03-04-2017, 11:22 AM
(03-04-2017, 09:33 AM)stihl Kirjutas:(02-04-2017, 23:43 PM)41Degree Kirjutas: Ei ole mina siiani näinud ühtegi inseneri, kellele oleks antud ülesandeks teha auto külge õige läbisõidu juures katki minev asi... Kohe huviga räägiks sellise inimesega juttu
Üks traffotagune jutt ka: keskmise sõiduka tagaklots, kui just kässariga ei sõida, kestab umbes 80 - 120t km. Olenevalt sõidustiilist jne bla-bla
Teatud automargi elekrrikässaritega versioonidel kestab seesama klots ca 40 tkm....?????
Tehase põhjendus oli, et kui läbi kojamehe töötamise saab auto aru, et vihma sajab, siis maanteel lastakse korrapäraselt ja õrnalt tagaklotse vastu ketast, et "ketast kuivatada".
No tule taevas appi, ütleks mõni....
.
Kas seal ei või olla kulumise põhjuseks erinevad veojõukontrollid jms...?
Enda Bmw-l mäletan taga klotse läks küll üsna tihedalt, eriti talvel libedaga.
4xOpel 3xChevrolet