M 400 kataloog
#1

Oleks siis huvi mainitud objekti vastu. Andke teada, kellel on. Eks siis räägima müügi/laenamise/scannimise/paljundamise tingimused privas. Võib vahetada ka 401 kataloogi vastu mis mul olemas on.

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta
#2

Sama mure, oleks vaja nii 400 kui 401 kataloogi.
Kõik variandid teretulnud.
See netis olev kataloog on maha võetud?
Vasta
#3

m400.km.ru toimis veel kuu tagasi. Nüüd ei saa kontrollida, kuna olen pea olematu kiirusega liini taga.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 120 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni septembri lõpuni oleme regulaarselt avatud R, L, P 11-18







Vasta
#4

Lehekülg töötab, aga ükski fail, mis alla laen, ei avane. Äkki keegi on need omale arvutisse salvestanud ja saaks kuskile üles panna vaõi saata.
Vasta
#5

Seal enamus PDF failina üleval, installi omale vastav programm.
Arvutisse saad neid faile laadida- kurssoriga faili nimele, parema hiire klahviga kliki seal, avaneb rippmenüü ja siis Save Target As.. ning salvesta oma arvutisse.

kui leiad naftat, lõpeta puurimine ja alusta pumpamist

urmas.raidlo@gmail.com
SKYPE: volvoclub
Vasta
#6

pelle Kirjutas:Lehekülg töötab, aga ükski fail, mis alla laen, ei avane. Äkki keegi on need omale arvutisse salvestanud ja saaks kuskile üles panna vaõi saata.

Kõik toimib endiselt perfektselt. Just katsetasin.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 120 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni septembri lõpuni oleme regulaarselt avatud R, L, P 11-18







Vasta
#7

jama selles, et kui olen file-i ära salvestanud ja üritan seda Acrobat Readeriga avada, siis ütleb et file is damaged and could not be repaired. Ja nii kõigi failidega sellelt lehelt. Readeri versioon on kõige uuem. Proovisin ka 5 ja 6-ga, ja erinevates masinates, aga ei midagi. Ei pea nagu ennast arvuti asjas väga roheliseks, aga ...

Igaljuhul tänu aitajatele, katsun hakkama saada.
Vasta
#8

pelle Kirjutas:jama selles, et kui olen file-i ära salvestanud ja üritan seda Acrobat Readeriga avada...

Kas me räägime samast asjast?

Igatahes aadressil http://m400.km.ru/litkat400.html on kataloog kõik .DOC ja .JPG vormingus, PDFist pole lõhnagi. Ja toimib.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 120 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni septembri lõpuni oleme regulaarselt avatud R, L, P 11-18







Vasta
#9

Toimib ilma probleemideta
Vasta
#10

Kahjuks ei pääse esilehest edasi. Kas keegi oskab nõu anda või on omale maha laadinud?
Vasta
#11

Kataloog köidetud kujul olemas.Mis sõlm huvi pakub?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta
#12

On kinni roostetanud rooli küljes olev käiguhoovastik. Enne kui seda jõuga murdma hakata, oleks tore teada detailide arvu ja kuju, et neid mitte ära lõhkuda.
Vasta
#13

Raimond Kirjutas:On kinni roostetanud rooli küljes olev käiguhoovastik. Enne kui seda jõuga murdma hakata, oleks tore teada detailide arvu ja kuju, et neid mitte ära lõhkuda.

Kas MoS2-ga likku pannes nii nädalaks või kuuks ja siis ettevaatlikult seda "nügides" ka lahti ei saa?

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 120 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni septembri lõpuni oleme regulaarselt avatud R, L, P 11-18







Vasta
#14

Raimond Kirjutas:On kinni roostetanud rooli küljes olev käiguhoovastik. Enne kui seda jõuga murdma hakata, oleks tore teada detailide arvu ja kuju, et neid mitte ära lõhkuda.

M400-l on käigukang põrandal, sul siis 401
Vasta
#15

Olen leotanud Dinitroli ja KO-6F-ga ehk vast paar nädalat. Kust MoS2-i soovitad hankida?
Vasta
#16

Raimond Kirjutas:Olen leotanud Dinitroli ja KO-6F-ga ehk vast paar nädalat. Kust MoS2-i soovitad hankida?


Mõnda asja võid leotama jäädagi, kuid ikka lahti ei saa. Tõhusamalt aitab selliseid asju lahti saada TEMPERATUUR. Kui päris gaasileegiga ei saa ligi minna, siis on abi ka föönist. Ajad kuumaks ja siis lased mingit rostoffi vahele, vajadusel kordad seda protsessi, kuni lahti tuleb.




`73 Hanomag-Henschel F46KA
Vasta
#17

Taas oleme tagasi algse küsimuse juures. Kuigi on üsna hea ettekujutus, et kuidas see töötab, sooviksin leida varuosade kataloogi pilti, et olla kindel detailide täpses kujus ja arvus.
Vasta
#18

Kas seda mõtled?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
.doc 80-82.doc Suurus: 49.5 KB  Tõmbamised: 151
Vasta
#19

Tänud, onuaugust, täpselt seda tahtsingi!
Kahjuks selgub pildilt, et hoovastik justkui ei käi osadeks, kuigi roolisamba alumises otsas on näiteks 2 polti. See tekitab kahtluse, et ehk on hoovastik kusagil teisel joonisel samuti osadeks võetud.
Kas ehk suudad sellegi leida?
Vasta
#20

Panin kunagi need vene saidilt allalaetud eraldi failid ühte faili kokku ja üritasin ka natuke kohendada (OCR teeb paraku üsna palju vigu). Mõnda kohta jäid siiski vead sisse, sest lihtsalt ei valda vene keelt nii hästi ja ei osanud arvata, mis sõnad seal tegelikult olema pidid, aga üldiselt peaks huvilistel seda faili siiski mugavam kasutada olema (eriti kui arvestada, et sealt vene saidilt neid enam ei saa). Kes viitsib, võib veelgi parandada.
Asub siin: http://onuaugust.planet.ee/muukraam/_katalog.doc
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne