14-11-2017, 19:27 PM
(14-11-2017, 11:00 AM)hulgus Kirjutas:(14-11-2017, 10:48 AM)olli Kirjutas:... Ja ei ole "kettaseadust", ei ole tegevuslitsentsi.(14-11-2017, 00:47 AM)kalles Kirjutas: Autokraanade puhul on veel eriti tore: Kõigepealt raskeveokimaks- teede hüvanguks, siis eriveo loa maks-põhjus sama ja kolmandaks siis teekasutustasu- jälle teedele. Et lausa kolmekordselt maksustatud. Pisut kütuseaktsiisi ka... Täitmatud need Toompea õgardid...
Kusjuures vähemalt raskeveokimaksu kohta ma olen küll aru saanud, et maksutatakse ainult kauba veoks mõeldud veokaid.
ps. miks kraanal eriveo luba vaja? Oli vist ainult siis, kui lisaraskused vms haakena sappa võtad ja mõõdust välja läheb.
sry, nüüd ajab teema laiali, luban teemas püsida...
nt. kaheteljeline Liebherr kaalub 24T, teljekoormused 12T ja 12T(lubatud vedaval sillal 12.5T), sellega on korras aga eriveo alla käib täismass, mis meie riigis võib kaheteljelisel olla 18T. Sama jama ka suurematel kraanadel, teljekoormus normis aga kaal üle...