(03-03-2017, 17:02 PM)veix__ Kirjutas: See u. 500 eurot aastas / 42 eurot kuus ei ole küll toimivale transpordifirmale mingi mainimist vääriv summa.
hmmm...
Mitu autot on Shenkeril/DSV-l/DHL-l jne jne?
Enamus suuri "toimivaid transpordifirmasid" kasutab alltöövõttu. Ja seda teevad 1-2-5 autoga ettevõtjad (räägime kohalikust veost).
Praegu jahutakse põhiliselt kuni 12tn autodest ja targu ei mainita, et 18-25tn masinad, mis teevad põhilise osa jaotusvedudest, ei maksa enam 500€ vaid 3x500 ja rohkemgi. Haakega rongid veel omaette teema.
Kui ma oma ühe autoga nokitsen oma tarbeks ja naabrimehele küttepuid ja korstnatelliseid vedada,heal juhul korra nädalas, siis 141€ kuus jätab auto seisma.
Meenutaks veel sõbralikke
kindlustushindasid ja kiire arvutus näitab, et hetke turuhindadega (0,80€/km, 20€/h) peaks auto norm tundidega töötama kuus 12h/või 300km, ainult selleks, et teemaks ja kindlustus saaks kaetud, siis veel aktsiis ja riigimaksud ja palka tahaks kah... Auto jaoks kahjuks ei jagu kuskilt otsast.
Aastaid tagasi oli vajadus vedada ühte Eesti linna kaupu, napp 100m enne kauplust oli veoautodele keelumärk ja seal ootas meid 2x nädalas politseiauto, kes tuima näoga 220,-eeku pileteid kirjutas.
Linnavalitsus vastas meie taotlusele korduvalt ja lühidalt (ja mitte riigikeeles): Meil siin Narvas, on töötuid ettevõtjaid palju. Laadige linnaservas kaup "Hiacedele" ja need siis veavad poeni. hmmm... 18 eurolava/18 ringi Hiacega,...
Kõlab kuidagi tuttavalt.