Võrri silindrikaan
#3

No silindrikaane puruks keeramise kogemus on mul isegi olemas... väga kergelt läheb prõksti ja seda kuuled ka muideks ;Wink poldid ja mutrid peavad ikka oluliselt tugevamat pingutust vastu... enne keerad kaane mitu korda ning mitmest kohast katki 
Aga olen kasutanud ka dünamomeetrilist võtit igaks juhuks ning üle 10nm ei pinguta... sest kui käega pingutasin ja kaane katki keerasin oli pingutuse jõud kuskil tiba üle 10nm... - tunne vähemalt oli nii.
Aga hakkan dünamomeetrilise võtmema tulema 6nm, siis 8 ja peale seda siis 10, loomulikult alati uus silindrikaane tihendiga...

Ostan Minsk M103 (1963a) ja Kovrovets K58 -le ning '73a Jawa 360 + velorex korras osasid 
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Võrri silindrikaan - Autor: T00M4S - 29-04-2017, 15:50 PM
RE: Võrri silindrikaan - Autor: Talupoeg taluja - 29-04-2017, 17:22 PM
RE: Võrri silindrikaan - Autor: CHRhmm - 29-04-2017, 21:46 PM
RE: Võrri silindrikaan - Autor: impreza - 29-04-2017, 22:37 PM
RE: Võrri silindrikaan - Autor: Marko - 29-04-2017, 23:05 PM
RE: Võrri silindrikaan - Autor: iceman - 29-04-2017, 22:33 PM
RE: Võrri silindrikaan - Autor: CHRhmm - 29-04-2017, 22:50 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne