abi tarvis auto ei läinud üv-lt läbi. Heitgaasid ikka!!!!
#1

Pilt jutustab ehk rohkem [Pilt: DSCN3055_zpsjy0lfuvt.jpg]

väga kõrged on asjad! Seda tean et katalüsaator vahetati. ahjaaa autoks Ford Focus 2002a 1,6l 74kW Milles asi?

Veel pole maha löödud
Vasta
#2

See katalüsaatori viga ei tohiks olla (isegi kui katalüsaatorit küljes poleks, ei oleks asi nii hull), väga rikas segu tundub olema (õhku vähe/ kütust liiga palju), ilmselt peaks ka kütusekulus näha olema.
Vasta
#3

Vastuse leiad küsimusest, et "miks nii uuel autol katalüsaator ära vahetati?".
Ehk siis kat vahetati küll, aga selle peetimineku põhjus jäi välja juurimata.
Vasta
#4

Põlemata kütust 20 x rohkem kui lubatud norm - justkui mootor töötaks külmkäivitusrežiimis. Mina uuriks neid andureid ja juhtmeid, mis ajule teada peaksid andma, et mootor on soojaks läinud/saanud ja kas vastav signaal ka muutub soojenedes nagu peaks. Tegelikult nii uuel autol peaks saama ju juba ka juhtme taha panna ning lives vaadata et mis aju arvab mootori temperatuuriks olevat.

Teine variant- mõni silinder ei tööta v. jätab vahele, aga sellest oleks ju juba aru saada ka kõrvaltvaatajana ja vigase silindri küünla võimalikust erinevusest.
Vasta
#5

Kusjuures mul üle-eelmine aasta oli buumeriga selles samas punktis sarnane häda. Näidud hakkasid juba normi piiresse jõudma, kui järsku lõi kõik mitmekordseks. Vangutati pead ja raiuti, et lambda andur ja lambda andur...
Läksin diagnostiku juurde, tehti sama test, ainsa vahega, et diagnostik julges korra piirajasse ka lasta. Saadud näidud olid ideaalsed. Lambda andurid siiamaani vahetamata.
Kui on võimalus, lase kuskil teises kohas uuesti heitgaasi test teha
Vasta
#6

Olen kuulnud: kui ajus tekib rike, läheb ta avariirežiimi, lubab põhimõtteliselt remondikohta või koju luubata. Mingi ülemäärase kütusekuluga. Ilmselt mingi andur annab ajule vale signaali või üldse ei anna andmeid. See on "naised saunas...." tasemel jutt, mille kogemust omal pole.
Teine asi. Külma mootoriga lühikesed sõidud ja raske jalg. Lacettil kaks korda mootorikujuline tuli armatuuris põlenud. Garantiiajal vahetati komplekt klappe ja käis jälle. Teine kord sõitsin täisgaasiga ca 140 km/h sirgel tühjal teel ca 5-7 km maha ja kustus ise ära. Edasi pole enam ökotamiseks neljandat käiku linnavahel pannud, ikka kolmandaga. Nii soovitati. Ja külma mootoriga täisgaasi ka enam ei anna.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#7

Üks asi, mis välja tuli ja ennist ära unustasin oli see et sellel Focusel peab vist olema 2 lambdaandurit! Kindel ei ole! Aga igal juhul oli mu Focusel peale katalüsaatorit veel üks millel polnud juhtmeid taga. Ja juhet ennast ka mitte. Nüüd ei jää muuud üle kui tuuslata interneeduses
ringi ja koguda infot, mitte tarkust

Veel pole maha löödud
Vasta
#8

(27-03-2017, 19:37 PM)JaakH Kirjutas:  Üks asi, mis välja tuli ja ennist ära unustasin oli see et sellel Focusel peab vist olema 2 lambdaandurit! Kindel ei ole! Aga igal juhul oli mu Focusel peale katalüsaatorit veel üks millel polnud juhtmeid taga. Ja juhet ennast ka mitte. Nüüd ei jää muuud üle kui tuuslata interneeduses
ringi ja koguda infot, mitte tarkust

kas mette kõigil saanidel peale katti lamda ei pea olema?lamda järgi ju aju kontrollib heitgaasi ja teeb korrektuure.
Vasta
#9

Mis seisus õhufilter on?ei mäleta kas focusel õhumassilugeja on,äkki on vealine või väheke must?kaasiklapp/õhu siiber (täpset nime ei mäleta soomekeeles kaasuläppa) must,määrdunud ja samatugu tühikäigu mootoriga.
Ja focusel veel olid nõrgaks küljeks süütepool,küünla juhtmed ja küünlad ise.kõige paremad küünlad olid.motocrafti omad
Vasta
#10

Sellel on ju EGR ka? 
Äkki see jebib (keeras ka katalüsaatori eelnevalt peeti juba)?
Vasta
#11

(27-03-2017, 19:54 PM)muska71 Kirjutas:  
(27-03-2017, 19:37 PM)JaakH Kirjutas:  Üks asi, mis välja tuli ja ennist ära unustasin oli see et sellel Focusel peab vist olema 2 lambdaandurit! Kindel ei ole! Aga igal juhul oli mu Focusel peale katalüsaatorit veel üks millel polnud juhtmeid taga. Ja juhet ennast ka mitte. Nüüd ei jää muuud üle kui tuuslata interneeduses
ringi ja koguda infot, mitte tarkust

kas mette kõigil saanidel peale katti lamda ei pea olema?lamda järgi ju aju kontrollib heitgaasi ja teeb korrektuure.

ise kahtlustan seda viimast lambdat

Veel pole maha löödud
Vasta
#12

Hc number vihjaks nagu ka õli põlemisele. Palju õli kulu on? 2000+ bensu mondeote mingitel mootoritel oli probleem ülemäärase õli tarbimisel. Need olid küll 1,8 motod kui ma õieti mäletan...

Co puhul arvuti järgi ja kontrollida reaalajas näite. Vihjaks nagu sellele et kas ei tööta üks silinder või lamda andur. Mittetöötav silinder on ka katalüsaatori suremuse põhjus...

Tagumine lamda kontrollis vanasti ainult katalüsaatori tööd. Esimene on see mille järgi pannakse mootori gaasid paika. Uutel autodel nüüd ei tea kas see on nii...

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta
#13

ise kahtlustan seda viimast lambdat

Veel pole maha löödud
Vasta
#14

Huupi pakkumine on tänamatu tegevus. Vii mõnda töökotta, kus juhtmed taha pannakse ja viga tuvastatakse. Paberi järgi tõepoolest võib järeldada, et segu on väga rikas ja võimalik süüteprobleem ka aga need on tagajärjed. Põhjusi selle paberi järgi on võimatu tuvastada
Vasta
#15

Kõigil ei ole jah peale katti lambda andurit, aga sellise aastakäigu pillil juba võiks olla kindlasti.
Siin oleks abi vbl ka lihtsast hiina autocomi testrist. Peaks näitama nii mõnegi errori kätte, mis süüte- või toitesüsteemi puudutab.
Vasta
#16

seda jh et töökotta viia pole sugugi loll mõte. Eks pean selle tee ette võtma

Veel pole maha löödud
Vasta
#17

(27-03-2017, 20:08 PM)zazik Kirjutas:  Sellel on ju EGR ka? 
Äkki see jebib (keeras ka katalüsaatori eelnevalt peeti juba)?
Katalüsaatori võib peeti keerata ka ju mittetöötav lambda. Või olen asjast valesti aru saanud?
Enda auto puhul ei saanudki aru, mis täpsemalt viga oli, diagnostis näidud korras, andurid töötasid jne. Korduvale läksin, siis saadi ka korras näidud.
Loogika ütleb, et nii kõrgete näitudega oleks asi juba mootoritöös ka tunda, kütusekulust rääkimata.
Vasta
#18

(27-03-2017, 20:21 PM)JaakH Kirjutas:  
(27-03-2017, 19:54 PM)muska71 Kirjutas:  
(27-03-2017, 19:37 PM)JaakH Kirjutas:  Üks asi, mis välja tuli ja ennist ära unustasin oli see et sellel Focusel peab vist olema 2 lambdaandurit! Kindel ei ole! Aga igal juhul oli mu Focusel peale katalüsaatorit veel üks millel polnud juhtmeid taga. Ja juhet ennast ka mitte. Nüüd ei jää muuud üle kui tuuslata interneeduses
ringi ja koguda infot, mitte tarkust

kas mette kõigil saanidel peale katti lamda ei pea olema?lamda järgi ju aju kontrollib heitgaasi ja teeb korrektuure.

ise kahtlustan seda viimast lambdat
Viimane lambda kontrollib kati tööd ainult segu paneb ikka see lambda mis on enne katalüsaatorit.Soovitaks pädeva diagnostiku poole pöörduda,mis siin oletada.Muide kas kütusekulu on ka ülemäära suur?

IZ-56 61a,IZ-ju2k 71a,Dnepr MT-9 74a
Vasta
#19

Kui need näidud olid eelmise kati aeg ka samad, siis pole vaja pikalt mõelda, mis selle pekki keeras. Sama juhtub ka uue katiga, kui midagi ette ei võeta.
Vasta
#20

Esimene lambda reguleerib segu ja teine vaatab, kas kat järelpuhastusega hakkama saab. Nii on see alati olnud. Teise lambda lahtiühendamine sellist jama ei põhjusta.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne