Riik on hakanud töökohti looma. Teekasutustasu

Valimiste aastal nüüd vaevalt et poliitkomissarid omal jalga kõmmutama hakkavad. Hiljem sõltub kõik kujunenud jõudude vahekorrast. Ja loodaks kogu südamest, et sotsid saavad vahekorda sedakorda vaid omavahel harrastada ja rahva kallale ei pääse.
Vasta

Ajal kui teemaksu säädust vastu võeti räägiti, et saab ka tanklas vms maksta. Oli isegi kassasüsteemis selline artikkel sisse viidud. Aasta hiljem pole tanklas (Olerex) keegi kuulnudki sellest, et Eestis seline maks olemas on. Ka pole viimasel ajal kuulnud kui agaralt meie külalised LV-LT-PL ja RUS masinatega maksu tasuvad, või maksmata jätavad. Neil ju kohe vabandus olemas- maksmise võimalus puudub.


Vasta

(11-01-2019, 00:32 AM)hulgus Kirjutas:   Neil ju kohe vabandus olemas- maksmise võimalus puudub.

Selgus jah et järsku kõikidel lõuna ja idapoolt tulevatel sohvritel on nupuga telefonid...  Rolleyes Big Grin

Aga muidu jutu jätkuks, soomes on ka lõpuks teekasutustasu kehtestamine päevakorras, seda aga inimlikul kujul ehk üle 12t veoautodele. Mainiks ära et soome teedel liigub ca 10% välimaa numbriga veoautosid...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

No  näed nagu tellitud vastus:
https://majandus24.postimees.ee/6496817/...iik-lootis

Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.
Vasta

https://www.oiguskantsler.ee/sites/defau...zJN0FrdQrA
Vasta

(03-05-2019, 18:57 PM)AsTroSS Kirjutas:  https://www.oiguskantsler.ee/sites/defau...zJN0FrdQrA

Ja otse loomulikult meie MKM pole õiguskantsleri käsitlusega nõus.
Maanteeamet ja Maksu ja Tolliamet pole avalikult sellele vastanud, aga ma kahtlen, et SELLISTEL asutustel MKM'st erinev seisukoht olla.

https://adr.rik.ee/mkm/dokument/6368944
Vasta

Mulle tuli ka üks tegelane targutama, et "kas teadsid, et sa ei pea oma sihtotstarbelise (assenisaator) veoka eest teetasu maksma". Tema olevat politses küsimas käinud, ja seal olevat seda kinnitatud, ja tema ise sõidabki julgelt ringi ilma seda maksmata.
Vasta

Too polegi siis "kaup" või?

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta

Uus seaduse projekt  ootab €U päälikutelt kinnitamist. Lühidalt: meeriku kohustus ka alla 3,5tn auto(rongi)dele, mis teevad rahvusvahelisi vedusid.
Sisuliselt: kui panen oma VW kaubikule (reg.mass 2,7tn)ühiku võõrast vara, viin selle üle Eesti piiri paari õlle eest, siis tuleks enne tahhograaf installeerida, kutselise juhi täiendkoolitus läbida, digikaart võtta, töö ja puhkeaja seadust jälgida, jne.

Eelarvetes on vist ikka suurem auk, kui arvasime.


Vasta

(06-05-2019, 09:45 AM)hulgus Kirjutas:  Uus seaduse projekt  ootab 

Eelarvetes on vist ikka suurem auk, kui arvasime.

Mõneti saan sellest aru, isegi siinset foorumit lugedes on jäänud silma lood, et tüübid sõidavad hooga saksamaale ja tagasi ilma puhkuse või uneta ja tihti ülekoormatud masinatega. Aga mikro ja väikeettevõtetele on see ikka väga valus eriti kui objekte ka lähiriikides leidub. Ja eks see mingil määral majandust elavdab, arvestades et Kuku raadios räägiti, et eu transpordisektori tööjõu defitsiit on sellel aastal prognoositavalt 40% ehk on huvitav, et tekitakse transpordisektorisse sisenemise töökohtadele veel lisatakistusi. Võibolla üritakse lihtsalt euroopa peal hängivale inimkapitalile kohta leida.
Vasta

(06-05-2019, 09:45 AM)hulgus Kirjutas:  Uus seaduse projekt  ootab €U päälikutelt kinnitamist. Lühidalt: meeriku kohustus ka alla 3,5tn auto(rongi)dele, mis teevad rahvusvahelisi vedusid.
...
Eks Via Baltical sõitjad ole kohanud neid toredaid Poola numbreid kandvadi kuute, mis kummide vilinal oma teepoolele tagasi keeravad, kui enne kokkupõrget teepervelt näoli roolirattale vajunud sohvrile pikema törtsu signaali lased. Mõni on nii klaasistunud pilguga, et tanklas ei suuda püstolit paaki saada, jääb püstijalu magama.
Ning tähtsusetu pole ka maailmamajanduse elavdamise vajadus.
Vasta

Ssmahästi võiks siis tavalistel sõiduautodel ka juba meerik peal olla, satub ju nende rooli ka igasugu unimütse.
Vasta

Omal ajal kaubikuga panide vahet käies sai mõeldud, et kui oleks töö- ja puhkeajavärk nagu rekkadel, oleks sellised sõidud lausa puhkus.
Vasta

(06-05-2019, 14:06 PM)jussm Kirjutas:  Ssmahästi võiks siis tavalistel sõiduautodel ka juba meerik peal olla, satub ju nende rooli ka igasugu unimütse.

Siiski on mul aastakümnete jooksul vaid ühel korral olnud au kohtuda tõenäoliselt uinunud sõiduautosohvriga. Pisikrusapiloote äratan nii paar aastas. Tavaliselt varahommikul Pärnu poole liikudes, kui nad enne Kernut tahavad põllule sõita. Ilmselt mingi paha auraga koht. Või siis teisipidi - neil on uus ümbersõit juba käes-kepsus ja tahavad juba õkva panna. Big Grin

Märkus on muidugi õige - ametijuhte kontrollitakse-kaalutakse perioodiliselt, aga erasõitjad võivad klaasistunud pilguga kuni kabelini roolis olla.
Vasta

Neid väikseid ikka saksamaal ikka kontrollitakse. Aga neil peab paberi peal olema kirjas millal puhukus ja millal sõitis, millal laadis aga paber kannatab ju kõike.  Sakslane sisevedusid ei luba välismaalastel teha eks nüüd otsitakse võimalusi kuidas need "hinnasolkijad" ära kaotada rahvusvaheliselt veolt.  Transport on liiga odav ja autojuhid varastavad enda tagant.  Näide põhja-saksamaalt viiakse kala Marokkosse puhastamiseks ja siis tuuakse tagasi et pakendada. Vist Belgalsed tahtsid et Belgia pinnal tuleb maksta seal kokkulepitud tunnitasu. Selliseid asju ikka kuuleb otsivad ju võimalusi tööjõu probleemi lahendada.
Vasta

(06-05-2019, 13:44 PM)v6sa Kirjutas:  
(06-05-2019, 09:45 AM)hulgus Kirjutas:  Uus seaduse projekt  ootab €U päälikutelt kinnitamist. Lühidalt: meeriku kohustus ka alla 3,5tn auto(rongi)dele, mis teevad rahvusvahelisi vedusid.
...
Eks Via Baltical sõitjad ole kohanud neid toredaid Poola numbreid kandvadi kuute, mis kummide vilinal oma teepoolele tagasi keeravad, kui enne kokkupõrget teepervelt näoli roolirattale vajunud sohvrile pikema törtsu signaali lased. Mõni on nii klaasistunud pilguga, et tanklas ei suuda püstolit paaki saada, jääb püstijalu magama



Ning tähtsusetu pole ka maailmamajanduse elavdamise vajadus.

  Nendel poola kuutidel on kõigil meerikud peal ja magamiskoht kabiini katusel.
Vasta

Tere

Minule tuli see hiljaaegu üllatusena. Ehk on veel keegi kes ei teadnud. Eks igaüks loeb ise ja vaatab kas on abi või mitte.

https://www.oiguskantsler.ee/sites/defau...objekt.pdf

Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Vasta

(12-05-2019, 22:31 PM)zurik Kirjutas:  Tere

Minule tuli see hiljaaegu üllatusena. Ehk on veel keegi kes ei teadnud. Eks igaüks loeb ise ja vaatab kas on abi või mitte.

https://www.oiguskantsler.ee/sites/defau...objekt.pdf

vaata lehe ülevasse ossa postitus nr. 445 on sama akt juba esitatud
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne