Minu terasjänku
#1

Oeh, ei saa üle ega ümber sellest oma ratta teemast. Peab vist ikka ühe kompaktse topicu tegema.
Rattast (K175A) ja selle ajaloost ning ehitusest räägin kunagi hiljem, praegu asuks kohe probleemi juurde.

Ühesõnaga sügisel hakkas jama pihta ja pole nüüd kevadel kah asja korralikult tööle saanud. Käivitub ideaalselt, külmalt esimese matsuga ja jääb ka normaalselt tööle. Edasine on aga täielik anomaalia:
kindlad sümptomid puuduvad, masin lihtsalt teeb mis tahab. Kord tõmbab jubedamalt täis (sõidad nagu aurumootoriga), siis jälle kuivab kätte ära. Vahepeal sõidab ideaalselt, siis muutub jälle imelikuks. Ühesõnaga lihtsalt paneb segast.

Sädeme jätaks rahule,sest käivitus tõesti megakena ja säde väga ilus. Viga peaks olema karpas (K-55b) millel saab vaid nõela üles-alla liigutada ja natuke tühikäiku keerata. Kõige huvitavam on see, et peaaegu ükskõik kuhu nõel panna (7 astet) korralikult mootor ikka käima ei hakka. Endal kopp jumalast ees selline tunne, et võtan ja viskan selle karpa nii kaugele kui jõuan, siis jooksen järgi ja viskan veel kaugemale. Ning siis paneks 250 Jawa karpa peale.

Soovitage midagi. Kui kellegi Jawa 250 karpa üle on, siis võib ka teada anda.

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta
#2

....aga mul käib see K-55 karpa nagu kell.Kui just visata tahad,anna mulle!
Vasta
#3

Tziklivend: oleks megatänulik, kui sa viitsiksid garaazi minna ja karpal selle siibriosa välja keerata.See käib ju lihtsalt, keerad lihtsalt ülevalt lahti ja tuleb ilusti välja. Siis vaata mis asendis sul nõel on ja jäta see meelde.
Seejärel võta nõel välja ja mõõda pikkus ning läbimõõt (kui saad) ära ning vaata ka mitu nõksu sul nõela peal on.

Ma nimelt kahtlustan et mul vale nõel. Siis saaks sinu mõõtude järgi uue muretseda/teha.

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta
#4

Miks sa just jawa 250 karpat tahad? Vanal 350nel on ju praktiliselt sama karpa, tal puudub ainult käivitusseadis. A mul muidu põhimõtteliselt on küll üks 250ne karpa üle.
Vasta
#5

[quote=valts]
Tziklivend: oleks megatänulik, kui sa viitsiksid garaazi minna ja karpal selle siibriosa välja keerata


homme vaatan,kui õieti mäletan,siis mul nõel 2.astmes
Vasta
#6

Sai proovitud, et kinnituskohtade poolest sobivad ka uuema Minski K62 ja Iz-i K-36 karpad. Kui düüsid ära vahetada, peaks vist põhimõtteliselt töötama ju? Eks ma homme katsetan ja mässan pisut.

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta
#7

Minu rattal tõenäoliselt tehasest miski K62 modifikatsioon peal.

loll on loll olla.
Vasta
#8

IIIFFFAR, kui oma ratta kenasti jooksma saan, siis tulen su ratast vaatama ja enda oma näitama. Siis saaks ka kohe võrrelda, mis mul originaal on ja mis mitte.

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta
#9

valtsmees: karbussi mark: k-55b,nõela pikkus 4,4 cm, astmeid kokku 4,mul on nõel praegu 2.astmes.
äkki oli abi?
Vasta
#10

Tänan Tziklivend. Homme õhtul lähen tegelen nõelaga. Mul nimelt seitsme nõksuga nõel. Seega pole originaal. Väga vinge oleks, kui sa saaksid ka vaadata, kui palju mm on nõela alumisest otsast selle nõksuni kus sul nõel on. Siis saaksin omale paraja nõela teha.

Üldiselt täna möödus veel tunnike kovrossiga maadeldes ja ikka jäi ratas peale. Ükskõik mida ka teha, korralikult see asi sõitma ei hakka. Täitsa meeleheitel olen juba.

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta
#11

valts Kirjutas:Tänan Tziklivend. Homme õhtul lähen tegelen nõelaga. Mul nimelt seitsme nõksuga nõel. Seega pole originaal. Väga vinge oleks, kui sa saaksid ka vaadata, kui palju mm on nõela alumisest otsast selle nõksuni kus sul nõel on. Siis saaksin omale paraja nõela teha.

Üldiselt täna möödus veel tunnike kovrossiga maadeldes ja ikka jäi ratas peale. Ükskõik mida ka teha, korralikult see asi sõitma ei hakka. Täitsa meeleheitel olen juba.


eks siis homme mõõdan uuesti.Kas sul süüde vale?hiline?mul jamas ka hilise süütega hiljuti.
Vasta
#12

mu kovrovil täpselt sama problaSad
Vasta
#13

Ei saa mina peast ega p*****t selle tsikliga. Masin täielikult keeldub normaalselt töötamast ning terve tänane päev on pehmelt öeldes metsas.

Tziklivend: mõõda siis ära kui palju on sellest teisest astmest kus sul kinnitusklamber on, kuni nõela alumise otsani. Väga tahaks teada ka ujukinõela pikkust ja kaugust nõela astmest kuni teravama otsani. Väga oleks vaja teada sest arvatavasti tuleb mul natuke käiama hakata.
Kui midagi segaseks jäi, siis küsi


1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta
#14

valtsmees:neljandast astmest teise astmesse on maad 0,9cm.
astme paksus 1mm.
nõela alumine ots ei ole terav.Mis düüs sul sees on?
Vasta
#15

Tziklivend Kirjutas:valtsmees:neljandast astmest teise astmesse on maad 0,9cm.
astme paksus 1mm.
nõela alumine ots ei ole terav.Mis düüs sul sees on?

Tänan-tänan aga äkki saad ka öelda kui palju on nõela teisest astmest (eeldan et sa ülevalt poolt loed) nõela alumise otsani.

Teine asi on ujukikambri nõel. Pikkus? mõõt nõksust ülemise (terava) otsani?

Sorry et sind garaaži vahet jooksutan aga hädasti oleks neid mõõte teada vaja. Tundub et mul on asi originaalsetest nõeltest kaugel.Sad

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta
#16

no krt eks siis pean uuesti mõõtmaWink
üldiselt ei viitsi enam palju kordi karbussi lahti kakkuda....Big Grin
Vasta
#17

Kas sul seda jawa karpat ei lähe siis vaja?
Vasta
#18

stretch Kirjutas:Kas sul seda jawa karpat ei lähe siis vaja?

Ei oska praegu öelda. Kui enda oma päris korda ei saa, siis vist kasutan jah Jawa oma. Eks annan siis teada. Kui sa aga mingi hinna või vahetusvariandi välja mõtled, võid mulle privasse saata

Tziklivennale veelkord tänud ja loodan, et järgmine kord jääb sul viimaseks korraks karpat lammutada

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta
#19

valtsmees:nõela 2.astmest(ülevalt lugedes) nõela alumise otsani 4,1cm.Hästi ma ei usu,et sul ujukikambri nõel vale on.Ja vaata,et ta sul kuskilt lisaõhku ei ime.
Vasta
#20

Kuigi pole kaks nädalat ajapuuduse tõttu Jänksiga tegelenud, sai käidud Kurtnas ja toodud nii mõnigi vajalik detail.

Esiteks sain originaalse esiistme. Heas seisukorras, tahab vaid katte vahetust ja esimest kinnituskronsteini (äkki kellelgi on üle. Kui üle ei ole,andke teada ikkagi, saaks mõõdudki võtta ja ise uue teha)

Ostsin ka originaalse õhupuhasti ja paar puuduolevat pisikest plekitükki, mis käivad küljekarpide alla. (tänud Unicmanile)

Samuti sain Jawa 250 karpa (taaskord Unicmanilt),mille abiga loodan ratta ka lendama saada.

Napilt jäin ilma originaalsest tagatulest.(Kui kellelgi pakkuda on,andke teada)

Ehitamisuudiseid enne paari nädalat vist ei tule, sest eksmamid vajavad tegemist.

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne