Põhjanaabrite järjekordne turbomosse e NOSkvitch 1600T
#1

Sai siin Helsinki ACS-i pilte lapatud ning vaat mis ette jäi:
http://www.kolumbus.fi/janilahtinen/ACS0...dited.html
http://www.kolumbus.fi/janilahtinen/ACS0...dited.html
http://www.kolumbus.fi/janilahtinen/ACS0...dited.html
http://www.pildid.ee/displayimage.php?album=760&pos=40
http://www.pildid.ee/displayimage.php?album=760&pos=41
http://www.pildid.ee/displayimage.php?album=760&pos=42
Vasta
#2

Kas sellest kusagil rohkem infi koos tehnilisete detailidega ka on?
Vasta
#3

http://www.fhra.fi/fin/index.php?cmd=50,...utiset=267

Ehk siis TUNING CAR SHOW TOP 10-s oli asi. Muud infi hetkel pole, aga otsingud pole veel lõppenud...

Veel üks pilt:
http://avoauto.com/tmp/acs/1/pages/Picture%20138.html
Ketaspidurid taga Cool
Vasta
#4

Kas äkki sama auto SIIN...

M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,
Vasta
#5

pppp Kirjutas:Sai siin Helsinki ACS-i pilte lapatud ning vaat mis ette jäi:
http://www.kolumbus.fi/janilahtinen/ACS0...dited.html
http://www.kolumbus.fi/janilahtinen/ACS0...dited.html
http://www.kolumbus.fi/janilahtinen/ACS0...dited.html
http://www.pildid.ee/displayimage.php?album=760&pos=40
http://www.pildid.ee/displayimage.php?album=760&pos=41
http://www.pildid.ee/displayimage.php?album=760&pos=42
Väga ilus auto on muidu 2140 mossest tehtud! Meistritöö! Ma võiksin oma 2140 mosse selle kõrval rahuliku südamega maha põletada!Big Grin
Vasta
#6

Ära maha küll põleta, tee parem järgi Big Grin
Intsu toodud lingil on need mõlemad ülemised pildid kuidagi kahtlased... Aga võib-olla olen mina lihtsalt liiga paranoiline...
Vasta
#7

mul on üks küsimus.Big Grin
kuidas sellist autot nimetatakse?
tuunimiseks,tuuninguks,disainind,ringi ehitus...
mulle tundub samas see väga kahtlane!(minu arvamus...)
Vasta
#8

Tartus oli ju selline paar aastat tagasi kiirendamas !
Kõik said nii pikalt, et kahju vaadata igast estfieldi rämpsu jne.
Mäletan , et vend andis veel poole maa edu kellegile ja siis püüdis lõdvalt kinni veel, kohaltminekuga oli raskusi sest tahtis lendu tõusta. Tõsine lennuk, ptüi hävitaja ikka Smile
Vasta
#9

IMHO Tartus olnud auto ja siin kõnealune on vist ikka 2 erinevat autot.

Aga kenake on ta küll. Järjekordne tõestus, et pea igast autost saab korraliku viimistluse puhul tõesti asjaliku tulemuse.
Vasta
#10

esiklaasil on mingi neti aadress - vähemalt tundub nii.
Kas keegi soomes käis vaatamas? Äkki oskab linki panna?Rolleyes
Vasta
#11

Klaasidel on aadress: www.anttilanautotalo.com
Tegu autode müügi lehega. Tundub lihtsalt reklaam olevat - seda mosset sealt igatahes ei leidnudSad

Tartus sõitnud auto ja see on loomulikult erinevad - kiirendusmossel olid mõned keremuudatused tehtud, mida poleks mõtet originaalkorda taastada (näiteks katus madalamale lastud, esiots toruraamil jms.)
Vasta
#12

Darkstalker Kirjutas:Klaasidel on aadress: www.anttilanautotalo.com
Tegu autode müügi lehega. Tundub lihtsalt reklaam olevat - seda mosset sealt igatahes ei leidnudSad

Aga selle eest on seal lehel kohe üks GAZ21 müügikuulutus....
ja hind sellel autol on....

19900 € !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

F____ng h__l!!

Tom (*sõnatu*)

________

Ostan tänasest alates kokku Volgasid
Vasta
#13

No heal ja väga heal tasemel restaureeritud vanaautod on soomlastel hirmkallid. Ka autode restaureerimine on Soomes hirmkallis. Just kvaliteetne töö, mitte niivõrd mingi konkreetne mudel. Ja vanatehnikaharrastusega tegelevad põhiliselt soliidsed ja keskmisest rikkamad vana- ja muidu härrad ja muidugi selle ala paadunud fännid. Ja neid hästi restaureeritud vanu autosid hoiavad nende omanikud automuuseumides, mida on Soome riigis teatavasti kümneid. Ja nii kord või paar korda aastas, kui on paraadi aeg või muidu tahtmine, võtab omanik oma vanaauto sealt hoiukohast (muuseumist) ja läheb kruisima. Ja pärast sõitmist lüüakse \"pill\" jälle läikima ja paigutatakse oma kohale ilusti tagasi. Teadupärast müüakse Eestiski juba üle aasta paari Gaz-21-te, hinnad nii 160tuh eeki ja 100tuh eeki per/car ja euro kurss on vist jätkuvalt 15,5 eeki/ 1 euro. Mitme vanaauto eest saaks tänase päeva seisuga kümneid tuhandeid eurosid küsida ja kui reaalne oleks müük - ei oska siinkandis vist keegi täpselt vastata. Enamus on ju aastaid stabiilselt ja jätkuvalt poolikud projektid. Nii et automuuseumi sõidame ka sel aastal Riiga.

Lugupidamisega
Sm. Tasku
Vasta
#14

aga kas keegi kohapeal käis ja uuris masina kohta?
väga huvitaks nagu mis mootor (tootja) palju jõu ja kiirus, kas peale mootori ka miskit muutunud? j.n.e
tegelt tuleks vist TqHq ka vist uurida
seal käis palju rahvast soomes.
Vasta
#15

Siin on tiba infi (kuigi jah, suht üldsõnalist) NOSkvitch-i kohta:
http://www.streetrace.org/foorum/viewtop...1&start=90
Vasta
#16
Exclamation 

jah selle A.C showl esitatud autol pole midagi pistmist tartus olnud autoga..selle seal showl esitatud auto on mu konkreetse tuttava ja olen ka ise oma väikse panuse selle auto valmimisele andnud Wink
Vasta
#17

ummi Kirjutas:aga kas keegi kohapeal käis ja uuris masina kohta?
väga huvitaks nagu mis mootor (tootja) palju jõu ja kiirus, kas peale mootori ka miskit muutunud? j.n.e
tegelt tuleks vist TqHq ka vist uurida
seal käis palju rahvast soomes.
peal on mosse oma mootor turboga tunned huvi võin sulle täpsemat infi omanikult küsida..?Wink
ja siin ka üks pilt koos omanikuga..
Vasta
#18

kõik selle masina kohta teada olev info on siia teretulnud,
olen ülimalt huvitatud ja tänulik - miks, olen suur mosse ja eriliste sõidukite fänn Smile
Vasta
#19

Võiks keegi rääkida ka,kui palju mossel selline värv ja ka värvimine maksta võiks? Ilus värv on sellel \"turbol\" küll,tahaks oma 2140 ka selliseks värvida(kuid mitte mustaks!). Rääkige palun...
Vasta
#20

Cool konkreetselt see must värv läks koos värvimisega maksma meie rahas 15000 ümmarguselt.. aga soovid on edastatud ja loodan, et saan pea täpsemalt rääkida nii mootorist kui värvist jpms-s´t
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne