Postitused: 382
Teemad: 42
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
no kui 180km/h siis saab see ainult kahetaktine mootor olla
aga noh turbo+nitro viivad ka 4t sellise kiiruseni..vist
Postitused: 264
Teemad: 52
Liitus: Jan 2003
Maine:
0
kuidas nad seda tegid? Palju käike? Või oli max vääne viidud kõrgetele pööretele? Sest silindri täitmisel ilma kompressoriteta on siiski mingi piir.
Postitused: 382
Teemad: 42
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
antud juhul käib jutt tänavasõidutsiklist, mis EI ARENDA kuni 20 000 pööret ja silindreid pole ka teab kui palju
tavalise mootoriga 125 kuubikuline(4t) max kiirus peaks jääma kuhugi 120-140km/h
samalajal kui 2t masinad lähevad kuni 180km/h
jutt ei käi loomulikult mingi kõrge tasemeni forsitud mootoritest
siis kysimus et kuidas siis saab suurendada hobujõude ja kiirust. sest täiesti tavaline minsk arendab vict ainult mingi 100 km/h (sry kui eksin) ja mingid teised juba 200 km/h. et mis selleks siis peab tegema. kas näiteks mingid karbussid vahetada või sportsummutid. noh yhesõnaga tahan siis teada et kuidas seda \"tuunida\" saaks... sest ise ei tea sellest midagi.
Postitused: 264
Teemad: 52
Liitus: Jan 2003
Maine:
0
on küll mõtekas, minuarust tuleb siis hiljem et A kategooria saada teha ainult sõidueksam võimsama tsikliga
offtopicuks kisub...
Snowdog, minskist saad sa 200 km/h kätte ainult siis kui sa ta lennukist alla viskad. Forseerimine forseerimiseks aga sitast saia ikka ei tee.
Tavaminski pöörded jäävad umbes 5000-7000 ringi. Aga fakt on see et kahetaktiline ühesilindriline mootor ei saa iialgi unistadagi sellisest kasutegurist ja täituvusastmest nagu 4taktiline viiesilindriline. Tööd võib 4 taktiline 2 korda harvemini teha kui 2taktiline aga kui on hästi seadistatud siis ta teeb seda hästi.
Karbusside ja sportsumpadega (resonaatorkamber just, mitte sumpa ise) oled küll õigel teel kuid sellisel juhul vajab ümbertegemist ka mootori ülevool ja portide ajastus et väänet kõrgemate pöörete peale viia. Sellest tõuseb võimsus, siis saab ka kiiremat ülekannet kasutada jne.\'
Karpa peab olema paras (mitte liiga suur, muidu ei voola õhk sealt piisavalt kiiresti läbi) ja resokamber just vastavate pöörete ja portide ajastuse jaoks ehitatud.
Kuid siiski, järele aidata ju võib, kuid liiga palju ei ole ka hea, vene mootor ei pea vastu, sidur, jõuülekanne, jahutus, väntmehhanism jne. ei ole mõeldud sellise töö jaoks.
Kui teed siis tee hästi aga nii ei saa et ainult võimsamaks ja siis unustad vastupidavamaks teha.
Muidu hakkad kole tihti uusi mootoriosi otsima.
Ma teen 2t omad ära ja sõidan elu lõpuni jawaga ringi ja ongi vsjo
Postitused: 1,362
Teemad: 116
Liitus: Nov 2003
Maine:
6
kallis mõistus tule koju... ei ole olemas 2T ja 4T mootoriga mootorratastele eraldi lubasid vaid A lubade piirangud on seotud mootori võimsusega ja hp/kg\'ga.
et siis välja pakkuda yks selline kujundus 95 aasta yamaha tzr 125. mis arvate. minu arust peris selline lahe. pilti saab vaadata aint siis kui oled sisse loginud.
to marti184
et vana sa oled. sain nii aru et sa saad ka 16 või juba oled ja lähed kah tegema A1 kategooria juhilubasid???
Postitused: 264
Teemad: 52
Liitus: Jan 2003
Maine:
0
16 olen, autokoolis juba kirjas aga nad ei taha veel kursusi alustada (püüavad täisklassi saada -> 15, mina olin üheksas)