Peale talve on deltaga nii mõndagi juhtunud...
#1

mul on deltaga selline jama, et käigud ei taha sisse minna. Kui lükkan ja panen käigu sisse, siis ilusti töötab, aga töötava mootoriga ei saa. Kui töötava mootoriga panna, siis hakkab see käigu haab, haav (krt. sõna ei tule meelde) põrisema (vibreerima).Rolleyes, aga siis, kui panen mingit õli sinna käigukasti, siis töötab ilusti. Veel on selline jama, et see õli tilgub koguaeg mootori alt välja. Ja kraan ka on katki, laseb kütust läbi -> enne talve panin täis paagi, kui läksin vaatama paar nädalat tagasi, siis oli paak täitsa tühi.
Kas keegi saab aidata?
Vasta
#2

kas ul ikke käigkastis õli on
Vasta
#3

eisalgu osta uus kraan peale ...kõige lihtsam ... või vaata miks ta sul läi laseb...
õlileket proovi mingi silikooniga katta,kui ei saa siis mootor ehk laiali ja ära aint kuiva käigukastiga ringi sõida. vibreerib sul HOOB...
Vasta
#4

sul sidur ei lahuta piisavalt(timmi sidurilingi juurest timmkruvist peale)
Vasta
#5

Käigukastist õli lekitaval mootoril oleks ülimalt mõistlik enne igasuguseid sõite leke parandada. Muidu tuleb sõitmisel pidevalt õli juurde valada, sest kuiva kastiga (siduriga) sõitmine rikub kiiresti nii märja siduri sidurikettad kui ka käigukastilaagrid.

Kergem variant on, kui õli väljub mootorist ebakindla põhjakorgi tõttu - siis tuleb see lihtsalt tihendisilikooniga uuesti paigaldada või keerme vigastumisel teha ringi uuele (jämedamale) mõõdule. Raskem variant on, kui õli lekib poolte vahelt või kunagi mootori põhjassa tekkinud prao kaudu (mida võib tekitada suvaline löök). Prao/poolte vahelise lekkimise võib proovida hädakorral ka hermeetikuga tihendada (enne tuleb mootor ainult maha võtta, tagurpidi keerata, puhastada, karestada ja pragu faasida). Maha võtta ja puhastada tuleb mootor aga nagunii, et teha kindlaks lekke täpset asukohta.

Kuid selline välispidine lekke/prao tihendamine ei pruugi siiski anda tulemusi (st asi võib taas lekkima hakata), siis tuleb mootor siiski pooleks võtta ning pooled uuesti korralikult tihendisilikooniga kokku panna. Prao korral kas keevitada kokku või faasida/karestada/mögiga tihendada seestpoolt.

Lekkiv bensukraan on soovitav ka korda teha (tõenäoliselt vajavad tihenduspinnad pihvimist), kuigi see viga ei ole fataalne. Kui kütus siiski karburaatori kaudu seetõttu jalga laseb, siis kaasneb sellega nõelklapi ebatihendus, mis tuleb kas lihvida või asendada.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne