K: hiina VS Jaapani traktor.

(20-03-2020, 22:27 PM)honkomees Kirjutas:  
(20-03-2020, 22:04 PM)auk_ Kirjutas:  ... Reguleerinud olen ainult pedaali juures olevat reguleerpolti, lihtsalt pedaalikäik muutub pidevalt väiksemaks. Makaron võib äkki olla seal survelaagri juures. ...
Survelaager ikka vaevalt, aga vaata siduri käppade poldid üle, sealt võiks saada regulli paika.

Sel peaks olema taldrikvedruga sidur. Siis pole mingeid käppasid (aga võib olla kinnijooksnud survelaagrist freesitud lamelliotsad. Tõsi, see tegevus peaks olema hästi kuulda ja tekitama näripuru kah.

Kui Flindi meeste tunnihind tundub krõbe, siis tasub ise asi selgeks teha. Lihtne elementaartraktor ju.
Vasta

Mis õli panna väikese neliveolise jaapanlase käigukasti? 1980-90. aastate masin. Kühvel on selles, et tal kogu hüdraulika asub samuti käigukastis. Tuttav vanakooli mees kallas harjumusest tatti sisse ja nüüd imestab et hüdraulika enam alla ei vaju. Rolleyes
Vasta

Tatt sobib ju hüdraulikasse ka Rolleyes uutel traktoritel on seal 10w40 muidu...
Vasta

Misasja tatt? Nalja teete. Oma tehnika peale päris vihased. Pange ikka lääne õli, GL4 näiteks.
Vasta

Tatt on päris kõva öli. Sobib isegi hüdrokastidesse. Ega sa tep-iga sassi aja? Tavalistesse mehaanilistesse kastidesse on see enam kui piisav ja käivad jutud, et olla parem kui lääne odavad õlid...
Vasta

Veel parem on autool, eksole.

Suvaline UTTO on sinna hea küll. Mootoriõli manuseid käigukast ei vaja, pigem võivad väga suure koormusega hammasrataste pinnale mingeid jääke jätta. No õnneks pisikeste hiinakate kõhus sääraseid ei ole.

Igasugused jõuülekandeleemed jätke ühitatud karteriga süsteemidest välja, seal käivad pehmemad leemed.
Vasta

UTTO (universaalne traktori transmissiooniõli) on päris hea märksõna, tänud. Selle järgi tundub et võib täitsa minna poodi küsima juba. Üle lombi foorumitest leidsin ise märksõnaks ainult UTF (universal tractor fluid), mis aga meie mandri lehekülgedel mingit tulemust ei toonud.

Tatt või tepp või mis sinna täpselt sisse pandi, ei oska öelda, aga selline veniv ollus ta jaheda ilmaga oli olnud. Nüüd vahepeal soojemat ilma oli, siis ise peal seistes olevat ikka hüdrosüsteemi alla saanud läbi häda. Ühepoolse käiguga hüdrosilindriga tegu seal. Eks näis kas õnnestub see tatt sealt kätte saada.
Vasta

https://nt-csm.ru/et/tad-17-tehnicheskie...masla.html
Seal on pikem jutt tad-17i kohta mida ma mõtlesin...
See on kaugel venimisest. Venib ja on paks tep.
Case kasutab 10w40utto õlisid. Utto ongi oluline tähis taga seal. Mannol pakub hea hinnaga...
Vasta

(17-04-2020, 21:13 PM)maisalup Kirjutas:  https://nt-csm.ru/et/tad-17-tehnicheskie...masla.html
Seal on pikem jutt tad-17i kohta mida ma mõtlesin...
See on kaugel venimisest. Venib ja on paks tep.

Oled selles päris kindel? Mul peaks endalgi olema (Erimellist ostsin) üks poolik kanku TAD-17 kirjaga õli kusagil ja mu meelest ikka päris veniv kui õues miinuse poolele kisub.
Vasta

No "paksuse" poolest on tad ja tep üsna ühte nägu, tep on lihtsamatele ja raskematele ülekannetele ja odavam, ilma igasugu peente manusteta.
Vasta

(17-04-2020, 21:52 PM)honkomees Kirjutas:  No "paksuse" poolest on tad ja tep üsna ühte nägu, tep on lihtsamatele ja raskematele ülekannetele ja odavam, ilma igasugu peente manusteta.
No ja hinda tuuakse nagunii teemaks, kui muud argumendid lõppevad vene õli kiitmisel?  Kas on kallis? https://erimell.ee/toode/omv-austromatic-hgn-utto-25l/ Ei ole ju vaja sisse valada sinna 100 liitrit.
Vasta

(17-04-2020, 21:13 PM)maisalup Kirjutas:  https://nt-csm.ru/et/tad-17-tehnicheskie...masla.html
Seal on pikem jutt tad-17i kohta mida ma mõtlesin...
See on kaugel venimisest. Venib ja on paks tep.
...

Halllooo: SAE 80W90 analoog ei ole kuskilt otsast hüdrosüsteemi sobiv leem.

UTF on just autool. Loogiline, et siinpool lompi seda keegi ei paku. Või noh, muruniiduki SAE30 midagi sarnast (kuigi mitte sama!) ju on.
Vasta

No see 80w90 jäi kahe silma vahele. Lugesin üht teist kirjeldust, kus seda lubati kasutada hüdroõlina, aga ju siis kas mul vale info või valesti meeles. Selle odavust ma polegiväitnud. Kvaliteet vene õlid on kallimad lääne analoogidest ja see mannoli õli on väga hea
Vasta

Nagu üks eelkõnelejatest märkis, on hüdraulikaga seotud käigukasti sobiv UTF õli ehk universal tractor fluid. Näituseks peaksid sobima järgmised õlid:

Mobil Mobil Fluid 424 ja 425
Castrol Agricastrol MP ja CASTROL UTF
Shell Tellus Oil 32 või 37 ning Donex TD
Chevron tractor hydraulic fluid
Texaco TDH 1893
Ford ESN-M-2C-134A
EssoTorque Fluid 56
John Deere J20B, J14A
BP Tractran UTH

Muu mögina sissekallamine põhjustab tõepoolest anomaaliaid. Tuleb olla ettevaatlik ühendades hüdrosüsteemi seadmeid, kus on kasutatud muud, sh veega ja tont teab millega saastunud õli. Teadagi vene tehnika töötab kõigega kus veel mõnikümmend protsenti õli sees Big Grin
Vasta

Ei tea mis traktoriga tegu aga 85. aasta Isekile annab niisugused ollused.
   
Mis ei tähenda muidugi, et sinna ei võiks midagi muud kallata. Minuomal oli ostes K/Ks miski vedelam õli. Paraku nii prof ei ole, et lõhna ja väljanägemise järgi ütleks, mis õliga tegu. Dexronid sõltumata numbrist on reeglina punased, seesolnu igaljuhul seda küll ei olnud.
Lihtsalt infoks.

Ära vägista, võta suurm haamer!
Vasta

Kõik automaatkastileemed on parendatud hüdrovedelikud.

Parendamise põhiaur on läinud friktsioonide eluea pikendamisele. Ühel lollil hammasratasülekandel (mida ka hammasrataspump sisuliselt on) pole neist sooja ega külma. Seega võib üsna rahulikult kõigi vanade traktorite jõuülekannetesse ja hüdroajamitesse summida automaadiõli sisse küll. On mõned erandid (David Browni Selectomaticud, JD variaatorkastid jm), mille puhul PEAB kasutama etteantud analoogi. Aga üldiselt on üsna kama kaks, mis sel voolab, kuniks seda esiteks on ja teiseks sees püsib. DXII on päris vedel leem...

Elu on õpetanud poolakeelsete kataloogide andmeid originaalidega võrdlema. Ma ei tahaks uskuda, et kindakirja tabelis on samuti nõue kasutada DXII. Aga ma ei tea seda.
Vasta

Tere!

Mul on küsimus Yanmar F145 kohta. Sellel on paremal pool juhi kõrval nuppude plokk aiste ja freesi juhtimiseks jms. Seal on ka üks nupp, selline joystiku tüüp, millega saab aisasid üles-alla liigutada jne. See joystick on katki seest (ei lülita korralikult, ragiseb liigutades jne jne). Ma vahetaks selle välja. Eile võtsin kogu selle ploki poritiiva pealt maha ja jõudsin sinnamaale, kus on vaja see must kast ise lahti saada. Seal pole ühtegi kohta, kust see viisakalt lahti võiks käia ja kohe lõhkuma ka ei tahtnud hakata. On kellelgi siit kogemust selist tüüpi karbi avamisega? On mingeid ideid v juhendit, kuidas seda avada nii, et pärast jälle kokku saaks? Ma joodaks sinna uue joystiku külge ja paneks kokku tagasi, aga ei tahaks väga ära lõhkuda seda karpi Smile

Tänud,
S
Vasta

(17-04-2020, 22:37 PM)Lauri_L Kirjutas:  Nagu üks eelkõnelejatest märkis, on hüdraulikaga seotud käigukasti sobiv UTF õli ehk universal tractor fluid. Näituseks peaksid sobima järgmised õlid:

Mobil Mobil Fluid 424 ja 425
Castrol Agricastrol MP ja CASTROL UTF
Shell Tellus Oil 32 või 37 ning Donex TD
Chevron tractor hydraulic fluid
Texaco TDH 1893
Ford ESN-M-2C-134A
EssoTorque Fluid 56
John Deere J20B, J14A
BP Tractran UTH

Muu mögina sissekallamine põhjustab tõepoolest anomaaliaid. Tuleb olla ettevaatlik ühendades hüdrosüsteemi seadmeid, kus on kasutatud muud, sh veega ja tont teab millega saastunud õli. Teadagi vene tehnika töötab kõigega kus veel mõnikümmend protsenti õli sees Big Grin
Otsinguks pigem UTTO ehk Universal Tractor Transmission Oil
Õlid ise vähe muutunud ajas:
Shell Donax td >Shell Spirax S4 TXM
Texaco TDH 1893 > Texaco 1000 THF
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne