Juttu Talbot\'dest
#1

Selles teemas siis oodatud kõik arvamused-kommentaarid ning muidu huvitav info selle automargi kohta.On kellegil niisuguse aparaadiga kokkupuuteid olnud?

Endal seisab tasuta saadud Talbot Solara,mootoririkkega,muidu enam-vähem,korras mootoriga doonori saaks 500-1500 eegu eest kätte.Samas olen kuulnud,et Lada mootor pidi sobima üsna hästi,vastab tõele?On mõtet üldse Talboti peale aega ja raha raisata,või oleks õigem järgida üldsuse arvamust \'\'Talbot pole miski auto\'\' ja see pikemalt mõtlemata EMEXisse viia?Kui kellegil on sellist müüa pakkuda või soovib ehk ise osta,andku teada.

EDIT:Algselt oli see teema küll ainult Talbot Solara kohta,kuid kuna tuli juttu ka teiste Talbot\'de kohta,siis oli mõistlik teemat laiendada.
Minu Solara hetkel siis selline:
Vasta
#2

esiots meenutab vägagi M 2141\'te(järelikult annab kergema vaevaga mosse vidinaid külge pookida)
Vasta
#3

Julgen selles kahelda,et mosse jupid istuvad,esiots küll natuke sarnane.Mobile.de-st kaks pilti samasugusest masinast:

[Pilt: 11111111114723601-18784-1038063275_1.bild]
[Pilt: 11111111114723601-18784-1038063275.bild]
Vasta
#4

TU-144 esiots meenutas Concordi lennukit ka aga mis siis???

loll on loll olla.
Vasta
#5

võibolla oleks üks talbot horizont müüa...kui on huvi uurin asja
Vasta
#6

Kui Horizoni mootor Solarale sobib ja töökorras on,võiksid uurida.
Vasta
#7

Hõljuk Kirjutas:Kui Horizoni mootor Solarale sobib ja töökorras on,võiksid uurida.
Talbot`d Horizon,Solara ja mudelid 1307-1510 on ühesuguse tehnikaga(mootorid,käigukastid,vedrustused jms.),erinevad on ainult kered. Mootorid peaksid sobima küll.
See info mul pärineb Juri Kotjevi raamatust \"Välismaa autod\" kirjastus Aleksandra 1993.
Vasta
#8

Tänud info eest,mul ka omal see raamat olemas,kuid ei tulnud pähegi sealt uurida.
Vasta
#9

minulgi olemas sarnane isend tegu küll horizoniga ja 1.3 kuid masinad väga sarnased. On olemas ka 1.5 mootor koos kastiga, mida tahtsin kunagi peale panna aga... muidu väga mugav ja vaikne masin.
ja mossest ei ole seal küll midagi.
Vasta
#10

Kui profiilis võrrelda, siis luukpäraga Solara on äravahetamiseni sarnane M 2141 ga. Arvan, et Talboti tootjaid plagiaadis süüdistada oleks alusetu. Küll aga...

Juppide vahetamise kohta ütles lääne autode ajastu alguse remondimees: tooge siia, küll me ära teeme (a´la peedist pesumasinale...). Nüüdseks maksaks selline tegemine umbes 10 Talboti hinna.

Mis puutub Talbotisse, siis ega ta millegi erilisega ei hiilga. Igapäeva kasutuses oli lausa võimatu. Lagunes saadanas üle keskmise tugevalt, juppide saadavus B osana olematu. Poolteljed eriti nõrgad. Oli ka mingi mudel (horizon) millel ette nähtud kütusena petrool ! tankimisava taga 2 auku, käivitad bensuga ja liigud petrooliga. Petrooli puudumise tõttu jäi katsetamata.


Vasta
#11

See Horizon, on jäänud seisma sõitvast peast, mootori panime millalgi käima isegi..1,3 vist on, eks ma uuri, kui saan teen pildi ka !
Vasta
#12

Talbot Horizon-il on äravahetamiseni sarnane kaksikvend Chrysleri-te hulgas ainsad välised erinevused seisnesid tuledes ja iluvõres aga selle mudeli juppide saadavus on veel keerulisem.
Ja lagunemisvõime on Talbotil \"tuntud\"...nii et emex on selle auto kõige tänulikum\"ostja\" kes ei küsi :...korrasolekut,originaalsust ,sõiduvõimet.
Päris kindel on see et raha mida sinna autosse sisse paned ei saa kunagi tagasi kui siis ainult \"emotsioonide kujul\"Big Grin

M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,
Vasta
#13

Venelased joonistasid oma M-2141 ikka üsna otse Talboti pealt maha.Kui ma ei eksi,siis Solara peaks olema mudeli 1307/1510 (M-2141 eeskuju) sedaanvariant.Üks selline luukpära seisab muuhulgas Õismäel ühe tornmaja juures.Viimane TÜV sellel 2001.
Btw,kuigi Talbotite arv on ikkagi tublisti vähenenud,peaks siiski mõne ka korralikult korda tehtuna ka järgnevatele põlvedele säilitama.
Vasta
#14

Mosse 2141 tehti tõesti Talboti (tollal veel Simca 1307/1308) järgi. Vist 1976 või 77 oli see Simca Moskvas näitusel ja meeldis vene autotööstuse bossidele sedavõrd, et anti käsk teha uus Mosse täpselt samasugune. Muidugi vihastas see väga Mosse tehase disainereid, kes olid juba aastaid uue Mosse arendamisega tegelenud. Osteti mingi hulk (nii 8 või 10) Simcat, lammutati laiali ja asuti kopeerima. Simcaga sarnane on tegelikult ainult kere keskosa, esi- ja tagaosa omandasid aastate jooksul (Mosse läks seeriatootmisse Simcast 11 aastat hiljem!) Renaultile omaseid jooni. Tehnilises osas pole suurt midagi ühist: Simcal-Talbotil on mootor ees risti (kallutatud 41 kraadi tahapoole), esivedrustus pikitorsioonidega, taga sõltumatu vedrustus, Mossel mootor pikiasendis, esivedrustus MacPherson, taga poolsõltuv nn. Verbundlenkerasche. Vaevalt et ka mõni keredetail vahetatav on. Talboteid, nii Horizoni kui ka 1510/Solarat toodeti aastaid Soomes Uusikaupunkis, eespool nimetatud petroolimootor on soomlaste leiutis, nad tegid ka petrooliküttel Saabe.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta
#15

ints Kirjutas:Ja lagunemisvõime on Talbotil \"tuntud\"...nii et emex on selle auto kõige tänulikum\"ostja\" kes ei küsi :...korrasolekut,originaalsust ,sõiduvõimet.
Päris kindel on see et raha mida sinna autosse sisse paned ei saa kunagi tagasi kui siis ainult \"emotsioonide kujul\"Big Grin

See (EMEX) oli ka minu esimene mõte,aga arvasin,et kuna peale mootori ta siiski üsna tip-top,roostet-mõlke pole jne,siis las seisab,ja ehk õnnestub kunagi aitäh-eest mootor/mootoridoonor ka saada,siis prooviks ta kokku lappida.See on kindel,et suuri summasid ma selle auto alla ei kavatse matta.
Vasta
#16

Talbotil oli ka \"suur vend\", Talbot TAGORA, sedaankere, jube pikk ja kandiline, \"suur\" mootor 2,.. liitrit. Vaid ühe korra Eestis kohanud ja sedagi juba 12 aastat tagasi Tallinna turul.

http://www.bilhistorie.no/e70/bs301.htm
serändne paistis välja.


Vasta
#17

al Kirjutas:Talbotil oli ka \"suur vend\", Talbot TAGORA, sedaankere, jube pikk ja kandiline, \"suur\" mootor 2,.. liitrit. Vaid ühe korra Eestis kohanud ja sedagi juba 12 aastat tagasi Tallinna turul.

http://www.bilhistorie.no/e70/bs301.htm
serändne paistis välja.
Julgen väita et Paides ühes X kohas selline seisab,vähemalt esiosa täpselt selline ja sedaan oli ka kindlasti!

M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,
Vasta
#18

al Kirjutas:Talbotil oli ka \"suur vend\", Talbot TAGORA, sedaankere, jube pikk ja kandiline, \"suur\" mootor 2,.. liitrit. Vaid ühe korra Eestis kohanud ja sedagi juba 12 aastat tagasi Tallinna turul.

http://www.bilhistorie.no/e70/bs301.htm
serändne paistis välja.

Mina jälle OT-ga Smile

Uurisin veidi ja leidsin, et seda Tagorat toodeti 81-84 ainult 23400 tk. Minu jaoks kõige huvipakkuvam on, et Ford Sierralgi leiduvale 2,3 liitrisele diislile oli Tagoral turbo aretatud (80 hj) Tahan ka!!! Smile
Vasta
#19

Talbot Tagora oli mõõtmetelt umbes sama suur kui Ford Granada (4,6 m pikk), mootoriteks 2,2 l neljasilindriline (ilmselt aretatud Chrysleri pärandusest), 2,7 l V6 PRV (sama mootor liigutas ka Peugeote, Renaulte ja Volvosid) ja 2,3 l Peugeot turbodiisel, mida kasutasid ka näiteks Peugeot 505 ja Citroen CX. Seega ei peaks olema seda mootorit kuigi raske hankida.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta
#20

Edaspidised Talbotismid siia siis. Alustaks eriti rasvase elukaga, mis meenutab vägisi ühte tuntud Talboti mudelit

Asi muutub järjest põnevamaks


EDIT!
Hõljuki palvel said Talboti teemalised postid siia kokku tõstetud. Kui huvi Talbotite vastu sellist kompotti kannatab, siis miks ka mitte Smile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne