Jumz EO-2621B-3 pöördsilindrite ühendamine
#13

(04-04-2017, 19:32 PM)2715 Kirjutas:  Selline tähelepanek et kui eeltoodud skeemi järgi ühendades on ühe silindri ülemine ruum ühendatud teise silindri alumise ruumiga peaks kolvi lahtipääsemisel varre otsast tekkima nn.lühis ja mingit keeramist ei toimuks.

Välistatud. Teeme protsessi läbi:
*Rõhk läheb varre poolt sisse ja suundub teise silindri põhja.
Kui esimesel, rõhupoolsel silindril on kolb maha murdunud, liigub see kolb põhja poole lükates enda ees õli, mis suundub teise silindri varre-poolse osa kaudu vabavooluna jagajasse. Mahamurdunud kolvi põhjani jõudes hakkab rõhk saabuma ka teise silindri põhja ja liigutab tolle, korraliku silindri kolvi ja sääre väljapoole. (Kirjutasin ka sellest eespool, et tõstuk muutub uimaseks, silinder hakkab töötama viivitusega)
Kui teisel silindril on kolb maha murdunud, siis liigub seal kolb koos varrega välja lükates enda ees õli, mis suundub vabavooluna jagajasse.
Kui emmal-kummal silindril on kolb varre otsast maha keerdunud, liigub õli läbi kolvis oleva sääreavause vabalt ja seda riknenud silindrit võib vaadelda nagu tühja anumat.
Et protsess seiskuks peavad mõlemad kolvid jeelet tegema.
Kui üks silinder rikneb, teeb teine töö ikkagi ära, aga jõuetumalt, nagu eespool juba mainisin. Vahet pole, kas murdub säär, keerdub kolb sääre otsast minema või purunevad tihendid.  
Ainult ühel juhul jääb töö pooleli - kui tekib emba-kumba otsa säärane ummistus, et õlil pole enam silindritest kuskile väljuda või ei tule jagajast piisavalt rõhku peale.

Aaaga tegelikult jah. Õigus.
Kui rõhupoolses silindris on kolb sääre otsast maha keerdunud ja see silinder muutunud nn. tühjaks anumaks, siis tõepoolest hakkab rõhk otse jagajasse jooksma ilma, et ta teist silindrit üldse liigutakski.
Väga õige tähelepanek Smile

Nii et jääb ära oodata masina peremehe info, et kas oli siiski voolikute ühendamisel miskine error või ühe silindri tihendid lõpmatuseni otsa saanud.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Jumz EO-2621B-3 pöördsilindrite ühendamine - Autor: TiitQ - 03-04-2017, 16:16 PM
RE: Jumz EO-2621B-3 pöördsilindrite ühendamine - Autor: Janka - 03-04-2017, 16:27 PM
RE: Jumz EO-2621B-3 pöördsilindrite ühendamine - Autor: TiitQ - 03-04-2017, 16:40 PM
RE: Jumz EO-2621B-3 pöördsilindrite ühendamine - Autor: TiitQ - 03-04-2017, 17:21 PM
RE: Jumz EO-2621B-3 pöördsilindrite ühendamine - Autor: saarrand - 03-04-2017, 20:58 PM
RE: Jumz EO-2621B-3 pöördsilindrite ühendamine - Autor: Janka - 03-04-2017, 21:13 PM
RE: Jumz EO-2621B-3 pöördsilindrite ühendamine - Autor: pen.skar - 03-04-2017, 19:43 PM
RE: Jumz EO-2621B-3 pöördsilindrite ühendamine - Autor: TiitQ - 03-04-2017, 23:06 PM
RE: Jumz EO-2621B-3 pöördsilindrite ühendamine - Autor: nõkapõka - 04-04-2017, 00:20 AM
RE: Jumz EO-2621B-3 pöördsilindrite ühendamine - Autor: Janka - 04-04-2017, 01:43 AM
RE: Jumz EO-2621B-3 pöördsilindrite ühendamine - Autor: Janka - 04-04-2017, 02:33 AM
RE: Jumz EO-2621B-3 pöördsilindrite ühendamine - Autor: 2715 - 04-04-2017, 19:32 PM
RE: Jumz EO-2621B-3 pöördsilindrite ühendamine - Autor: Janka - 04-04-2017, 20:14 PM
RE: Jumz EO-2621B-3 pöördsilindrite ühendamine - Autor: KaarelKopaga - 04-04-2017, 22:24 PM
RE: Jumz EO-2621B-3 pöördsilindrite ühendamine - Autor: Marko - 05-04-2017, 01:32 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne