07-04-2017, 16:43 PM
(07-04-2017, 14:14 PM)onemanband Kirjutas: Probleemiks ei olegi niiväga just mitte määrdeomaduste langus, vaid kuumakindlus, kuna euronõudeid täitvad tänapäeva mootorid töötavad palju ekstreemsematel tingimustel kui 15 aastat tagasi.
Piltlikult öeldes viiakse teatud tingimustel jahutusvedeliku temp 120 kraadini ja õli kärssab.
https://www.youtube.com/watch?v=beyNfMAQRlA
Maailm liigub persekursil - nagu kunagi üks tark mees väitis ja üpriski raske oleks eeltoodule vastu vaielda : )
Okei, saan aru, et pigistatakse välja neist tänapäevastest mootoreist mida sealt saab, aga näiteks diiselmootoritele ei saa liigset kuumenemist mingil juhul ette heita, pigem vastupidi. Rõhuvat enamust ikka soojendatakse juurde, et normaalne töötemperatuur enne suve saabumist kätte jõuaks. Mida need dpf-id õli hulka pudistavad, see on muidugi omaette teema. Osad firmad kasutavad ju pikavälba õli pealekauba. Töristad siis linnas mõne sellisega oma kolmkümmendtuhat ära paari aastaga ja vaheta aga mootoreid. Kellelegi üsna hea bisnis.