14-04-2018, 12:09 PM
Testisin ka oma Sisu teekasutustasu. Veokit ei kasuta teenuse osutamisel, vaid isiklikuks otstarbeks.
Arusaamatuks jääb ainult asjaolu, kuidas lühema perioodi kasutus on kallim kui pikema perioodi oma? Üks päev sõites on hävituslikum meie teedele kui aasta otsa vurades.
Siit kokkuvõte: 1päev - 12.-
7päeva - ca 6.50päevas
30päeva- 3.- päevas
90päeva - 2,50 päevas
aasta - ca 2,40 päevas
Tuleb välja, et kõige otstarbekam on võtta kuu kuni kolm kuud. Riskifaktor vaid pikema perioodiga suureneb, sest vana auto remonti minemisel vist teekasutustasu tagasi pole võimalik nõuda.
Üldiselt on asjal s..a maik juures, sest järjekordne maks (lausa topelt maksustamine lisaks raskeveoki maksule), mis ei lähe sihtotstarbeliselt vaid eelarveaukude ja poliitikute suurte lubaduste täitmiseks.
Teenuse osutaja lisab järjekordse maksu oma kuludesse ja tõstab teenuse hinda, mille lõpptulemusena tõuseb nt. leivapätsi hind kaupluses. Uue maksu kehtestamisega tõuseb nt. väikese sissetulekuga isiku / pere sissetulek (tulumaksu min. level tõstise määr). Samas peab ostma kallinenud toitu ja esmatarbekaupu. Kas ikka jääb rohkem raha kätte madalapalgalisele? See on küsitav???
Kõigil on kallim ja osad saavad natuke raha juurde. Numbrid suurenevad ning k.a. käibemaksu protsent on suurem, mis laekub riigikassasse. Raske pole arvata, kes sellest tõusust kõige rohkem võidab?
Arusaamatuks jääb ainult asjaolu, kuidas lühema perioodi kasutus on kallim kui pikema perioodi oma? Üks päev sõites on hävituslikum meie teedele kui aasta otsa vurades.
Siit kokkuvõte: 1päev - 12.-
7päeva - ca 6.50päevas
30päeva- 3.- päevas
90päeva - 2,50 päevas
aasta - ca 2,40 päevas
Tuleb välja, et kõige otstarbekam on võtta kuu kuni kolm kuud. Riskifaktor vaid pikema perioodiga suureneb, sest vana auto remonti minemisel vist teekasutustasu tagasi pole võimalik nõuda.
Üldiselt on asjal s..a maik juures, sest järjekordne maks (lausa topelt maksustamine lisaks raskeveoki maksule), mis ei lähe sihtotstarbeliselt vaid eelarveaukude ja poliitikute suurte lubaduste täitmiseks.
Teenuse osutaja lisab järjekordse maksu oma kuludesse ja tõstab teenuse hinda, mille lõpptulemusena tõuseb nt. leivapätsi hind kaupluses. Uue maksu kehtestamisega tõuseb nt. väikese sissetulekuga isiku / pere sissetulek (tulumaksu min. level tõstise määr). Samas peab ostma kallinenud toitu ja esmatarbekaupu. Kas ikka jääb rohkem raha kätte madalapalgalisele? See on küsitav???
Kõigil on kallim ja osad saavad natuke raha juurde. Numbrid suurenevad ning k.a. käibemaksu protsent on suurem, mis laekub riigikassasse. Raske pole arvata, kes sellest tõusust kõige rohkem võidab?
Autoplekksepa- ja keevitustööd, värvimine, avariijärgne taastamine ning vanasõidukite renoveerimine. http://www.hmp.ee/