auto otsingud

mhmh, mersumehaed kindlasti räägivad sama juttu audimeeste kohta.
ja no näiteks bentleymehed jällegi mersumeeste kohta.
ja ...
Vasta

On kellegil kogemust uue Jumpy/Expert/Proace mudeliga? Vaatan pika kerega, 2.0 120 hj mudelit aga parem jalg ütleb et 180 hj oleks soovitatav ;Wink Midagi pean leidma, kuna Octavia hakkab peale 18 aastat sõitmist ära lõppema Sad
Vasta

kaasamõtlejatele...teie eelnevad hüpoteesid on päris täpsed.

vaatasin scouti...tiba väike, ülejäänud puudustest parem vaikin. Superbist nad enam outdoor varianti ei tee, selle jaoks on kodak. Olen uue superbiga kaasreisijana sõitnud. Hirmus oli kõrvalt vaadata, kuidas käigud korralikult sisse ei läinud ja mootor tegi päris koledat häält. Natuke võis seda küll autojuhi kogenematuse arvele panna, kuid ilmselt mitte kõike nähtut. Diisel sobib sellel vaid automaadiga ja enne kui tarvitama saab hakata, jällegi vaja keskmisest korralikum heliisolatsioon teha. Suuruse poolest olekski ehk kõige optimaalsem variant. Nagu ikka, on uued autod enamuses  üledisainitud. Kuigi selle mudeli välimusega hakkan tasapisi harjuma. Nahad ja polstrid saaks valgehallist üle värvida, kuid päris see ta ikkagi enam ei oleks, mis peaks.

Alltrack passat nagu läheks kaa, kuid sisud on neil päris valged või mustad. Maailm oleksi viimasel ajal nagu mustvalgeks muudetud. Seda praktilistelt kõigil tootjatel. Sellist mõnusat beezhi nagu kunagi tehti, enam ei olegi praktiliselt. Kui, siis kallima otsa masinatel. Mahedast veluurist ei maksa unistadagi.

Uus pesoo 508 universaal tuleb varsti hübriidina, nelivedo külge ei panda, rxh varianti ei tehtagi. Muidu jättis sümpaatse mulje pildi pealt vaadatuna. Insignia ei meeldi. Renool polnud ka midagist ligilähedaseltki soovitule pakkuda. Väga palju variante rohkem olegi.

See käik oli lihtsalt kontrollimaks, et eelnevad vastavasisulised vaatlused ka reaalsuses nii on. Sain oma pessimistlikule prognoosile lihtsalt kinnituse. Poest pole suurt midagi võtta ei nüüd, ega lähitulevikus. Peab siiski vana head retsepti järgima ja miski sobiva kasutatud preemiumi välja peilima.
Vasta

Kas Subaru valikus pole Alfredo jaoks midagi sobivat?
Vasta

Nagu oleks ja ei ole ka. Tuttavad outbacki entusiastid on millegipärast audide peale üle läinud. Või tagasi. Nagu ma isegi : ) Hetkel kasutatavad eksemplarid jäävad vanusevahemikku 15-20 aastat. Kunagi poleks sellist asja isegi uskunud, nüüd on see kuidagi loomulikult teoks saanud. Ilmselt olen teatud sõltuvuses asjade parandamisest, mis selles vanuses patsientidega paratamatult kaasneb.
Vasta

(09-02-2019, 14:58 PM)raul Kirjutas:  On kellegil kogemust uue Jumpy/Expert/Proace mudeliga? Vaatan pika kerega, 2.0 120 hj mudelit aga parem jalg ütleb et 180 hj oleks soovitatav ;Wink Midagi pean leidma, kuna Octavia hakkab peale 18 aastat sõitmist ära lõppema Sad

oli rendil 4 kuud spacetourer A2. istmed siinidel liiguvad ainult 20 cm mingid nõmedad stopperid peal, kui mahakeeratud siis liiguvad täispikkuses. Oli ATM 180kw kohe uuena teine käik jõnksutas ja see rataslüliti ikkagi imelik - mersul jälle kojamehelüliti käigukas jne. Värvitud ainult sealt kus väliselt nähtav mujalt kõik ainult krundi all ja värvikiht suht õhuke - krunt kumas läbi osadest kohtadest. 

Muidu sõitis, pidurdas jne. Aga selle raha eest võtsin hoopis vw multika 5 aastat vana kuid ma arvan et hind 5 aasta pärast mõlemil sama kui mitte VW kasuks.

Kindlasti peaks olema peal lisa soojendi - webasto muidu prantslane kindlasti külm.

H.
Vasta

Proacega sõidan aeg-ajalt. Kaubaveo variant. Koliseb jubedalt ja kõik rehvidest tulev müra on salongis kuulda. Mootor on tugev ja tirib hästi. Käivitub poolest pöördest. Aga aku läheb millegipärast tühjaks, kui nädal aega ei kasuta, teenindus viga üles ei leia. Auto 5 aastat vana, läbisõit umbes 100K. Juhi.iste on enam-vähem, aga kõrval küll istuda ei kannata, see ei ole reguleeritav, 1+2 kohta on aga keskele mahub ainult laps istuma.
Vasta

(10-02-2019, 09:18 AM)Raudpats Kirjutas:  Proacega sõidan aeg-ajalt. Kaubaveo variant. Koliseb jubedalt ja kõik rehvidest tulev müra on salongis kuulda. Mootor on tugev ja tirib hästi. Käivitub poolest pöördest. Aga aku läheb millegipärast tühjaks, kui nädal aega ei kasuta, teenindus viga üles ei leia. Auto 5 aastat vana, läbisõit umbes 100K. Juhi.iste on enam-vähem, aga kõrval küll istuda ei kannata, see ei ole reguleeritav, 1+2 kohta on aga keskele mahub ainult laps istuma.

mul rav ka uuemapoolne aku pääl ja kah megakiiresti tühjaneb aku,webasto tüüpi soendus muidugi peal,aga see ju ei tohiks ootel võtta.poisiga üritasime soenduse voolurarvet  ootereziimil mõõta,aga tester ei näidanud muhvigi,jah säde on vooluallika ja juhtme vahel kui kokku paned,aga mina mõõta ei mõista.
Vasta

Tsitaat: säde on vooluallika ja juhtme vahel kui kokku paned,aga mina mõõta ei mõista.
Enne selle mutri lahtikeeramist ja juhtme eemaldamist pane ampermeeter sinna vahele nii, et hetkekski ei katke ühendus. Siis saad näha tühjenemisvoolu suurust.


Manustatud failid
.jpg Aku tühjenemisvool.jpg Suurus: 34.93 KB  Tõmbamised: 423

Инвалид информационной воины.
Vasta

japsil ei tea,aga sakslasel  tuleb oodata vähemalt 20 min. ,et auto magama läheks.uuematel masinatel on voolutarve sleepis olles max 10 mAh.vanematel on hea,kui on max 20 mAh
Vasta

(09-02-2019, 11:50 AM)alfredo Kirjutas:  Kui tuumafüüsika juurest üldise umbluu ajamise juurde tagasi pöörduda, siis oli eile niimoodi. Käisin enamuses sportlikust huvist läbi päris mitu autokeskust. Kui see trmaburai lühidalt kokku võtta, siis selgus järjekordselt tõsiasi, et praktiliselt midagi osta ei ole, kui just päris preemiummarkidega tegemist ei soovi teha. Odavama ja keskmise otsa aparaatidest polnud mitte ühtegi, mis oleks täitnud elementaarsed kriteeriumid.
-suurem ökonoomne universaal, võimalusel pistikhübriid(mõistan, see viimane soov on juba täielik kosmos)
-natuke kõrgem kere(nn.allroad), ideaalis reguleeritava kõrgusega vedrustus
-nelivedu
-BEEZH sisu, mitte valge ega valkjashall vmsiganes
-hinnaklass kuni 40k

Selliste lihtsate soovide täitmiseks tegelikult mingeid mõistlikke variante njetu. Pärast väsitavat ringkäiku ronisin oma vanasse audisse tagasi ja silitasin teda õrnalt...
Tuleks ikka AUDI,BMW esinduses käia,kogu probleem on ikkagi selles et tahaks rahvaauto hinnaga uut premiumi  ja mitte baasvarustuses.
Miks inimesed eeldavad et uus rahvaauto on vähemalt sama kvaliteetne kui 5või 10 aastat vana premium,see et uus enamvähem  varustuses rahvaauto maksab poole või kolm korda rohkem kui vana premium ei tähenda seda et ta on ka sellest kolm korda parem.
On küllalt selliseid lugusid kus ostetakse suhteliselt kallis garantiita premium ja vaatamata korralikule eeltööle sattutakse pasa otsa ja siis selgub et kogu raha läheb liisingule ja kaskole ning masin seisab maja ees ja ootab raha kogunemist remondifondi.
Vasta

Uutel autodel tuleb oodata süsteemide magama minekut ca pool tundi, olenevalt tootjast isegi rohkem. Samuti on juba rohke elektroonikaga ja lisavarustusega pillidel täitsa aktsepteeritav voolutarve kuni 50 milliamprit.
Vasta

(10-02-2019, 22:34 PM)ivoalaska Kirjutas:  Uutel autodel tuleb oodata süsteemide magama minekut ca pool tundi, olenevalt tootjast isegi rohkem. Samuti on juba rohke elektroonikaga ja lisavarustusega pillidel täitsa aktsepteeritav voolutarve kuni 50 milliamprit.

See kõik võib õige olla, aga Toya Verso ja Corolla aku ei lähe tühjaks ka kuu ajaga, Proace on nädalaga nii tühi, et mitte üks tuluke hiilgama ka ei hakka.
Vasta

Siis järelikult kuskil tarbimine taga ikkagi. Nädalaga ei tohiks akut tühjaks tõmmata. Muidugi selle voolutarbimise diagnoosimine uutel pillidel paras peavalu, alles miskit 3 seeria uuema otsa autot tegin ja no seal oli nii, et tarbimine tuli taha täiesti lambist suvalistel aegade. Üks päev läks sleep modi nagu pidi, järgmine hetk jäi kuskil 120 mampi taha. Järgmisel hetkel jälle kõik korras jne jne.
Vasta

Siin foorumis oli kellelgi tagaukse klaasitõstuki mootor sala-amperaažnik. Teisend sõnast salajoodik.

Инвалид информационной воины.
Vasta

Venna zafiral oli selleks rikkis elektriline roolivõim. Seega võib see olla mis iganes....
Vasta

Kas teie autol on gps jälgimis seade? Kui on, siis see imeb nädalaga auto aku tühjaks, traktoritel peab kuni 2 nädalat vastu ja aku tühi...
Vasta

(11-02-2019, 10:07 AM)maisalup Kirjutas:  Kas teie autol on gps jälgimis seade? Kui on, siis see imeb nädalaga auto aku tühjaks, traktoritel peab kuni 2 nädalat vastu ja aku tühi...

gps puudub. Ma ise kahtlustan Webastot. Raadio juhtimine roolilt on ka sama kaitsme all, raadio ise käib teise kaitsmega. Kui kaitse väljas, siis aku kestab. Teenindus ütleb, et Webasto viga see ei ole.
Vasta

(10-02-2019, 23:02 PM)Raudpats Kirjutas:  
(10-02-2019, 22:34 PM)ivoalaska Kirjutas:  Uutel autodel tuleb oodata süsteemide magama minekut ca pool tundi, olenevalt tootjast isegi rohkem. Samuti on juba rohke elektroonikaga ja lisavarustusega pillidel täitsa aktsepteeritav voolutarve kuni 50 milliamprit.

See kõik võib õige olla, aga Toya Verso ja Corolla aku ei lähe tühjaks ka kuu ajaga, Proace on nädalaga nii tühi, et mitte üks tuluke hiilgama ka ei hakka.

nii on ja lisaks 2005 kangoo ka seisab kuu ja ikka aku korras.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne