auto otsingud
#1

kirikus käimiseks uuemat saani vaja,lappan portaale,vaatan vin koodi alusel ajalugu ja tekkis küsimus,et üks masin pidevalt korralist saanud pidurid ja muu,et mida see näitab ?tehase koostekvaliteeti?http://www.auto24.ee/used/2477480 ,
http://www.auto24.ee/2461493  ned pesukoti näited ja mis on nagu meeldima hakanud. ka see mark silma hakanud,aga konkreetne pill juba üle aasta platsil olnud ja järelikult midagi viga http://www.auto24.ee/used/2272351 .pesukotil kere 100 kg kergem ja pada 0,2 l kangem,skodal jälle kere raskem ja pada lahjem ,kellegil kogemusi kuidas edasi astuvad?ja siin http://www.auto24.ee/2472476  mis ka silma jäänud ja ülevaatused praktilised puhtalt läbitud.vaadand olen just pisemaid nö naistekaid väiksemate padadega ja 4-5 ust ja ökonoomseid..nende valikute head ja vead?vaatamas pole veel käinud,aga nädala jooksul läheb asi tõsiseks.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2490188 sellel jälle ülevaatusel puudusi pole,aga lõpptulem korduv kummaline?muidu kena,aga musta värvi ja suvel saun seest.
Vasta
#2

Ma nii täpsustamiseks küsin, kas see inimene, kellele autot ostetakse, kindlasti tahab väikest ja nõrga mootoriga eksemplari?

Megann on muidu klass kõrgem == suurem kui 206 või Foobia.
Vasta
#3

suuruse poolest meeldiks isegi smart või need elektrikad,aga 3 uksega litsilõks kohe mitte ei lähe.temal tähtis väike ja öko,veab lapsi kooli ringidesse ja tagasi ning poes käia maalt metsast.
Vasta
#4

206 oleks minu jaoks välistatud (kaubamärgi tempel mällu).
Küll aga otsiksin enamvähem samade kriteeriumite korral Getz´ide saadavust.
Lisaks isiklikule sümpaatiale veidi kõrgem istumine.
Vasta
#5

http://www.auto24.ee/used/2477326 parem valik kui posoo või sooda
Vasta
#6

vag grupi autodest on targem eemale hoida, peug on iseenesest hea masin, aga selle väärtus on võrdne tagasilla seisukorraga ehk kui on korras siis on korras
Vasta
#7

(26-03-2017, 19:23 PM)supp Kirjutas:  vag grupi autodest on targem eemale hoida, peug on iseenesest hea masin, aga selle väärtus on võrdne tagasilla seisukorraga ehk kui on korras siis on korras

Põhjenda seda VAG-i vastasust.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#8

Isegi mõtli just et eelpool nimetatutest ainult vag'i toodanguga kannataks sõita...   olnud neid rahvavaguneid aegde jooksul ka igasuguseid ja ei näe küll põhjust kirumiseks mida senini pesu ja renu kohta öelda ei saa. Õel oli tutikas 206 ja endal kunagi 307, ikaldused missugused ( küll ei tule uks lahti, küll ei lähe aken kinni, küll ei lähe käima, küll ei jää seisma.)
Aga võibolla olid lihtsalt kehvad näited kätte sattund Wink  Big Grin 

Tegelikult ju väga vahet polegi tänapäeval mis logo pillil kapotel, hoitud isendid sõidavad kõik ühtemoodi olgu see siis opel või hundai.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#9

(26-03-2017, 19:49 PM)Daff Kirjutas:  
(26-03-2017, 19:23 PM)supp Kirjutas:  vag grupi autodest on targem eemale hoida, peug on iseenesest hea masin, aga selle väärtus on võrdne tagasilla seisukorraga ehk kui on korras siis on korras

Põhjenda seda VAG-i vastasust.

kuna ise toimetan autoremondi valdakonnas, siis paraku ühtegi positiivset asja vag toodangu kohta õelda pole, võite muidugi soetada mõne sellise liikuri ja ehk teil veab, aga päris kuridegelik oleks selle tootja masinaid soovitada, sest midagi töökindalt neis masinais lihtsalt pole - õnneks, sest see annab mulle tööd ja kui keegi tahab midagi konkreetset teada, siis palun - kogu nende viimaseaja 20 toodang on konkreetne s.tt
Vasta
#10

Selles hinnaklassis tuleb osta ainult sõidukorda, mitte märke kapotil ja barankal.
Vasta
#11

(26-03-2017, 21:18 PM)aeroplano Kirjutas:  Selles hinnaklassis tuleb osta ainult sõidukorda, mitte märke kapotil ja barankal.

Aamen!

Pikas perspektiivis võib heas toitumuses vabalthingeldav bensiinimootor isegi soodsam tulla, kui megagigaöko turbodiisel, mis kardab isegi halva kütuse lõhna ja mis läheb soojaks alles jaanipäevaks.

Tuhande raha eest võtaks mina 1,8 pajaga veel läbimädanemata kerega Golf3. Või G kerega Astra, kuna F-kerega neid lihtsalt ei liigu enam. Fabia on ikka väga pisike seest. Pealegi on sel õnnetusel 5x100 veljed, mida iga kuuse all veel ei kasvaWink
Vasta
#12

Eino tõesõna, maailm ei ole enam endine, käsi südamel soovitatakse prantslasi - ennustan varsti ka  itaallasi... mis ajast need "autod" on vastupidavuse etaloniks saanud?
Ainult ülejäänud pool euroopat kobab pimeduses eksiteel ja sõidab VAG autodega millel pooltel  on lagunev automaatkast, multilink vedrustus ja reasneljane diisel Cool

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta
#13

(26-03-2017, 19:49 PM)Daff Kirjutas:  Põhjenda seda VAG-i vastasust.
küsimus polnud küll mulle, aga 2000a 1.6 bensu-Bora oli üks suuremaid õnnetusi, mille pidamisega ma lähikondsete masinatest kursis olen. Ma oma kätt sellele külge ei pannud, aga hädadega olin alati kursis:
- sai uue käigukastikorpuse. Samade VAG kulgurite puhul tüüpviga - difrisaaled vms on kastis korpuse külge kinni needitud ja logisevad mingi hetk lahti. Tulemiks üldiselt lõhkine kastikorpus. Kastid samad mitme VAG margi vahel ja asendust otsides veendusin, et need ostetakse vist lammutatavatest masinatest esimese asjana ära.
- mingi küünal on hästi ära peidetud ja vajab vahetuseks mitme kondiga võtit. Kusagil, kus küünlaid vahetati, ei leidunud ilmselt sobivat. Tulemiks otsasaanud küünlakeere ja taastamise järel metallitükk silindris => mootorivahetus.

lisaks jõudis see õnnetu olematu sõidumugavusega kulgur (mootori-ja teemüra tase oli võrreldav mosuga) ca 5a ja 50Mm jooksul nõuda muuhulgas uusi tagumisi pidurisadulaid ja esitulesid.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#14

Teemaalgataja on linkinud siia ühe Fabia sellisest kohast nagu autojärelmaks24.
See on selline makrofleks-karpi-tüüpi koht, viisakad inimesed hoiavad eemale.
Vasta
#15

See auto seisukorra (või õigemini sõidukorra, sest seistes on nad kõik heas korras) jutt peab siin paika. Väga vahet pole mis auto on, kui on heas korras ja mitte juba tehasest vigasena tulnud, siis tuleb ära võtta ja asi tehtud. Kui tonnine rimakas lendabki paari-kolme aastaga laiali, siis tuleb uus võtta ja mitte pead vaevata. Igasuguste autojärelmaksude ja muude selliste urgaste autosid pole mõtet isegi vaatama minna. Samuti tasub müüja numbrit googeldada, sest neid rondiärikaid on tohutul hulgal, kes ostavad 500ga kokku ja müüvad 1500ga edasi. Enamasti on heade asjade puhul reageerimisajaks paar tundi ja ostusoovi puhul tulebki 24/7 portaaale kammida ja kohe vaatama minna, sest kui heietama ja mõtlema hakata, siis on head asjad juba läinud. Loomulikult tuleb osad juba poolsurnult sündinud käkid kohe eos välistada aga kui sõelale jätta 4-5 mudelit, siis peaks pidevalt jälgides midagi leidma ikka. Mina isiklikult eelistaksin valikusse jätta mingid laialt levinud asjad, millele kilohinnaga juppe saab ala golf3, civic, astra jms. Ise ostsin alla 2k CNG gaasiga Opel Combo täpselt sedasi talitades ja siiani pole kahetsema pidanud (juba mitukümmend tuhat kellal ilma suurema remondita ja üliökolt), oleks mõned minutid hiljaks jäänud kuulutuse leidmise ja helistamisega, siis poleks ka autot saanud, sest tahtjaid oli palju. Need igasugused päringud ja asjad ei näita ka suurt midagi. Kena oleks kui 20 aastat vana auto poleks pauku pannud aga kui nüüd realistlikult mõelda, siis enamus on mingi plekimõlkimise ikka teinud. Sama lugu on selle ülevaatuse ajalooga, kui on viga olnud, siis on ju ülevaatuse saamiseks see ka korda tehtud, mis vahet seal on, mis see viga oli, nagunii vanal autol lendab aegajalt midagi jälle laiali olenemata margist ja mudelist.
Vasta
#16

Julgen kiita kolmikut Sitikas C1 , Pezoo 106 ja Tojota (oli vist) Aygo, mis on tegelt sama auto. 
Väga öko pill, 4l maanteel ja 5l linnas. Läbi sõit 165 tuhhi ja peale õli on vahetatud kogu ajaloo jooksul ainult siduri ketas. Ja kogu moos. Putukas on arvel kaubikuna (N1 !!!) ja vatti on ta saand küll ja veel. 500kg tavaari veab ära ludinal, kui selle kuidagi sinna sisse topid Smile

Miinus poole pealt: niru müra isolatsioon, ja üksi sõites on vedrustus liiga jäik. 
Kui siit kolmikust on võimalik valida, võtaks Aygo, seal on parem varustus ja ilmselt parem müra isolatsioon, kuna tal taga ratta koopa lahendus on erinev, aga isiklik kogemus puudub. 

Tegelt kui endal poleks, ei usuks kui hästi ja ökolt ta lippab. A sinu valikust võtaks Megani, kui ta päris elus ka nii sile on.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta
#17

Põhjenda seda VAG-i vastasust.
[/quote]

2,0 TDI Läbisöit 131tkm selle aja jooksul
Öli pump völlil kandid maha
Kahemassiline hooratas
Plokikaane möra
Seda peaks juba küll olema,,,

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#18

{jupp radikaalset väikeauto-omanikke liiga lahkelt "liigitavat" teksti on siit kustutatud}
Pange natuke rohkem raha ja ostke normaalne gaasiküttega autu, lõppkokkuvõttes säästad kordades rohkem. Omal viimane kogemus CNG volvoga, 100 000 km remonti ei ole vajanud, kütuse peale raha on läinud minimaalselt 6-8 kg 100km
Vasta
#19

Asi pole nii lihtne, kui ksf.jurkman endale sisendab.
Siinsel juhtumil on aru saada, et rattaline läheb naisterahvale, aga proovi sa nendega vaielda. Tihtipeale ei aita ükski loogiline põhjendus ega isegi mitteloogiline, et takistada neidu nendesse pisikestesse kalmuküngastesse ronimast. Võid isegi internetist pilte näidata, mis saab mõnest sellisest kokkupõrkel tee äärekiviga ja enne tänavapuhastuse autoga utiliseerimist, ikkagi ei loe midagi. Tema tahab väikest ja kõik.
Ehk on lõppkokkuvõttes parem ka, tea veel millise õnnetuse mitmetonnise volvoga ringi kondamine endaga kaasa toob. Poe parklates ja ujulate juurest leiab hiljem hulga mõlkidega kaasparkijaid käsi laiutamas. Kuigi on võib-olla endale turvalisem, rahakotile ökom ja nii edasi.
Vasta
#20

(26-03-2017, 21:59 PM)Jansa Kirjutas:  Teemaalgataja on linkinud siia ühe Fabia sellisest kohast nagu autojärelmaks24.
See on selline makrofleks-karpi-tüüpi koht, viisakad inimesed hoiavad eemale.

seda kohta vaatasin algul küll,aga hakkasin süvenema ja jõudsid samale tulemile.portaalides autod müügis,aga reg nr pole pandud ja ka nende kodukal pole,ju siis miskit varjata ja edu neile.lisaks autode hinnad ka laest võetud,ei suutnud mina mingit loogikat leida.küljekarbi mõlgiga kallim kui ilma jne.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne