Peugeot ostis Opeli GM-ilt
#1

http://majandus24.postimees.ee/4035499/g...-euro-eest

Huvitav, kas nüüd tasapisi kaob üks mark?
Vasta
#2

(06-03-2017, 10:48 AM)Alts Kirjutas:  http://majandus24.postimees.ee/4035499/g...-euro-eest

Huvitav, kas nüüd tasapisi kaob üks mark?

Või kaks marki. Vauxhall müüdi ju samas pakis.
Samas võib PSA mõlemat marki ka saksa ja inglise turgude hoidmiseks säilitada (Saksamaal müüakse Opelit kõva kaks korda rohkem kui Peugeot'd ja Citroëni kokku); iseküsimus on see, kuivõrd mudelid ühtlustuma hakkavad.
Vasta
#3

Olvetoom: "Saksamaal müüakse Opelit kõva kaks korda rohkem kui Peugeot'd ja Citroëni kokku"

Sama artikkel: Opel, mis kuulub General Motorsile alates eelmise sajandi kolmekümnendate aastate algusest, on olnud alates 1999. aastast kahjumis.
..........

Mis siis toimub, ma küsiks selle peale?
Miks nad kahjumis on, kui müük on hea....Vaevalt et see Opel nüüd mittelagunev auto on...
Vasta
#4

No Saksamaal võib olla 2x suurem, mujal ilmselt mitte.
Vasta
#5

(06-03-2017, 15:00 PM)cesium Kirjutas:  No Saksamaal võib olla 2x suurem, mujal ilmselt mitte.

Just, ma seda oletasingi, et marginimed võivad lokaalse tähtsuse tõttu alles jääda. Eriti tähtsaks võib Vauxhall kujuneda, kui britid euroliidust tõesti jeehat panevad.
Euroopas, jah, on PSA turuosa 9,1%, Opelil 6,2%.
Pea kahekümneaastase pideva kahjumis olemise põhjusi on tõenäoliselt üle ühe, aga need peaks saama viia ühisele nimetajale "Kindrali Mootorite läbimõtlematud otsused". Mulle tundub, et jama hakkas peale ca 1985. aastal, kui Rekordi asemele tuli Omega. Sinnamaani võis reklaamlauset "Opel, der Zuverlässige" veel tõsiselt võtta, aga siis läks kõigi mudelite kvaliteet alla ja koos sellega ka margi usaldusväärsus. Nagu ikka, on usalduse kaotamine lihtne ja kiire protsess, taastamine aga aeglane ja vaevaline.
Viimaste aastate kohta räägitakse ka seda, et linnamaasturite rongi peale ei saadud õigel ajal hüpata.

Ahjah, see, et Opelit Saksamaal PSA-st 2* rohkem müüakse, ei tähenda, et neid palju müüakse. Kolm paksu sakslast on umbes samade müügiarvudega kui Opel, ja Volkswagenit müüakse 3* rohkem. (Ja oli aeg, kus Saksa müügiedetabelis kaklesid Escort ja Kadett Golfiga täitsa tõsiselt esikoha pärast).
Vasta
#6

(06-03-2017, 15:16 PM)olevtoom Kirjutas:  Viimaste aastate kohta räägitakse ka seda, et linnamaasturite rongi peale ei saadud õigel ajal hüpata.
No kuule: Opel oli enne enamusi teisi selles segmendis aga GM kui täiesti mõistusetu konglomeraat on kõik hea persse keeranud!!! Opel on koos Isuzuga olnud igasugu-maasturite turul ja Daewoo-Chevyna ka pargimaasturi turul üks esimeste hulgas. Lihtsalt lauslollid mäkburgerhiired on kõik võimaluse dkäest andnud! 

Sel ajal, kui PSA-grupp tootis küll põnevat aga igas mõttes SAASTA, tulnuks GMil konnasööjad tegelikult turult välja süüa. Ei müünud nad USAs, ei müünud rikkas kesk-euroopas, vegeteerisid iseenda lõunamaade abil. Aga reaalsus on tänaseks see ,et Opel on küll palju parem autona, kui mistahes PSA-grupi toode aga müüb ja möllab PSA.
Vasta
#7

Hea näide on trafic,vivaro,primastar,tegelikult on selle bussi ju valmis voolinud Opel,kõik mille konnasööjad sinna külge pookisid on laus fekaal,oleks selle bussiga Opel ise lõpuni läinud oleks äkki asja saanud ja uskuge mind mul on ka Trafic Big Grin

Lihtsalt kahju,et kunagi 80-nendatel vääääga hea auto mark olnud nüüd otsa saab,kas see on siis Pranslaste kättemaks Hitlerile Prantsusmaa okupeerimise eest!?!? Smile

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#8

Vivaro/traffic/primastar/midaiganes on ikkagi renault' looming suuresti.
Vasta
#9

Kuskilt ikkagi kõrva jäänud,et tehniline pool on konn ja kere poolest frits,mütsi ära sööma ei hakka.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#10

(06-03-2017, 20:06 PM)hundu615 Kirjutas:  kas see on siis Pranslaste kättemaks Hitlerile Prantsusmaa okupeerimise eest!?!? Smile

Usu mind, prantslased on siiani pahased, et Hitleri võim ja saksa ordnung nende maal ei toimi.... Big Grin

Või on nad mingi EU-d vedav maa?


.
Vasta
#11

aga konnasööjad oskavad mootoreid paremini teha kui sakslased. Peavad vastu ja käivad hästi.  Minu auto psa mootoril 300 000 ja suurim remont on olnud turbo vahetus ja egr... Pole see konnasööja nii vilets miskit, ning berlingo kaubik on igati ok punn.
Vasta
#12

(06-03-2017, 20:31 PM)maisalup Kirjutas:  aga konnasööjad oskavad mootoreid paremini teha kui sakslased. Peavad vastu ja käivad hästi.  Minu auto psa mootoril 300 000 ja suurim remont on olnud turbo vahetus ja egr... Pole see konnasööja nii vilets miskit, ning berlingo kaubik on igati ok punn.

Vana mersu imestaks silmadpeast, kui talle keegi 300 kilu pealt hakkaks türbonaatorivahetusest rääkima. Kehtivast saastast pole mudugi miskit oodata samas.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#13

vana mersut ei saa isegi uue mersuga võrrelda, see on ikka klass oma ette
Vasta
#14

(06-03-2017, 20:31 PM)maisalup Kirjutas:  aga konnasööjad oskavad mootoreid paremini teha kui sakslased. Peavad vastu ja käivad hästi.  Minu auto psa mootoril 300 000 ja suurim remont on olnud turbo vahetus ja egr... Pole see konnasööja nii vilets miskit, ning berlingo kaubik on igati ok punn.

Ma ei oleks siin nii rõõmus ühti. Neil on üksikud mootorid, mis kestavad. Aga kui vaadata nende kestvate padade karakteristikuid ja eluskaalu/võimsuse suhet, siis ei ole need pikaealised pajad sugugi eredad tipud... Võtame või surematu kuulusega 1,9 turbodiisli. Jah, kestab pool milli. Aga tõmmet on napis vahemikus ja kaalub see asi gaziljoni. Samas janu ON väike ja kui just rasket haagist ei tiri, pole tegelikult väga häda.

Küll on nad suutnud pidama saada pikkade pihustite tihenduse, millega mersu siiani hädas on.

Mis aga ülevõtuuudist puudutab, siis meie jaoks ilmselt ei muutu midagi paremaks. Kui, siis Opel veel halvemaks.
Vasta
#15

mina pidasin silmas 1,6 diislit, millel on tõmme parem kui 1,6 fordi bensiini mootoril, kasutab seda mazda, volvo, ford, bmw citroen, peugeot ja mingid margid veel... Isegi naine ütleb, et diisliga parem sõita, seda ei pea sõkkuma nii hullusti, et edasi läheks kuigi bensukal 2x väiksem läbisõit ja 3 aastat noorem...
Vasta
#16

(07-03-2017, 11:38 AM)maisalup Kirjutas:  mina pidasin silmas 1,6 diislit, millel on tõmme parem kui 1,6 fordi bensiini mootoril, kasutab seda mazda, volvo, ford, bmw citroen, peugeot ja mingid margid veel... Isegi naine ütleb, et diisliga parem sõita, seda ei pea sõkkuma nii hullusti, et edasi läheks kuigi bensukal 2x väiksem läbisõit ja 3 aastat noorem...

Leidis ka, millega võrrelda. Vana, tõukuritega Kentiga ei tahtnud võrrelda? Big Grin

Muidugi õige on, et tavakasutuses ja autost mitte midagi teada tahtvale juhtseadiste liigutajale on see pada täitsa sõidetav. Cool  Ning kestab ka. Aga minusugust autopedet häirib väga, et mul on kasutada vaid napp 1200 pööret... Sest kõik, mis jääb üle 2600 pöörde, on juba puhas karjutamine ja kümnendikusääst edasilükatud käiguvahetuse arvelt kütusekulu kasvu hinnaga.

OT on/
Huvitav, kas see on keskeakriisi tunnus, kui oled hakanud nautima vabalthingava bensumootori ühtlast ja aukudeta tõmmet läbi pööretevahemiku... Rolleyes
Vasta
#17

(07-03-2017, 11:56 AM)v6sa Kirjutas:  ...
Huvitav, kas see on keskeakriisi tunnus, kui oled hakanud nautima vabalthingava bensumootori ühtlast ja aukudeta tõmmet läbi pööretevahemiku... Rolleyes

Ei, see märgib täiskasvanuks saamist. Lisada tuleb ainult, et mida rohkem silindreid, seda nauditavam...
Vasta
#18

(07-03-2017, 12:44 PM)olevtoom Kirjutas:  
(07-03-2017, 11:56 AM)v6sa Kirjutas:  ...
Huvitav, kas see on keskeakriisi tunnus, kui oled hakanud nautima vabalthingava bensumootori ühtlast ja aukudeta tõmmet läbi pööretevahemiku... Rolleyes

Ei, see märgib täiskasvanuks saamist. Lisada tuleb ainult, et mida rohkem silindreid, seda nauditavam...

Ma olen seda terve autojuhtimise aja nautinud Big Grin Seega on see lihtsalt "mõistuse olemasolu", mitte miski muu Big Grin  
Mis aga PSA ja GMi diili, teoreetilist tulevast vastupidavust jne puudutab, siis tegelikult on läbi viimase 30 aasta Poekott ja Opel olnud võrdsed kõiges ja Sitikas teinud "naljakaid" autosid. 
Jah, PSAl puudub sellest ajastust üks väga-väga-väga hea auto, mis Opelil on Omega B näol olemas. See oli GMi suurim viga, et nad ei suutnud Omega-legendi jätkata vaid said maha laguneva käkerdusega nimega Signum... 
Samas on PSAl jälle olnud edu väikeautodes ja nende kompakttagasillaga putuk-sportlased 205GTI, 106/Saxo VTS ja ka hiljem ofkoors 206 sportmudelid 1,6- ja 2-liitriste kateldega! Opel püüdis konkureerida GSi'dega ja teatud aastatel oldi isegi konkurentsis aga üldjoontes olid "hot-hatchid" ikka Golfi ja PSA pärusmaa. Kolhv on kolhv aga kuumaks tegi prantslased osalemine autoralli MMil ja WRC's. 
Mis puudutab aga 4X4'ja, siis lähiajalooni ei teinud PSA ISE mitte ühte sellist: kõik on olnud Dangel! Ja hübriid-paljuvedu pole ka õige asi. 

Ma olen kergekujuline Opeli(ja Saabi!)-fänn olnud viiamsed 25 aastat ja kunagises Opeli esinduses suisa töödki teinud Big Grin GM on selle aja jooksul teinud Opeli ja Saabi suhtes ikka tohutult vigasid teinud!!! See on olnud suisa kurb, kuidas GM emafirmana ja lollide mikihiirte juhtmisel on ignoreerinud Euroopas kindlaid tuntuse kogumise kaanoneid! Ainus kord ongi olnud läbi KeKe-tiimi Calibraga DTMis osalemine. Jäeti võimalus kasutamata WRC tekkimisega ja kohe Focusele ning 206'le konkurendi tekitamisega. WTCC sarja aga ka sellele eelnenud üle-euroopalistesse rinkasarjadesse jäeti investeerimata, ei ole panustatud maratonsõitudesse ega isegi kestvussõitu a'la LeMans - peabki asi fekaal olema! OPELit pole ju peale DTMi 1993-1996 Maailma autospordis ega sealt ka esikaantel olnud olemas. 21  aastat tagasi oldi viimati "pildis"... ja just jäeti 1997 võiamluskasutamata uue WRC-asjaga ühineda KOOS Toyota, Fordi, Mitsu ja Subaruga. PSA hammustas kohe läbi ja pani Purase ja Bugalski juba 1999 Xsara Kit Caridega sõitma ja kohe ka kaks võitu MM-sarjast Korsikalt ja Katalooniast pluss 206WRC!!! Seat, Hyundai ja Skoda ühinesid ka kohe kiiresti aga GM näppis tilli!!! VAG osales igalpool mujal, neil polnud autorallit niiväga vaja aga nad olid ju esindatud!
Vasta
#19

(06-03-2017, 20:31 PM)maisalup Kirjutas:  aga konnasööjad oskavad mootoreid paremini teha kui sakslased. Peavad vastu ja käivad hästi.  Minu auto psa mootoril 300 000 ja suurim remont on olnud turbo vahetus ja egr... Pole see konnasööja nii vilets miskit, ning berlingo kaubik on igati ok punn.
Minu Expertide mootorid oli müügi hetkeks sõitnud TDI 390 00 ja HDI 410 000 km. ning vahetatud polnud midagi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne