkti. AKP’sse hilinemine: iga minut ÜKS (1) karistuspunkt. AKP’sse saabumise täpsus on +/- 1 täisminut ja aega märgitakse TÄISMINUTITES, sekundid ei ole olulised.
OAKP’s kehtib reegel: ainult TÄPSES MINUTIS jõudmine NULL (0) karistuspunkti, varem/hiljem jõudmine 1 karistuspunkti.

Kui nüüd korraldaja veelkord ka põhidokumendi ette võtab ja vaatab, kuidas ja kus seal lisaülesanne märgitud on, siis võiks vaagida, kas Järva-Jaani lisaülesandega toimunu vastas juhendile ning Road Book -le.
Vasta
#74

(01-03-2017, 21:54 PM)Toomask Kirjutas:  Tegelikult on ju ülimalt positiivne, et meil üsna palju inimesi on, kes TÕSISELT auto-moto ajaloo säilitamise  eesmärkidel ajallooliste sõidukite elushoidmise ja nende taastamisega ning kollektsioneerimisega tegeleda viitsivad. Nagu siit seinalt mingi aega tagasi lugeda sai, on Eestis juba ca. 300 musta numbriga erinevat mootorsõidukit, vägev ! Samuti sügav kummardus inimeste ees, kes ajalooliste sõidukitega seotud üritusi korraldada viitsivad. 
Ka Uunikute Talveralli on üritus, mille korraldamine üks ülimalt tänuväärne üritus ju on, kuid ...

Paraku ei saa ma pikalt ja sügavuti autospordiga seotud inimesena, kelle viimase aja huviks autospordi ning selle ajalooga seotu kujunenud on, mõningaid Talveralliga seotud tõikasid aktsepteerida.

1. Väljavõtted juhendist:
Võiduajamine viiakse läbi vastavalt vanatehnikahuviliste peades tekkinud reeglitele kehtivat Liiklusseadust ja Liikluseeskirja järgides ning kaasmaalaste elamist tahtlikult mitte segades. Tegu on klubilise meeleoluka koosviibimisega, kuhu on kaasatud liiklemine jõuvankritel etteantud Legendi alusel sooviga jõuda ettenähtud kokkusaamispunkti, lahendades sõidu ajal Ristsõna
Sõna “ralli” mistahes keelses nimekombinatsioonis on fiktsioon, tegu on krutsiverbalistide talvise kokkutulekuga, kus ristsõna lahendamise raskendamiseks tuleb jõuvankriga ringi liikuda.

Ja siis selgitab Alvar ühe telekanali uudistesaates, et TEGEMIST ON REGULAARSUSRALLIGA. No comments !!!!

2. Väljavõtted juhendist:
Võiduajamise põhidokument on rajalegend ehk Road Book koos seal sisalduva Ristsõnaga.
AKP on koht Maarjamaa kamaral (võib asuda ka hoones sees!), mis on märgitud Legendi ja kuskohas märgitakse ajakaardile sellesse punkti jõudmise aeg. Ajakaardile märke saamiseks tuleb võiduajajal esitada ajakaart kohtunikule.
Karistuspunkte jagatkase KP’de mitteläbimise, ajalimiidi (AKP’des ja OAKP’des) suure rikkumise ja lisakatsete (LK) „kehvemate” tulemuste eest ja need lahutatakse lõpuks teenitud preemiapunktidest. AKP’sse varem jõudmine: iga minut 10 karistuspunkti. AKP’sse hilinemine: iga minut ÜKS (1) karistuspunkt. AKP’sse saabumise täpsus on +/- 1 täisminut ja aega märgitakse TÄISMINUTITES, sekundid ei ole olulised.
OAKP’s kehtib reegel: ainult TÄPSES MINUTIS jõudmine NULL (0) karistuspunkti, varem/hiljem jõudmine 1 karistuspunkti.

Kui nüüd korraldaja veelkord ka põhidokumendi ette võtab ja vaatab, kuidas ja kus seal lisaülesanne märgitud on, siis võiks vaagida, kas Järva-Jaani lisaülesandega toimunu vastas juhendile ning Road Book -le.

Juhendis on kirjas:
Proteste raja läbimise kohta saab esitada võiduajajate sugulastele, sõpradele ja tuttavatele. Korraldajad protestidega ei tegele. 

See selleks  ...aga põhimõtteliselt saan ma aru millest jutt käib ja tegelt punktiga 2 väga nõus. See Järva-Jaani tõmbas kõigele tegelt vee peale. Mis segas PEALE aja fikseerimist anda lisaülesanne ? Ja ega see ralli tegelik kulg juhendile ei vasta.

Päris elus käib asi nii: AKP läbitakse SÕITES (kusjuures umbes 1km enne akp-d on tsoon kus peatumine on keelatud), ja kohtunik fiseerib aja (sekundise täpsusega) ja krutskiverbalistid ulatavad ajakaardi finišis (mõnisada meetrit peale akp-d) kus aeg edastatakse voki-toki teel 
ja märgitakse kaardile.

Kuna paljud tegelased kasutavad juba aastaid regulaarsus ralli profi äppe, siis minu arvates ei sega mitte midagi miks ei võiks see olla ristsõna lahendamisega regulaarsusralli.  Kusjuures neid äppe nägin ma kasutuses juba umbes 5 aastat tagasi , a ma arvasin siis , et see on feisspukk, ma pold siis veel õiget feisspukki näinud. Nii, et valmidus regulaarsusralliks nagu oleks olemas.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta
#75

Tere!

võtsin teadlikult mitu puhkepäeva ja ka hetkel siinkohal veel pikemalt ei kommenteeri. 
Tänud, tulemused (mis tuleb veel üle kontrollida enne lõplikuks kuulutamist), endapoolsed kommentaarid jms proovin kokku panna ca nädala lõpuks.

Alvar
Vasta
#76

Ma võtsin omale õiguse Kehalas natuke võiduajajate Legende vaadata ja KUI me siin hakkame rääkima Juhendi täitmisest, siis SORRY - KOHESELT on KP'de vastused Ristsõnasse kantud vähestel!!! Ma korra isegi mõtlesin hakata ära märkima puudu olevaid vastuseid, et tõmban lihtsalt punase vildikaga läbi, kus vastust pole kirjas! Karta on, et nii tulebki tegema hakata + veel STOPP-märgiga "Passage controlid", kuskohas siis lisaks regulaarsusele ka sedasama Ristsõna kontrollitakse. Kohtunik märgib ära, kas KOHESELT kirjutati ÕIGE vastus või on hiljem tehtud koostöö-parandusi. 


Tsitaat:Kontrollpunktid(KP) KP’des tuleb leida vastused ristsõnas esitatud küsimustele, kanda need KOHESELT legendis olevale ristsõnale ja saada vastus kogu võiduajamise põhiküsimusele. Õigete vastuste arv on punktiarvestuse aluseks.

Mis nüüd Järva-Jaanit puudutab: MINA kujundasin Ajakaardi sellisena ja MIS SIIS??? Ei meeldi??? Keegi EI KÄSI Talverallidel ja üldse vanatehnikaüritustel osaleda. Lisaks vastas ka Varjupaiga ülesanne igati Juhendile, sest "Võiduajamine viidigi läbi vastavalt vanatehnikahuviliste peades tekkinud reeglitele!" See mõte tekkiski Alwaro, minu, Tiina ja Heleni peades rada kirjutades ja Allan teostas selle "nägemuse". Keegi ei sundinud Varjupaika toetama, ei sundinud preemiapunkte saama - nagu Keiu tegi, sõitis rahumeeli kohe edasi. 

Vägisi tundub, et FUN on ära jäänud ja silmad jõllis vahitakse kella. Tuleb midagi muuta... sest praegu me ei räägi kaugeltki autospordist selle tavapärases mõistes! 
Vasta
#77

(02-03-2017, 11:18 AM)PlyVal64 Kirjutas:  Vägisi tundub, et FUN on ära jäänud ja silmad jõllis vahitakse kella. Tuleb midagi muuta... sest praegu me ei räägi kaugeltki autospordist selle tavapärases mõistes! 

A kus on öeldud, et Fun ära jäi ?  Kui varjupaik on peale AKP-d siis on vähem Fun või ? 
Ma olen alati imestanud, et päeval on selline .. a meil poogen, me jalutasime niisma.. ei me ei lugend üldse.. a kas seal pidi ka käima vä? suhtumine, a õhtul on kõik samad tegelased kaelad pikad, et noh mitmendaks me jäime ? Inimene tahab teada mida temalt oodatakse, täpset maandumist ? või siis mitte ? 

See ristsõna kontroll punase pliiatsiga on tegelt hea mõte. Ja katsel võiks olla muutuv keskmine kiirus. Lõik kus oli märgitud 6km kurvilist teed, oleks võinud olla vabalt madalama keskmisega ja krutskiverbalist peab ise veits rehkendama mis on etapi läbimise tegelik aeg kui keskmised on teada.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta
#78

No meie ekipaaz nr.97 on läbi kõikide osaletud rallide tegelenud ainult ja veelkord ainult FUN osaga. Krt seda jeblamist on igapäevaselt niigi nii krdi palju,et üks päev aastas võib ju lihtsalt FUN-ida. Näha kohti kus pole kunagi käinud ja ilmselt poleks ka kunagi sattunud. See on juba asi omaette. 
Sõidad looduses ja üritad arvata ja mõista vastuseid ristsõnale. Kui asi liiga tõsiseks teha siis pole see enam see. Siis pole see enam mõnus päev looduses.

PS! esimese lisakatse juurde jõudes oli tõesti sobilik trampliin olemas. Ja Kindral oleks saanud sealt omale ka nõutud foto Big Grin . Kui meie lahkusime sealt tuli Kindral vastu ja tegelt sai neile ka soovitatud seda trampliini Toungue
Õnneks mina seekord ei allunud kaardilugeja agitatsioonile ja ei lisanud trampliinil gaasi.  Seda tehes oleks ilmselt saanud sobitada tutvusi kena naisekipaaziga kes teistpoolt mäge vastu tuli.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta
#79

Ma selle ristsõna juures ka vaatasin, et paljud pildistasid kp-des midagi ja lippasid edasi. Nagu oleks jube kiire kogu aeg. Kui punkti seltskond kogunes, siis võis kindel olla, et mina lahkun sealt viimasena. Mul pikad juhtmed nagunii, panin selle süüks : )
Ainus kord, kus me reaalselt ajast maha jäime, oli varjupaiga aktsiooni tulemus. Samas see oli vabatahtlik ja minu arvestuse kohaselt jäime plussi : )  (kulutatud aeg = trahviminutid vs leitud punktid, kõiki ei leidnud ka, kuna külm hakkas).
Korra läks piloot hasarti ja kukkus sinisele lancerile järele kupatama, mõne kildiga oli selge, et nii jõuame igale poole liiga vara. Fann oli muidugi küll.
Kasutasin ka moodsat äppi, mugav on jah, keskmine tiksub kogu aeg ees.
Aastaid tagasi sai odoka nupu abil opereeritud, siis võis vale teeots kergemini sattuda. Sel ajal olid telefonid ka nuppudega muidugi.
Vasta
#80

(02-03-2017, 12:00 PM)spitfire Kirjutas:  
(02-03-2017, 11:18 AM)PlyVal64 Kirjutas:  Vägisi tundub, et FUN on ära jäänud ja silmad jõllis vahitakse kella. Tuleb midagi muuta... sest praegu me ei räägi kaugeltki autospordist selle tavapärases mõistes! 

A kus on öeldud, et Fun ära jäi ?  Kui varjupaik on peale AKP-d siis on vähem Fun või ? 

Kui see varjupaiga lisaülesanne oleks olnud peale AKP-d, siis oleks pidanud seal kaotatud aega ju järgmisel lõigul hakkama tasa sõitma. See oleks omakorda paljudel silma väga ruutu ajanud ja liigne kihutamine keeraks asja teistpidi uppi.

Minumeelest oli see varjupaiga asi vägagi õigesti lahendatud. Seda enam, et varjupaigast saadud lisapunktid kompenseerisid kuhjaga kaotatud minuteid. Meie passisime ka eelnevalt pea 20 minutit kohaliku poe ees, nosisime pirukaid ja tegime aega parajaks. Kaotasime ka lõpuks AKP-s 11 minutit, aga võitsime samal ajal 40-45 punkti. 

Sellised üllatused segavad meeldivalt kaarte, toovad esile "sportliku ebaõnne" jms faktorid. Samuti annab võimaluse otsustada, kas võtta kindla peale minutitest null või kulutada oma minuteid lootuses rohkem boonuspunkte püüda. Aga igal juhul õige on seda teha enne jooksva aja sulgemist, mitte "laenata" järgmisest lõigust.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne