07-03-2017, 18:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-03-2017, 18:22 PM ja muutjaks oli hulgus.)
(07-03-2017, 17:05 PM)41Degree Kirjutas:Kinnitan, täpselt nii on. On mitu eraomandis ja üle 7,5tn-st kasutada ning enne põhjalikult konsulteeritud. Varasemad põhjendused "põllumajandus, kodu lähedal 50km, ja oma vedu" ei päde. Vähe imelik küll korra nädalas ehk ketast täita, aga ei sega. Nostalgialaks. Juhiks veel tähelepanu sellele, et TÜV seda ei nõudnud, ise pead teadma.(07-03-2017, 16:47 PM)AsTroSS Kirjutas: Jah see sõidumeeriku teema on omaette huvitav.
Kus ühelpoolt üks seadus nõuab meerikut üle 3.5 t veokatelt ja teisalt "töö ja puhkeseadus" ütleb ,et seadus on mõeldud kommerssõitudeks.
Isiklikus kasutuses olev 3.5t veokas on mõnusas hallis alas, kus vastavalt ametniku tujule on ka tulemus....
Ei hakka praegu täpset tsitaati otsima, aga määruses nr. 561 oli vähemalt vanasti nii kirjas:
- üle 3,5 t ja kommertssõit: meerik peab olema
- üle 3,5 t, kuid alla 7,5 t, ning erasõit: meerikut ei pea olema
- üle 7,5 t ning erasõit: meerik peab olema
Kui viimase poole aasta jooksul on midagi muutunud, siis antagu andeks.
(07-03-2017, 11:47 AM)v6sa Kirjutas: Kas austatud ksf. natuke vara ei ole hakanud ahastama ja riigi põhjamisega tegelema?
Eelnõude infosüsteemis on olemas küll seaduse väljatöötamise kavatsus , aga seal pole pealekava esialgu midagi täpsemalt. Küll on mitu linki erinevatele uuringutele.
...
Meie kohus on praegu siinvingumise asemel oma valitud rahvaesindajale sisse sõita nõudmisega, et kohaliku kasutusega autod ja vanatehnika peavad sellest maksust puutumata jääma. Siinkohal peab meil siis olema ka sedapalju selgroogu, et iga suitsev ja roostes vana veoauto ei ole veel Vanatehnika, eksole.
Ma loodan, et sa minu postitustest väga ahastust ja põhjamist välja ei lugenud? Lihtsalt minu arvamus.
Kahjuks kadus artikkel postimehest, milles olid projektina näidatud minu poolt toodud numbrid. Või ei oska ma otsida.
Igasugu uuringud mis võrdlevad meid L.Euroopaga on ilusad küll, aga nagu juba korduvalt mainitud: kohaliku väikeettevõtja ja taluniku elatustasemed ei ole veel Euroopa 5 rikkaima riigi tasemel. Küll aga selgub uuringutest tõsiasi, et Leedu ja Poola riik saavad ilma transpordisektorit kurguni kinni pigistamata kuidagi hakkama.
ps. Tüv ei tuvastanud minu kasutuses oleval veokil roostet ja suitsus oli napilt pool normist, "puhta paberiga" ning rahvaesindaja jäi kindlalt riigikogust välja...