K: hiina VS Jaapani traktor.

(04-11-2019, 21:10 PM)Qunts Kirjutas:  Tänan, eks järgmine kord küsin tugevamaid O rõngaid.

Aga siinkohal tekkis küsimus kust hankida kandilisi O rõngaid.
Miks kandilisi, aga sellepärast, et originaal näeb välja kandiline siseläbimõõduga  37mm välimine läbimõõt 45mm ja kõrgus 6mm.
Käib veesärgi ja veepumba korpuse vahele kus on 4mm lai soon ja 4,5mm ümas O rõngas ei ulata mootori blokini.
Või soovitage mingit head nippi.
Tänud.

Googeldamine täpselt sellist mõõtu ei anna, on 2 varianti: 37.69/44.49/3.4mm ja 37.47/47.79/5.16mm https://www.globaloring.com/product/sn90325-2/
Vasta

Her Qunts, kas said sotti, mis ja kustkohast karterisse jookseb? Mul pmst sama mootoriga tegelane. Tegelesin möödunud talvel täpselt sama probleemiga ja lõhkusin sama moodi kogu kupatuse laiali.  Tegelik viga oli hoopis lihtne, kütuse etteande pumba membraan oli ära koolnud. Alguses mõtlesin, et vahetan välja ainult membraani, hankisin juba mingi vene pumba doonoriks aga siis leidsin netiavarustast uue pumba ja läksin kergema vastupanu teed. Samas ühe soojaga käis KS pump stendis ja pihustid said uued otsad. Kõik tihendid mis lammutuse käigus lahti käisid läksid vahetusse ja praegu on eestots jummala kuiv. Saan seda täie tõsidusega väita, kuna nüüd hakkas roolivõimu paak higistama ja pidin radika taas eest ära korjama, et sinna ligi pääseda.

Ära vägista, võta suurm haamer!
Vasta

(04-11-2019, 23:51 PM)Kult Kirjutas:  Googeldamine täpselt sellist mõõtu ei anna, on 2 varianti: 37.69/44.49/3.4mm ja 37.47/47.79/5.16mm https://www.globaloring.com/product/sn90325-2/

Kas sealt saab nii ka osta, kui ei ole sisse logtud ?
Arvan, et saan selle tihendiga asja lahendatud, kui jäeb õhukeseks saan 0,7mm papist rõnga alla lõigata.

(05-11-2019, 19:25 PM)Simmerling Kirjutas:  Her Qunts, kas said sotti, mis ja kustkohast karterisse jookseb? Mul pmst sama mootoriga tegelane. Tegelesin möödunud talvel täpselt sama probleemiga ja lõhkusin sama moodi kogu kupatuse laiali.  Tegelik viga oli hoopis lihtne, kütuse etteande pumba membraan oli ära koolnud. Alguses mõtlesin, et vahetan välja ainult membraani, hankisin juba mingi vene pumba doonoriks aga siis leidsin netiavarustast uue pumba ja läksin kergema vastupanu teed. Samas ühe soojaga käis KS pump stendis ja pihustid said uued otsad. Kõik tihendid mis lammutuse käigus lahti käisid läksid vahetusse ja praegu on eestots jummala kuiv. Saan seda täie tõsidusega väita, kuna nüüd hakkas roolivõimu paak higistama ja pidin radika taas eest ära korjama, et sinna ligi pääseda.

Ei ole saanud, pole KSP maha veel võtnud aga kus asub kütuse etteande pump ja kas ta on otse plokiga ühenduses ?
Panen pildi äkki saad suuna kätte näidata?
Muretsesin ka juba enamus tihendeid ja tahan ka saada sellisesse korda, et võib puhta käega mootorit silitada.

   
Vasta

(04-11-2019, 23:51 PM)Kult Kirjutas:  
(04-11-2019, 21:10 PM)Qunts Kirjutas:  Tänan, eks järgmine kord küsin tugevamaid O rõngaid.

Aga siinkohal tekkis küsimus kust hankida kandilisi O rõngaid.
Miks kandilisi, aga sellepärast, et originaal näeb välja kandiline siseläbimõõduga  37mm välimine läbimõõt 45mm ja kõrgus 6mm.
Käib veesärgi ja veepumba korpuse vahele kus on 4mm lai soon ja 4,5mm ümas O rõngas ei ulata mootori blokini.
Või soovitage mingit head nippi.
Tänud.

Googeldamine täpselt sellist mõõtu ei anna, on 2 varianti: 37.69/44.49/3.4mm ja 37.47/47.79/5.16mm https://www.globaloring.com/product/sn90325-2/
Suht hea hinnaga saadetakse üks O ring kõigest hinnaga 110€
Uskumattu.
Vasta

Suht hea hinnaga saadetakse üks O ring kõigest hinnaga 110€Uskumattu.

 Eks see mõõt oligi rohkem nagu pidepunktiks(olemasolev standartmõõt) kus kohast ise edasi googeldada. 

Selline variant on ka et leiad selle 6mm kandilise kummipaela/ suurema tihendi vms. ja teed sellest paraja(liimid otsad kokku)
Vasta

(05-11-2019, 21:48 PM)Qunts Kirjutas:   hinnaga 110€
Uskumattu.

Tule siia, ma lahendan su "suure mure" ära Smile

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

    See kõvera joonega ümbritsetud asi ongi etteande pump. Kahe poldiga (ploki VALE!) KS pumba küljes. Ilmselt pildil originaal, varuosal korpus plastikust.
Kuhu need neljakandilised tihendid lähevad? Minuomal olid mõlemal pumbal tavalised O rõngad, mõõtu ei mäleta. võtsin vanad kaasa ja Hüdroskandis ladusid lauale. Esikaanele läheb tihendi asemel kumminöör, jätkukoht mootori silikoniga. Lisaks on kaane sees veel kaks või kolm väiksemat O rõngast.
Minu vanuses võiks juba osada lugeda Smile Analoogsed tihendid on termostaatidel, osa tootjaid müüb neid ka eraldi. Pöördu mõnda ärganumasse autopoodi, äkki saavad aidata. Maksavad kopikaid võrreldes 110 rublaga. K#¤"&&t oskavad ikka küsida.

Ära vägista, võta suurm haamer!
Vasta

(06-11-2019, 01:12 AM)Simmerling Kirjutas:  See kõvera joonega ümbritsetud asi ongi etteande pump. Kahe poldiga (ploki VALE!) KS pumba küljes. Ilmselt pildil originaal, varuosal korpus plastikust.
Kuhu need neljakandilised tihendid lähevad? Minuomal olid mõlemal pumbal tavalised O rõngad, mõõtu ei mäleta. võtsin vanad kaasa ja Hüdroskandis ladusid lauale. Esikaanele läheb tihendi asemel kumminöör, jätkukoht mootori silikoniga. Lisaks on kaane sees veel kaks või kolm väiksemat O rõngast.
Minu vanuses võiks juba osada lugeda Smile Analoogsed tihendid on termostaatidel, osa tootjaid müüb neid ka eraldi. Pöördu mõnda ärganumasse autopoodi, äkki saavad aidata. Maksavad kopikaid võrreldes 110 rublaga. K#¤"&&t oskavad ikka küsida.

Räägi mille pumba ostsid? Pakutakse väga erineva hinnaga neid pumpsid, Kubota etteande pumba saab kätte juba 50€ aga võib osta ka 250€ nii nmetatud originaal järelturu pumba.
Neljakandilised tihendid käivad veepumba korpuse ja ploki vahele, nimelt on ploki peal kõigepealt alumiinium korpus mille külge käib veel veepump.
Samas täna lahenes see neljakandilise tihendi probleem väga lihtsalt. Läksin hydroscandi ja küsisin seal igasugu teisi tihendeid ja hakkasin rääkima ühe pikkemat ja suuremat kasvu mehega kellega mul kogu aeg hea klapp olnud asju otsida jne, et vaja sellist asja!
Mees tõmbas laua alt välja visiit kaardi ja ütles helista see mees teab kõike ja kui vaja teeb !
Helistasin antud mehele ja seletasin muret ning mees teadis mis räägib ja küsis kuhu milleks ja ja siis ütles mis kummist peab olema ja et pole probleemi valmistatakse reedeks ja hind kõigest TK kohta 5€ ja kui suurem kogus saab odavamalt.
Kui vaja lõikab CNC pingis või treib jne vajaliku tihendi ja teab kust otsida ka näiteks minule vajalikku O-ring tihendit läbimõõduga 170 X 8 mm.
Samas Kavial ja Hüdroscand tõstsid käed ülesse.
Kel kontakti vaja võib küsida, ei tea kas võin otse siia kontakti lisada.
Nüüd nädala vahetusel kui tihendi kätte saan pesen radika äädikaga puhtaks ja laon esimese otsa kokku ja siis hakkan otsima seda etteande pumpa, et selle probleemi saaks kohe korda ta mul õigesti ei töötanud seda juba tean suvest kui kütus otsa sai.

Siis tuleb suurem jama jõuvõttu võlliga.
Ei taha hakkata traktori tagasilda jupindama, et Jõuvõttuvõll välja võtta ja lihvida roostetanud simmerlingi kohta, et ta sealt enam õli ei tilguks/jookseks.
Mõlesin juba ratsi välja, et võtan väikselt freespingilt X/Y telje paigaldan poltidega ja metallplaadiga silla tagaotsa külge ja paigaldan kruustangide vahele treitera (ainuke asi on treitera õigele kõrgusele saada) siis  panen traktori käima ja PTO-le 560 rpm ja arvan, et suudan selle traktori küljes siledaks ja lekkevabaks muuta.
Võlli läbimõõt simmerlingi kohalt on algselt olnud vist 41mm aga nüüd mõõtes rooste pealt sain 40,76 mm ja juba vaastasin, et sinna sobib ideaalselt simmekas 
mõõduga 40X60-10 mm.
Pärast simmeka paigaldamist määrin väljaspoolt mingi eriti paksu määrdega kokku, et enam roostetama ei hakkaks.
Mis arvate minu plaanist ?
Vasta

Minu ostuajalugu näitab, et sellise olen tellinud:
https://www.ebay.co.uk/itm/Kubota-Tracto...1438.l2649
Meie Isekid on nii vanad kui mammuti kaka, Iseki nimega leiab ainult mõne jupi ja peab leppima Kubota nimega.
Võrdle kõigepealt seda pilti oma pumbaga. Sinu oma on uuem, äkki on mingeid erinevusi. Need pumbad on päris paljudel traktoritel peal. Eristab neid kinnitusflantsist mootoripoolse osa pikkus ja kütuse sisendi-väljundi otste asetus
Eks see võlli treimine üks avantüür on aga võib piisava konstrui jäikuse korral õnnestuda. Või proovida seda teha lintlihviga? Võtta on ju alla millimeetri.

Ära vägista, võta suurm haamer!
Vasta

Elustan vana teemat. 

Kas kellegil on kogemusi Belarus 3 ja 4 seeriaga?

www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed
Vasta

(10-02-2020, 18:43 PM)Gravity Kirjutas:  Elustan vana teemat. 

Kas kellegil on kogemusi Belarus 3 ja 4 seeriaga?
Teema ju hiina vs.jaapan.
Belarusi teema siin olemas
Vasta

(10-02-2020, 18:43 PM)Gravity Kirjutas:  Elustan vana teemat. 

Kas kellegil on kogemusi Belarus 3 ja 4 seeriaga?

Tee pigem uus teema. Need traktorilaadsed tooted on vanadest nii erinevad, et vana russi teemasse need ei sobi.

Mainest on paremad, aga neist mugava traktori tegemine võib mõne ühiku puhul olla ebaotstarbekalt tülikas.
Vasta

Nii, tarbitud siis jälle seda TYM 23 -e ja töötunde alles ees 145. Käigud ei taha jälle sisse minna, varsti ei saa reguleerida ka kuna poldi pikkus hakkab otsa saama. Kahtlustan, et pean masina laiali võtma, kuna 50 töötunni juures hakkas juba jama pihta. Esindus ütles, et vajab lihtsalt reguleerimist, kurat polt juba lühike. Ja kui siduri pedaal üles lasta, teeb keskmise tugevusega kõss ,kõss. Masin vedanud max koorem 2 tm kuuske ja kokku 10 tm materjali. Ei ole kündnud ega midagi rasket teinud. Jube jebla on masinat lahti võtta, äkki laseks lõpuni välja? Kurjam hiired on juhtmete kallal ka käinud.
Vasta

Mis polt seal lühikeseks jääma kipub? Siduri ühendusvarras?

Peaasi, et mõni tihvt ei oleks makaronist tehtud...
Vasta

hmmm, arusaamatu, mul veel odavama otsa hiinakas Taishan 12 aastat ja üldiselt mureta, saanud vett ja vilet. Minu omal suri siduri originaal survelaager kähku ära, siduri reguleerimine nõuab võimlemist (korvi poltidest) aga saab hakkama.
Vasta

Kui aus olla, siis kardan, et survelaager äkki jama . Reguleerinud olen ainult pedaali juures olevat reguleerpolti, lihtsalt pedaalikäik muutub pidevalt väiksemaks. Makaron võib äkki olla seal survelaagri juures. Äkki neil seal Koreas ka sama nagu venkudel oli, kuda kuu või aastalõpu seis oli. Peaasi, et sai masin kokku. Hakkan vaatama kuskohast skeeme saan . TYM-il nagu sõjatehas, ei mingit skeemi.
Vasta

Kui siduriajam häälitseb ühendatud sidurga (pedaal üleval), on ei saa viga olla survelaagris, kuna see ei tohi vastu toetuda - selle eest peab hoolitsema siduripedaali tagastusvedru.

Vaata rahulikutl ajamit ja uuri, kuhu vabakäik kaob. Netist leiab T254 kasutusjuhendi, aga see pole vist see:
https://tym-tractors.com/wp-content/uplo...t254nc.pdf

Mingi kasutusjuhend ju tuli sellega ka ometi kaasa Kõost?
Vasta

(20-03-2020, 23:20 PM)v6sa Kirjutas:  .... Vaata rahulikutl ajamit ja uuri, kuhu vabakäik kaob. ...
just, see traka pole ju kosmoserakett, kõik on näppude vahel lahendatav.
Vasta

(20-03-2020, 23:04 PM)auk_ Kirjutas:  ... Reguleerinud olen ainult pedaali juures olevat reguleerpolti, lihtsalt pedaalikäik muutub pidevalt väiksemaks. Makaron võib äkki olla seal survelaagri juures. ...
Survelaager ikka vaevalt, aga vaata siduri käppade poldid üle, sealt võiks saada regulli paika.
Vasta

Kasutusjuhend on olemas. Tahavad Flindis ise kõike teha peale seda, kui garantii läbi sai. Aga tunnihinne on nii suur, et Mersu esindus ka on köki-möki.
Asjad on nii kokku lapitud, et kätte midagi saaks, peab ikke peris juppeks kakkuma. Kui ilmad paremaks lähevad eks hakkan lahti kakkuma.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne