Elektriline mootori soojendus 12v
#21

See kui kõrgeid pöördeid tahab et "laadimistuli" ära kustuks peaks olenema sellesama pirni võimsusest. Ma ei ole küll kaugeltki spetsialist, aga minuteada uuematel genekatel on see ergutus kuidagi teistmoodi ühendatud, vanadel on "laadimistuli" põhimõtteliselt takistiks ergutusele, kui genekas voolu tootma hakkab on tal lihtsam ise ennast ergutada ja läbi tule vool katkeb, tuli kustub.
Vasta
#22

(17-03-2017, 15:39 PM)klemm Kirjutas:  Siia 1 paslik küsimus.  Nimelt 98a. 2,4D  VW caravellel  käivitades  genekas ei lae. Laadima hakkab alles 1500-2000 pöörde saavutamisel. Märku annab sellest põlev õlituli. Üks tark mees väitis, et see ongi nii geneka säästmiseks,  et kas tõsi jutt või tuleks kuskilt viga otsida.  
Genekas muidugi juba käis stendis kontrollis, kuna tester laadimist ei näidanud ja arvasin vigane olevat Smile
 Arvatavasti on kusagil geneka ergutusahelas katkestus, seda näitab ka see et geneka tuli ei põle. Golf 4 diislil oli samasugune viga, (tuli gaasi anda et laadima hakkaks), viga oli selles et ergutusjuhe oli kusagil pistikus lahti tulnud.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#23

(17-03-2017, 17:01 PM)Tegelane5 Kirjutas:  
(17-03-2017, 15:39 PM)klemm Kirjutas:  Siia 1 paslik küsimus.  Nimelt 98a. 2,4D  VW caravellel  käivitades  genekas ei lae. Laadima hakkab alles 1500-2000 pöörde saavutamisel. Märku annab sellest põlev õlituli. Üks tark mees väitis, et see ongi nii geneka säästmiseks,  et kas tõsi jutt või tuleks kuskilt viga otsida.  
...
 Arvatavasti on kusagil geneka ergutusahelas katkestus, seda näitab ka see et geneka tuli ei põle. Golf 4 diislil oli samasugune viga, (tuli gaasi anda et laadima hakkaks), viga oli selles et ergutusjuhe oli kusagil pistikus lahti tulnud.

Kindel, et põleb õlituli?

Kui geneka laadimistuli ei põle, ei ole ka ergutust. Kui hõõgub või väreleb, siis poel korralikku kontakti ja jälle - kui pole ergusust, ei tule ka laadimist. Prooviks tasub geneka kest ühendada käivituskaabliga mootoriplokiga - kui siis asi toimib, on põhjuseks labane kontaktiprobleem geneka kinnituses ehk miinusklemmilWink

Elektroonilise multimeetriga ei ole mõtet voolu olemasolu tudeerida. Selleks on korraliku voolutarbega märgulamp või proovipirn, mis mitu A voolutugevust küsib. Ennebi nähtud pudedaid juhtmeid, milles multimeeter +12V raporteerib, aga milel otsa ühendet pirn põlema ei soostu.
Vasta
#24

(17-03-2017, 15:39 PM)klemm Kirjutas:  Siia 1 paslik küsimus.  Nimelt 98a. 2,4D  VW caravellel  käivitades  genekas ei lae. Laadima hakkab alles 1500-2000 pöörde saavutamisel. Märku annab sellest põlev õlituli. Üks tark mees väitis, et see ongi nii geneka säästmiseks,  et kas tõsi jutt või tuleks kuskilt viga otsida.  
Genekas muidugi juba käis stendis kontrollis, kuna tester laadimist ei näidanud ja arvasin vigane olevat Smile

97a. multivan 2,5tdi on sama ainult harva. Voltmeeter armatuuris, alustad 12,6 pealt, käivitamise hetkeks tõmbab maha ja siis tühikäigul jääb vahel ikka 12,6 peale. Pisut tiksub, hakkab koguma, annad kergelt gaasi ja laeb kohe. Genekas kontrollitud, korras, rihm ei libise.
Muidu soovitaks rihma pingsust kontrollida, kui poleks vw...Lai mitmesooneline võib libiseda nii, et kuulda pole.
ps. kas ´98 pandi T4 kerele veel 2,4D-d?


Vasta
#25

(17-03-2017, 18:42 PM)hulgus Kirjutas:  
(17-03-2017, 15:39 PM)klemm Kirjutas:  Siia 1 paslik küsimus.  Nimelt 98a. 2,4D  VW caravellel  käivitades  genekas ei lae. Laadima hakkab alles 1500-2000 pöörde saavutamisel. Märku annab sellest põlev õlituli. Üks tark mees väitis, et see ongi nii geneka säästmiseks,  et kas tõsi jutt või tuleks kuskilt viga otsida.  
Genekas muidugi juba käis stendis kontrollis, kuna tester laadimist ei näidanud ja arvasin vigane olevat Smile

97a. multivan 2,5tdi on sama ainult harva. Voltmeeter armatuuris, alustad 12,6 pealt, käivitamise hetkeks tõmbab maha ja siis tühikäigul jääb vahel ikka 12,6 peale. Pisut tiksub, hakkab koguma, annad kergelt gaasi ja laeb kohe. Genekas kontrollitud, korras, rihm ei libise.
Muidu soovitaks rihma pingsust kontrollida, kui poleks vw...Lai mitmesooneline võib libiseda nii, et kuulda pole.
ps. kas ´98 pandi T4 kerele veel 2,4D-d?
98a.  t4 , 2,4d  ja veel toore kangiga, mida mina nägin diislil esimest korda, nii ta passis ja ka reaalselt (võibolla kunagi saksas midagi tehtud ümber)  Põleb just õli tuli jah.  Tuli põleb ja ei lae vähemalt pool tundi, kauem pole vist soojendanud. Korra pöördeid anda kustub tuli ja laeb, edaspidi ka tühikäigul. Kui arvasin, et genekas katki puhastasin ja määrisin kõik ühendused mis leidsin. Buss olnud mul jaanuarist, siiani sõidab hästi ja ega see mind ei sega.  Välja arvatud see, et just õli tuli põleb. Rihma pingutada ei saa, see isepingutav.
Ja äkki nii ongi hea, ei koorma genekat☺
Vasta
#26

(17-03-2017, 17:24 PM)v6sa Kirjutas:  
(17-03-2017, 17:01 PM)Tegelane5 Kirjutas:  
(17-03-2017, 15:39 PM)klemm Kirjutas:  Siia 1 paslik küsimus.  Nimelt 98a. 2,4D  VW caravellel  käivitades  genekas ei lae. Laadima hakkab alles 1500-2000 pöörde saavutamisel. Märku annab sellest põlev õlituli. Üks tark mees väitis, et see ongi nii geneka säästmiseks,  et kas tõsi jutt või tuleks kuskilt viga otsida.  
...
 Arvatavasti on kusagil geneka ergutusahelas katkestus, seda näitab ka see et geneka tuli ei põle. Golf 4 diislil oli samasugune viga, (tuli gaasi anda et laadima hakkaks), viga oli selles et ergutusjuhe oli kusagil pistikus lahti tulnud.

Kindel, et põleb õlituli?

Kui geneka laadimistuli ei põle, ei ole ka ergutust. Kui hõõgub või väreleb, siis poel korralikku kontakti ja jälle - kui pole ergusust, ei tule ka laadimist. Prooviks tasub geneka kest ühendada käivituskaabliga mootoriplokiga - kui siis asi toimib, on põhjuseks labane kontaktiprobleem geneka kinnituses ehk miinusklemmilWink

Elektroonilise multimeetriga ei ole mõtet voolu olemasolu tudeerida. Selleks on korraliku voolutarbega märgulamp või proovipirn, mis mitu A voolutugevust küsib. Ennebi nähtud pudedaid juhtmeid, milles multimeeter +12V raporteerib, aga milel otsa ühendet pirn põlema ei soostu.
Laadimistuli on diood või hõõglamp, süüte sissekeeramisel ei ole kunagi süttinud?
Keegi on ehk õlirõhu ja geneka tulega mingit susservuserit teinud?
Mismoodi käib kontrolllambiga geneka laadimise ja pingelangu mõõtmine?

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta
#27

(17-03-2017, 22:53 PM)Laurts Kirjutas:  
(17-03-2017, 17:24 PM)v6sa Kirjutas:  
(17-03-2017, 17:01 PM)Tegelane5 Kirjutas:  
(17-03-2017, 15:39 PM)klemm Kirjutas:  Siia 1 paslik küsimus.  Nimelt 98a. 2,4D  VW caravellel  käivitades  genekas ei lae. Laadima hakkab alles 1500-2000 pöörde saavutamisel. Märku annab sellest põlev õlituli. Üks tark mees väitis, et see ongi nii geneka säästmiseks,  et kas tõsi jutt või tuleks kuskilt viga otsida.  
...
 Arvatavasti on kusagil geneka ergutusahelas katkestus, seda näitab ka see et geneka tuli ei põle. Golf 4 diislil oli samasugune viga, (tuli gaasi anda et laadima hakkaks), viga oli selles et ergutusjuhe oli kusagil pistikus lahti tulnud.

Kindel, et põleb õlituli?

Kui geneka laadimistuli ei põle, ei ole ka ergutust. Kui hõõgub või väreleb, siis poel korralikku kontakti ja jälle - kui pole ergusust, ei tule ka laadimist. Prooviks tasub geneka kest ühendada käivituskaabliga mootoriplokiga - kui siis asi toimib, on põhjuseks labane kontaktiprobleem geneka kinnituses ehk miinusklemmilWink

Elektroonilise multimeetriga ei ole mõtet voolu olemasolu tudeerida. Selleks on korraliku voolutarbega märgulamp või proovipirn, mis mitu A voolutugevust küsib. Ennebi nähtud pudedaid juhtmeid, milles multimeeter +12V raporteerib, aga milel otsa ühendet pirn põlema ei soostu.
Laadimistuli on diood või hõõglamp, süüte sissekeeramisel ei ole kunagi süttinud?
Keegi on ehk õlirõhu ja geneka tulega mingit susservuserit teinud?
Mismoodi käib kontrolllambiga geneka laadimise ja pingelangu mõõtmine?
Laadimis tuli tundub diood, läbi klaasi. Süüdet keerates ei põle, üldse ei põle.
Susservusseriks peab spidoploki laiali lammutama ja midagi ümber jootma, taga vist oli 1 suur pistik, või 2
Lambiga ei tea, a testriga oli käivitades 12v ja peale pöördeid 14,2 või 14,4 v täpselt ei mäleta.
Või äkki on viga spidoplokis.  Mb vitol kunagi kadus raadio, kaugtuled, automaat päevatuled, kiirus, kell jne. ära. Muidu sõitis ja laadis ka. Viga oli spidoplokis, peale uue paigaldamist kõik toimis jälle.
Vasta
#28

(17-03-2017, 22:17 PM)klemm Kirjutas:  98a.  t4 , 2,4d  ja veel toore kangiga, mida mina nägin diislil esimest korda, nii ta passis ja ka reaalselt (võibolla kunagi saksas midagi tehtud ümber)  Põleb just õli tuli jah.  Tuli põleb ja ei lae vähemalt pool tundi, kauem pole vist soojendanud. Korra pöördeid anda kustub tuli ja laeb, edaspidi ka tühikäigul. Kui arvasin, et genekas katki puhastasin ja määrisin kõik ühendused mis leidsin. Buss olnud mul jaanuarist, siiani sõidab hästi ja ega see mind ei sega.  Välja arvatud see, et just õli tuli põleb.    Rihma pingutada ei saa, see isepingutav.
Ja äkki nii ongi hea, ei koorma genekat☺

Diislil ei ole toore kangi.
T4 omab kangi, millega pritse nurka muudetakse.
Vasta
#29

Varasemast kogemusest võin öelda, et selline käitumine, et korra pöördeid tahtis laadima hakkamiseks  1.gen V70 peal lõppes sellega, et varsti ei laadinud enam üldse. Lihtsalt füüsiliselt kulusid harjad lühikeseks (ja vist) ei andnud enam ergutuseks vajalikku pinget edasi.
Vasta
#30

hmm, riigimetall käitub mul täpselt samamoodi. ja kui ma õigesti mäletan, siis on manualis suisa kirjas, et laadima hakkamiseks vaja korra gaasi anda. a mudugi võivad mul luulud ka olla.
Vasta
#31

(18-03-2017, 10:39 AM)t4rio Kirjutas:  Varasemast kogemusest võin öelda, et selline käitumine, et korra pöördeid tahtis laadima hakkamiseks  1.gen V70 peal lõppes sellega, et varsti ei laadinud enam üldse. Lihtsalt füüsiliselt kulusid harjad lühikeseks (ja vist) ei andnud enam ergutuseks vajalikku pinget edasi.

Genekas käis stendis kontrollis, kõik hea isegi väga, harjad uued.  Niiet see viga välistatud.
Vasta
#32

(18-03-2017, 10:49 AM)diesel Kirjutas:  hmm, riigimetall käitub mul täpselt samamoodi. ja kui ma õigesti mäletan, siis on manualis suisa kirjas, et laadima hakkamiseks vaja korra gaasi anda. a mudugi võivad mul luulud ka olla.

Äkki saad seda kontrollida.  Googel annab ka ühe vastuse, et nii peabki olema.

Leidsin siit sellise teema, a kas siis katki või mitte: http://forum.automoto.ee/printthread.php?tid=31588
Vasta
#33

Audi B4 2,0 , sai kelladel minichecki osa vahetatud. Peale seda hakkas jamama, et aegajalt peale käivitamist on vaja korraks pöördeid tõsta, et laadima hakkaks.
Vasta
#34

Eranditult kõik Granadad on tahtnud väikest toksu gaasipedaalile laadimise alustamiseks. Vigased kõik? Vaevalt...

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne