auto otsingud
#81

(12-04-2017, 14:39 PM)stihl Kirjutas:  
(12-04-2017, 13:31 PM)honkomees Kirjutas:  Probleem ju nendes nö paisupaakides, mis tänapäeva kütusepaakidel sees, lased klapini kiire pumbaga täis ja 5 min pärast on klapi taga tühjus, aeglase pumbaga või püstoli poolasendis nõristab ka paisupaagi täis. 

Ja tegelikult on maakera sees üks teine maakera, mis on esimesest umbes poole suurem.... Big Grin Big Grin Big Grin

Ja see vasak paak on hoopis parema paagi sees, mitte kõrval.

[Pilt: audi-a8-d2-petrol-fuel-tank_5089547.jpg]


.
ähh, ma kastikal pole nii keerulist konstruid täheldanud, üks suur lapik latakas kasti all ...
Vasta
#82

nüüd vajadus uuema piruka kaubiku järele ja kangoo maxi üks valikuteks ja hetkel saada https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php...e7xb7x0Q0c ja peab pikema kuudiga olema,et 2m pikk inime sees magada saab kuudis(ratastel kodu lähetusel). selle pesukoti head vead?kui keeruline konksu paigaldus võiks olla ja mis selline reaalselt kütet luristab?enamus sõitu pea tühjalt nii ca 200kg kuudis.
Vasta
#83

Kõik võtab ära, mis paaki paned. Nii 8 võiks ilmselt välja tulla.

Konksu panek on lihtne, elekter vajab sobitusmoodulit.

Muus osas on tüüpiline prantslane: odav ja toimib. Saab hakkama, aga emotsiooni (peale võimaliku frustratsiooni mõne prantsusepärase tobeduse peale) ei tekita.
Vasta
#84

Kole on...
Vasta
#85

Kestab hästi. Mugavusest võib ainult unistada.
Vasta
#86

Sai paar aastat tagasi kuu pensioni eest Tln, täpsemalt Viimsist, toodud diiselkaubik Fiat Scudo. Endine omanik elektrik ja oli peale posti otsast allatulekut samale postile  hooga pihta tagurdanud. Mingi eriti vintske teras, alles mu poiss sai selle põrkeraua sirgeks vasardatud. Ütleks et parim auto, mida olen kasvõi proovida saanud. Parasjagu kõrge, et sirge seljaga istuma minna. Kõrgemalt sõites ka parem väljavaade. Neli tegijat, vahe põhiliselt esiembleemis: Fiat Scudo= Prugeot expert= Citoen Jumpy= Lancia Zeta. Nii et kui ühe jupp ei meeldi(näiteks piduriklots kulumisandurita- võta teise oma!) . Raud piduritorud tegin uued, vasest. Liig kahtlased olid endised. Muidu tsingitud kere- roostet ei tule kusagilt värvi alla. Generaatorit olen ka vahetanud- esilogaril tükk küljest ja viskas siis vee täpselt genekale. Hea sile põrand magamiseks, õngevärkidele ruumi. Kandevõime 750, +kärule 690 kg savi ja pliidikive.
Puudus: Esisilla šarniiri peen sõrm kinnitub kitsasse rangi. Kui see nii loksuma pääseb, et istmikuga aimad midagi, on hilja. Tuleb ühe neist neljast automargist omale uus käändmik ja sarniir tellida(korra läbi elatud). Jupipoe müüjad võivad karvaseks küll saada- kui originaalosa tahad, peavad nelja firma kataloogi läbi lappama.
Vasta
#87

(05-02-2019, 19:33 PM)pen.skar Kirjutas:  Sai paar aastat tagasi kuu pensioni eest Tln toodud Fiat Scudo. Endine omanik elektrik ja oli peale posti otsast allatulekut samale postile  hooga pihta tagurdanud. Mingi eriti vintske teras, alles mu poiss sai selle põrkeraua sirgeks vasardatud. Ütleks et parim auto, mida olen kasvõi proovida saanud. Parasjagu kõrge, et sirge seljaga istuma minna. Kõrgemalt sõites ka parem väljavaade. Neli tegijat, vahe põhiliselt esiembleemis: Fiat Scudo= Prugeot expert= Citoen Jumpy= Lancia Zeta. Nii et kui ühe jupp ei meeldi(näiteks piduriklots kulumisandurita- võta teise oma!) . Raud piduritorud tegin uued, vasest. Liig kahtlased olid endised. Muidu tsingitud kere- roostet ei tule kusagilt värvi alla. Generaatorit olen ka vahetanud- esilogaril tükk küljest ja  viskas siis vee täpselt genekale. Hea sile põrand magamiseks, õngevärkidele ruumi. Kandevõime 750, +kärule 690 kg savi ja pliidikive.
  Puudus: Esisilla šarniiri  peene sõrmega kinnitub kitsasse rangi. Kui see nii loksuma pääseb, et istmikuga aimad midagi, on hilja. Tuleb ühe neist neljast automargist omale uus käändmik  ja  sarniir tellida(korra läbi elatud). Jupipoe müüjad võivad karvaseks küll saada- kui originaalosa tahad, peavad nelja firma kataloogi läbi lappama.
+1 ja Aamen.
Vasta
#88

käisin täna kaemas seda lingil olevat,endine eesti posti oma.rattakoopal värv maas ja zn kere all jah,mulje jäi hea kuigi sõita pole proovinud ja sellel slikid suvekad all ka veel ja see minust sinna jääb,ned teisi veel.
Vasta
#89

neid experte on 1,6 ja 2,0 mootoriga kumb töökindlam?1,6 tundub olema lahja juba selle tühimassi 1600 liigutamiseks.
Vasta
#90

Mul cmax peal see 1.6 liigub küll. Aga see pole ökotamis mootor. Kui 1300 pöörde pealt käike vahetad, siis on varsti kõik persses. Kui vahetad 3000...4000 pöörde pealt käiku siis käib üli hästi ja ökonoomselt...
Mul cmax oli ka tühimass tsipa üle 1600. Mööda sõite teen 4.käiguka kui kiire, ning on ette tulnud ka möödasõite kui haagise täismass oli 1000kg, siis tuli 3.käik peeneks lasta ja 4.käik ka aga sai ilusti mööda. Läbisõitu tulnud kõva peenestamisega minu käes 160 000 ja enne mind oli 205 000ees, ning käib palju paremini kui need ainult 160 000 ökotades sõitvad mootorid. 
Ma arvan, kui sa kuni 500 kg kuudis vead, siis kärab 1.6 küll juhul kui sa meeletutest kiirustest ei unista...
Vasta
#91

(07-02-2019, 21:04 PM)maisalup Kirjutas:  Mul cmax peal see 1.6 liigub küll ...

väärt info. kui kellelgi nüüd oleks siia kõrvale ka suurema mootori kohta kommentaar lisada, siis oleks eriti kena.
Vasta
#92

Experti kohta: https://vans.honestjohn.co.uk/van-review...pert-2007/

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#93

2.0 oli tööl käimise autoks. Liikus väga hästi edasi ka kaheksa meest autos, möödasõiduks polnud ka käiku vaja alla vahetada. samas kuuendat väga enne sada polnud mõtet sisse toppida. kõige mugavam oli juhikoht, see oli ainus iste mida sai reguleerida Big Grin Vastupidavus oli väga hea
Vasta
#94

(07-02-2019, 21:04 PM)maisalup Kirjutas:  Mul cmax peal see 1.6 liigub küll. Aga see pole ökotamis mootor. Kui 1300 pöörde pealt käike vahetad, siis on varsti kõik persses. Kui vahetad 3000...4000 pöörde pealt käiku siis käib üli hästi ja ökonoomselt...
Mul cmax oli ka tühimass tsipa üle 1600. Mööda sõite teen 4.käiguka kui kiire, ning on ette tulnud ka möödasõite kui haagise täismass oli 1000kg, siis tuli 3.käik peeneks lasta ja 4.käik ka aga sai ilusti mööda.
...

See kehtib kõigi turboga diiselmootorite kohta - neid tapab ökotamine. Kui just pidevalt tahhomeetri punase piiril ei ela, siis see neile meeldib.

sai mõni aeg 1,6 pegotti tarbitud juhsulikult. Elava loomuga mootor oli, aga tahtis pööret. Esimesed 100 kkm igatahes probleeme ei esinenud, aga kõnealune auto sai õlivahetused iga 10 kkm järel, mitte auto näidiku järgi.
Vasta
#95

Se prantslase 2,0 diisel Experdil on hea mootor. Ma neid paar tükki 400 000 km kanti tarbind. Õli 15000 km vahtusvälbaga veel ei nõudnud juurde. Lahti ei käinud ükski ja isegi turbod kestsid.
Vasta
#96

(08-02-2019, 09:06 AM)v6sa Kirjutas:  See kehtib kõigi turboga diiselmootorite kohta - neid tapab ökotamine. Kui just pidevalt tahhomeetri punase piiril ei ela, siis see neile meeldib.

sai mõni aeg 1,6 pegotti tarbitud juhsulikult. Elava loomuga mootor oli, aga tahtis pööret. Esimesed 100 kkm igatahes probleeme ei esinenud, aga kõnealune auto sai õlivahetused iga 10 kkm järel, mitte auto näidiku järgi.

Need väikesed-jõuetud turbodiislid on toredad üksi ja kerge autoga sõites, koormates ei ole need kuidagi enam toredad ega ökod. Diislil on mõte siis, kui sel on töömahtu, momenti, natuke ka võimsust ning auto on pidevalt koormatud. Või eriti ägeda katlaga "sport"autodel a'la bemmid. Alla 74kW/100Hj diislit pole 1500+ kg reaalkasutuses kaaluvat asja mitte mingit mõtet osta, need lihtsalt ei sõida! Ja kui reaalne sõidukaal kisub 2 tonni juurde ja haagisega koos rohkemgi, räägiks üldse vähemalt 85-100kW asjadest. 
See on OK kombo, sama mootor klass suuremal ka veel hädaga, sama asi Laguna sees oli  ikaldus kuubis! Ja  seuhksega on ka mingi sõidurõõm olemas  Rolleyes Endal praegu 74kW TDi safiirik ja 6 täiskasvanut masinas või käru sabas ja on ikka väga lahja! Puhtalt 25kilostvatti on puudu ja liigub sel hetkel, kui "lag" lõppeb ja turbo tööle hakkab. 60kW versioon sõidab ainult allatuult ja allamäge... Aga peaaegu tasuta saadud asja puhul väga ei vingu.
Kilovatt on see, mis kiirendab, njuuton see mis veab. Aga nad on omavahel seotud... läbi pöörete, mida diislitel ju ka pole

PSA 1,6HDI oma 80 kW'ga on aga vägagi kõva katel...lillepoe Partnerile Big Grin Tegelikult on täitsa nobe pill. Sama ka Fordi 1,6 puhul, kus 66kWst ma hoiaks pigem eemale ja vaataks 80kW isendeid. Ja rõõmu pakuvad üldse 96 ja 100kW kaheliitrised. Bensuka ja diisli vahe ongi selles, et ühel "kompenseerid" jõudluspuudust tohutu pööretevahemikuga, teisel mitte. Lahja ja olematu pööretevahemikuga diisel on tõeline õnnetus, jäta parem ostmata. Kokkuhoidu ei ole, sest sa pead seda kogu aeg piinama. Need on mõeldud Kesk-Euroopa linnadesse iseenda tagumendi vedamiseks madalatel kiirustel ja need on "täpselt need kõik 66kW isendid margist sõltumata", mis olid sajandivahetuse kandis kõigil tootjatel valikutes. Paned sinna veel valgeinimese mittekatkise käigukasti ka otsa ehk tavaautomaadi, on veel rõõmutum see asi. Kasutatud pilli puhul on õnneks valikut. 
Omaette teema on veel abimootoritega "valgedkaubikud", mis vastutuult maanteel jäävad lihtsalt seisma. Lilleveo pilliks mõeldud, 58kW Sad   Rolleyes 
Kasutatud valiku parim näide oleks see: eestlase mootorita isend ja soomlane raatsis mootori ja kütte juurde osta. Mersudega täpselt sama keiss: eestlase 65kW versus soomlase 90kW. Ja rootslane, kui kõige rikkam ning enim maan/kiirteedel suurematel kiirustel "uhaja", ostis üldse 110kW!
Vasta
#97

(08-02-2019, 09:06 AM)v6sa Kirjutas:  
(07-02-2019, 21:04 PM)maisalup Kirjutas:  Mul cmax peal see 1.6 liigub küll. Aga see pole ökotamis mootor. Kui 1300 pöörde pealt käike vahetad, siis on varsti kõik persses. Kui vahetad 3000...4000 pöörde pealt käiku siis käib üli hästi ja ökonoomselt...
Mul cmax oli ka tühimass tsipa üle 1600. Mööda sõite teen 4.käiguka kui kiire, ning on ette tulnud ka möödasõite kui haagise täismass oli 1000kg, siis tuli 3.käik peeneks lasta ja 4.käik ka aga sai ilusti mööda.
...

See kehtib kõigi turboga diiselmootorite kohta - neid tapab ökotamine. Kui just pidevalt tahhomeetri punase piiril ei ela, siis see neile meeldib.
rav-i ostsin siis ka automüüja õpetas proovisõidul hästi madala pöördega sõitma no kurat ei astu ju üldse edasi 1000-1500 peal.2000 pealt vajutad siis kargab graatsiliselt.kiirendus  parem kui mõnel bensukal.
Vasta
#98

Kui tuumafüüsika juurest üldise umbluu ajamise juurde tagasi pöörduda, siis oli eile niimoodi. Käisin enamuses sportlikust huvist läbi päris mitu autokeskust. Kui see trmaburai lühidalt kokku võtta, siis selgus järjekordselt tõsiasi, et praktiliselt midagi osta ei ole, kui just päris preemiummarkidega tegemist ei soovi teha. Odavama ja keskmise otsa aparaatidest polnud mitte ühtegi, mis oleks täitnud elementaarsed kriteeriumid.
-suurem ökonoomne universaal, võimalusel pistikhübriid(mõistan, see viimane soov on juba täielik kosmos)
-natuke kõrgem kere(nn.allroad), ideaalis reguleeritava kõrgusega vedrustus
-nelivedu
-BEEZH sisu, mitte valge ega valkjashall vmsiganes
-hinnaklass kuni 40k

Selliste lihtsate soovide täitmiseks tegelikult mingeid mõistlikke variante njetu. Pärast väsitavat ringkäiku ronisin oma vanasse audisse tagasi ja silitasin teda õrnalt...
Vasta
#99

(09-02-2019, 10:50 AM)alfredo Kirjutas:  -suurem ökonoomne universaal, võimalusel pistikhübriid(mõistan, see viimane soov on juba täielik kosmos)
-natuke kõrgem kere(nn.allroad), ideaalis reguleeritava kõrgusega vedrustus
-nelivedu
-BEEZH sisu, mitte valge ega valkjashall vmsiganes
-hinnaklass kuni 40k

Selliste lihtsate soovide täitmiseks tegelikult mingeid mõistlikke variante njetu. Pärast väsitavat ringkäiku ronisin oma vanasse audisse tagasi ja silitasin teda õrnalt...
  Skoda Octavia Scout'i vaatasid ka?

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta

(09-02-2019, 11:20 AM)Tegelane5 Kirjutas:  
(09-02-2019, 10:50 AM)alfredo Kirjutas:  ...
-suurem ökonoomne universaal, võimalusel pistikhübriid(mõistan, see viimane soov on juba täielik kosmos)
-natuke kõrgem kere(nn.allroad), ideaalis reguleeritava kõrgusega vedrustus
-nelivedu
-BEEZH sisu, mitte valge ega valkjashall vmsiganes
-hinnaklass kuni 40k

Selliste lihtsate soovide täitmiseks tegelikult mingeid mõistlikke variante njetu. Pärast väsitavat ringkäiku ronisin oma vanasse audisse tagasi ja silitasin teda õrnalt...
  Skoda Octavia Scout'i vaatasid ka?
Audimehele Škoda soovitamine on selline kahe otsaga asi, et põhimõtteliselt võib kriteeriumitele vastada, aga reaalsuses on ikka Škoda.

Sellist olukorda tunnistas hiljuti üks hea sõber, kes mõnda aega uuemapoolse (max. aasta vana) rendi Superb-iga ringi sõitis, millel võimas mootor ja kõikvõimalikud lisad jms.
Eeldas ja arvas, et uus auto on ikka uus auto ja mõnus ja mugav jne. Reaalne kogemus olevat hoopis hirmus olnud, kõikjal salongis odav ja juba uuel autol nagisev plastmass. Heliisolatsioonist ei kannata üldse räägitagi, nt. juht ei kuule isegi tagaistujate normaalse hääletooniga jutuajamist.

Aga selline kriitika oli tingitud sellest, et antud inimene oli terve elu siiani sõitnud ainult ca. 5-10 aastat vanade 5- ja 7-seeria BMWdega ning nende dünaamika, kvaliteet ja vaikus olidki standardiks saanud ning seetõttu "kukkumine" väga suur Škodasse ümberistudes.
Nt. 5-10 aasta vanusest A6-st tulles kujutan ette, et võib analoogne kogemus olla.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne