Ma nii täpsustamiseks küsin, kas see inimene, kellele autot ostetakse, kindlasti tahab väikest ja nõrga mootoriga eksemplari?
Megann on muidu klass kõrgem == suurem kui 206 või Foobia.
Postitused: 4,705
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
suuruse poolest meeldiks isegi smart või need elektrikad,aga 3 uksega litsilõks kohe mitte ei lähe.temal tähtis väike ja öko,veab lapsi kooli ringidesse ja tagasi ning poes käia maalt metsast.
Postitused: 898
Teemad: 3
Liitus: Jan 2014
Maine:
11
206 oleks minu jaoks välistatud (kaubamärgi tempel mällu).
Küll aga otsiksin enamvähem samade kriteeriumite korral Getz´ide saadavust.
Lisaks isiklikule sümpaatiale veidi kõrgem istumine.
Postitused: 1,075
Teemad: 57
Liitus: Mar 2004
Maine:
10
vag grupi autodest on targem eemale hoida, peug on iseenesest hea masin, aga selle väärtus on võrdne tagasilla seisukorraga ehk kui on korras siis on korras
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(26-03-2017, 19:23 PM)supp Kirjutas: vag grupi autodest on targem eemale hoida, peug on iseenesest hea masin, aga selle väärtus on võrdne tagasilla seisukorraga ehk kui on korras siis on korras
Põhjenda seda VAG-i vastasust.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 183
Teemad: 3
Liitus: Jan 2014
Maine:
3
26-03-2017, 21:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-03-2017, 21:20 PM ja muutjaks oli
aeroplano.)
Selles hinnaklassis tuleb osta ainult sõidukorda, mitte märke kapotil ja barankal.
Postitused: 567
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
Eino tõesõna, maailm ei ole enam endine, käsi südamel soovitatakse prantslasi - ennustan varsti ka itaallasi... mis ajast need "autod" on vastupidavuse etaloniks saanud?
Ainult ülejäänud pool euroopat kobab pimeduses eksiteel ja sõidab VAG autodega millel pooltel on lagunev automaatkast, multilink vedrustus ja reasneljane diisel
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Postitused: 3,661
Teemad: 114
Liitus: Jan 2003
Maine:
36
(26-03-2017, 19:49 PM)Daff Kirjutas: Põhjenda seda VAG-i vastasust.
küsimus polnud küll mulle, aga 2000a 1.6 bensu-Bora oli üks suuremaid õnnetusi, mille pidamisega ma lähikondsete masinatest kursis olen. Ma oma kätt sellele külge ei pannud, aga hädadega olin alati kursis:
- sai uue käigukastikorpuse. Samade VAG kulgurite puhul tüüpviga - difrisaaled vms on kastis korpuse külge kinni needitud ja logisevad mingi hetk lahti. Tulemiks üldiselt lõhkine kastikorpus. Kastid samad mitme VAG margi vahel ja asendust otsides veendusin, et need ostetakse vist lammutatavatest masinatest esimese asjana ära.
- mingi küünal on hästi ära peidetud ja vajab vahetuseks mitme kondiga võtit. Kusagil, kus küünlaid vahetati, ei leidunud ilmselt sobivat. Tulemiks otsasaanud küünlakeere ja taastamise järel metallitükk silindris => mootorivahetus.
lisaks jõudis see õnnetu olematu sõidumugavusega kulgur (mootori-ja teemüra tase oli võrreldav mosuga) ca 5a ja 50Mm jooksul nõuda muuhulgas uusi tagumisi pidurisadulaid ja esitulesid.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 1,443
Teemad: 42
Liitus: Jan 2002
Maine:
2
Teemaalgataja on linkinud siia ühe Fabia sellisest kohast nagu autojärelmaks24.
See on selline makrofleks-karpi-tüüpi koht, viisakad inimesed hoiavad eemale.
Postitused: 650
Teemad: 91
Liitus: May 2011
Maine:
15
26-03-2017, 23:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-03-2017, 23:30 PM ja muutjaks oli
s2si.)
See auto seisukorra (või õigemini sõidukorra, sest seistes on nad kõik heas korras) jutt peab siin paika. Väga vahet pole mis auto on, kui on heas korras ja mitte juba tehasest vigasena tulnud, siis tuleb ära võtta ja asi tehtud. Kui tonnine rimakas lendabki paari-kolme aastaga laiali, siis tuleb uus võtta ja mitte pead vaevata. Igasuguste autojärelmaksude ja muude selliste urgaste autosid pole mõtet isegi vaatama minna. Samuti tasub müüja numbrit googeldada, sest neid rondiärikaid on tohutul hulgal, kes ostavad 500ga kokku ja müüvad 1500ga edasi. Enamasti on heade asjade puhul reageerimisajaks paar tundi ja ostusoovi puhul tulebki 24/7 portaaale kammida ja kohe vaatama minna, sest kui heietama ja mõtlema hakata, siis on head asjad juba läinud. Loomulikult tuleb osad juba poolsurnult sündinud käkid kohe eos välistada aga kui sõelale jätta 4-5 mudelit, siis peaks pidevalt jälgides midagi leidma ikka. Mina isiklikult eelistaksin valikusse jätta mingid laialt levinud asjad, millele kilohinnaga juppe saab ala golf3, civic, astra jms. Ise ostsin alla 2k CNG gaasiga Opel Combo täpselt sedasi talitades ja siiani pole kahetsema pidanud (juba mitukümmend tuhat kellal ilma suurema remondita ja üliökolt), oleks mõned minutid hiljaks jäänud kuulutuse leidmise ja helistamisega, siis poleks ka autot saanud, sest tahtjaid oli palju. Need igasugused päringud ja asjad ei näita ka suurt midagi. Kena oleks kui 20 aastat vana auto poleks pauku pannud aga kui nüüd realistlikult mõelda, siis enamus on mingi plekimõlkimise ikka teinud. Sama lugu on selle ülevaatuse ajalooga, kui on viga olnud, siis on ju ülevaatuse saamiseks see ka korda tehtud, mis vahet seal on, mis see viga oli, nagunii vanal autol lendab aegajalt midagi jälle laiali olenemata margist ja mudelist.
Postitused: 791
Teemad: 12
Liitus: Dec 2015
Maine:
13
Põhjenda seda VAG-i vastasust.
[/quote]
2,0 TDI Läbisöit 131tkm selle aja jooksul
Öli pump völlil kandid maha
Kahemassiline hooratas
Plokikaane möra
Seda peaks juba küll olema,,,
Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Postitused: 734
Teemad: 29
Liitus: Apr 2002
27-03-2017, 07:16 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-03-2017, 08:17 AM ja muutjaks oli
13piisab.)
{jupp radikaalset väikeauto-omanikke liiga lahkelt "liigitavat" teksti on siit kustutatud}
Pange natuke rohkem raha ja ostke normaalne gaasiküttega autu, lõppkokkuvõttes säästad kordades rohkem. Omal viimane kogemus CNG volvoga, 100 000 km remonti ei ole vajanud, kütuse peale raha on läinud minimaalselt 6-8 kg 100km
Postitused: 1,807
Teemad: 9
Liitus: Oct 2014
Maine:
34
Asi pole nii lihtne, kui ksf.jurkman endale sisendab.
Siinsel juhtumil on aru saada, et rattaline läheb naisterahvale, aga proovi sa nendega vaielda. Tihtipeale ei aita ükski loogiline põhjendus ega isegi mitteloogiline, et takistada neidu nendesse pisikestesse kalmuküngastesse ronimast. Võid isegi internetist pilte näidata, mis saab mõnest sellisest kokkupõrkel tee äärekiviga ja enne tänavapuhastuse autoga utiliseerimist, ikkagi ei loe midagi. Tema tahab väikest ja kõik.
Ehk on lõppkokkuvõttes parem ka, tea veel millise õnnetuse mitmetonnise volvoga ringi kondamine endaga kaasa toob. Poe parklates ja ujulate juurest leiab hiljem hulga mõlkidega kaasparkijaid käsi laiutamas. Kuigi on võib-olla endale turvalisem, rahakotile ökom ja nii edasi.