Mure volvo ltg bil 941
#1

Tere
Küsiks foorumlaste abi/nõu probleemi kohta Volvo LTG BIL 941 ga, nimelt käis genekas remondis ja vahetasin ära ka pingeregulaatori aga ikka annab genekas aku klemmidele 33 volti ? Tühikäigul on 27-28 v aga kui pööret tõsta siis annab genekas kuni 33 volti välja ?

On kellelgi teadmisi kuidas sellist pingeregulaatorit testida annab?

   

Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Vasta
#2

Esimene soovitus - hoia mõõtmise ajal mingi koormus taga. Kasvõi esitule pirn või töökorras aku (rikkis akust kasu pole). Ära mõõda tühja alaldit. Teine soovitus - mõõda SEIERIGA (osutiga) testriga, arvnäiduga tester võib eksida aga ei pea eksima.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#3

(11-03-2017, 22:51 PM)aavu Kirjutas:  Esimene soovitus - hoia mõõtmise ajal mingi koormus taga. Kasvõi esitule pirn või töökorras aku (rikkis akust kasu pole). Ära mõõda tühja alaldit. Teine soovitus - mõõda SEIERIGA (osutiga) testriga, arvnäiduga tester võib eksida aga ei pea eksima.

Koormus on salongi ventilaatorite näol taga, koos armatuuri valgustusega aga ei mingit muutust ? Seiernäiduga multimeetrit pole aga kohe kuskilt võtta.  Akud on uued !

Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Vasta
#4

Palju ampermeeter laadimist näitab? Pirne läbi ei põleta? Generaator annab välja igasugu võdinaid, digitester võib just piigi otsa sattuda ja seda tõe pähe pakkuda. Analoogi ehk osutiga voltmeetri pead korraks kuskilt leidma, siis saab edasi minna.
Vasta
#5

(12-03-2017, 02:31 AM)pen.skar Kirjutas:  Palju ampermeeter laadimist näitab? Pirne läbi ei põleta? Generaator annab välja igasugu võdinaid, digitester võib just piigi otsa sattuda ja seda tõe pähe pakkuda. Analoogi ehk osutiga voltmeetri pead korraks kuskilt leidma, siis saab edasi minna.

Ampermeetril mis autol peal on numbri skaalat ei ole.Seier on pluss poolel,nii umbes skaala keskel. Pooltule pirnid põletab läbi, samuti keeldusid osad armatuuri näitajad töötamast.
 Multimeetri kohta võin ütelda et mõõdetud on korduvalt ja igast asendist ning kasutan kallima otsa multimeetrit,tootjaks Fluke.
 Eks uurin kas mõnel tuttaval on seieriga multimeetrit.

Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Vasta
#6

No siis pole seal rohkem midagi mõõta, kui 24V pirnid maha põletab. Ära rohkem jama, laseb veel näidikute pingestabika jne ka õhtale. (kui juba ei ole)

Geneka seda plokki muud moodi kontrollida ei saagi, kui in situ mõõta geneka väljundpinget. Loomulikult, eelduseks on see, et ta on õigesti külge ühendatud ja genekas ise korras.
Kui liiga kõrge > uus regulaator.


.
Vasta
#7

(12-03-2017, 10:13 AM)stihl Kirjutas:  No siis pole seal rohkem midagi mõõta, kui 24V pirnid maha põletab. Ära rohkem jama, laseb veel näidikute pingestabika jne ka õhtale. (kui juba ei ole)

Geneka seda plokki muud moodi kontrollida ei saagi, kui in situ mõõta geneka väljundpinget. Loomulikult, eelduseks on see, et ta on õigesti külge ühendatud ja genekas ise korras.
Kui liiga kõrge > uus regulaator.


.

Eile pimedas kontrollisin ka juhtmeid mis genekast tulevad,vähemalt tähistuse järgi on juhtmed paigas,eks täna valges "helistan" pingeregulaatorisse minevad juhtmed kontrolli mõttes läbi.

Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne