\'64 Izh Planeta - valmis!
#21

vaatasin jah just hommikul su seto-moto pilte ja sama asi hakkas silma Wink muide 8. juunil käisin mina. kellaaega enam ei mäleta Toungue

Pots ja postivahe.


Vasta
#22

JyrkaEE Kirjutas:vaatasin jah just hommikul su seto-moto pilte ja sama asi hakkas silma Wink muide 8. juunil käisin mina. kellaaega enam ei mäleta Toungue

jõle pull, ise käisin täpselt samal päeval, mingi pool üheksa olin seal... kindlustusel on kellaaeg 9.55 Smile

Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638,  Velorex 16,  2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Vasta
#23

ma käsisin ka üsna hommikul. anti valida veel kahe nr vahel- 79 HT või 82 HT. valisin esimese puhtalt selle pärast, et too kenamate numbritega on. huvitav jah, et me ei trehvanud Toungue

Pots ja postivahe.


Vasta
#24

TÜV kehtiv kuni november 2005 Wink

Pots ja postivahe.


Vasta
#25

jaaaa. täitsa kena ratas. mu enda poisil ka selline, kenasti korda tehtud.
kle ma olen sind vist kuskil kadrina kandis sellega ringi sõitmas näinud.
edu! ja osta ikka veel palju palju vanu motikaid kokku ja puhu eluvaim sisse.
Vasta
#26

jyrka kas load on käes ?
Vasta
#27

ei ole. tsikkel sai just valmis ja hakkan tegema. kuidas endal asjaga lood on?

Pots ja postivahe.


Vasta
#28

homme on sõidueksam.. Smile
Vasta
#29

Jyrka, miks sa tagumist porikat oled tõstnud?
Vasta
#30

see oli juba eelmise omaniku poolt tõstetud. ja originaalasendisse seda tagasi ei saanud panna, kuna need isetehtud augud tagumises porikas oleks jäänud sadula alt koledasti välja paistma. ja see sai enne ära värvitud, kui ma jõudsin õelda, et need augud tuleks kinni keevitada.

Pots ja postivahe.


Vasta
#31

nagu kiuste kohe.
sai ju teisipäeval ülevaatus tehtud ja tagasiteel tuli mootorisse kolin sisse ja üle 50 km/h ei saanud sõitagi, kuna kostuma hakkasid juba vägagi viimsepäevalikud helid. sealjuures ei olnud enam võimalik mootorit vändast käivitada. aitas vaid lükkamine. täna võtsin siis silindri maha ja mis sealt leida mul õnnestus.
1) kolvirõngad olid oma vahedesse täiesti kinni kiiulunud kolvi pinnaga tasa. vaid üks rõngas oli veidike lahti ja veel \"vetrus\".
2)õnnestus leida arvatav kolina alge- kepsul lõtk sees. hinnanguliselt üle sentimeetri veidi.

homme hakkan seega mootorit pooleks tegema.

muide. kas ja kuidas on võimalik kepsulaagreid vahetada väntvõlli küljes?

Pots ja postivahe.


Vasta
#32

Lihtsam on kui ostad sinna uue väntvõlli,peaks sobima iz56 kuni planeta3 kindlasti.
Vasta
#33

niiet kui kellelgi olmemas, siis andke kähku teada. privasse võib ka teateid saata

Pots ja postivahe.


Vasta
#34

täna õhtul sai mootor maha. homseks orgunnin tõmmitsad ja saab väntvõlli välja ja uurida seda lähemalt.

/vähemalt on hea see, et olen leidnud piisavalt vigu, et tunnistada see väntvõlli rikkiminek kasulikuks juhtumiseks.

Pots ja postivahe.


Vasta
#35

ära alahinda selle kepsu ebaloomuliku defekti põhjuste väljauurimise tähtsust. mul oli kunagi jupiteril analoogne juhtum, siis tuli välja selline asi, et väntvõll liikus telgepidi (tehasest oli kaan koos vändalaagriga kehvalt kokku pandud) ja jahvatas tuttuue mootori kepsule viltu töötades pea poolesendise loksu sisse. pikk jutt fekaal jutt, igatahes uuri ka põhjust.
Vasta
#36

klaabu Kirjutas:ära alahinda selle kepsu ebaloomuliku defekti põhjuste väljauurimise tähtsust. mul oli kunagi jupiteril analoogne juhtum, siis tuli välja selline asi, et väntvõll liikus telgepidi (tehasest oli kaan koos vändalaagriga kehvalt kokku pandud) ja jahvatas tuttuue mootori kepsule viltu töötades pea poolesendise loksu sisse. pikk jutt fekaal jutt, igatahes uuri ka põhjust.

tõsi, aga üks rikkimineku põhjuse ennatlik järeldus on see, et vaadates kõike, mis eelmised omanikud olid mu tsikliga teinud (väliselt), on üsna tõenäoline, et ka mootoriga pole just väga hoolikalt ümber käidud. muide siinkohal ütleks, et juba sellest ajast peale, kui too ratas minu oma on olnud, on tal olnud suurtel kiirustel imelik kilin sees (alates ~95 km/h). alguses arvasin, et see ongi planeta tavaline hääl, mis hoiatab kiiresti sõitmise halbadest mõjudest mootorile. paraku aga eelmisel teisipäeval selgus, et see pole nii...

Pots ja postivahe.


Vasta
#37

deem Toungue kõrvale lõtk võib sees olla ju. oleks keegi enne mootori mahavõtmist ja peaaegu pooleks tegemist seda öelnud. tänud raigole seejuures. üles-alla lõtku ei tundu olevat. ega siis midagi. mootor ongi jälle peaaegu koos. homme ostan uued kolvirõngad ja saab proovida, kas on imelik kolin ikka sees ja kas tuleb uusi raamlaagreid otsima hakata.

Pots ja postivahe.


Vasta
#38

võimas. saigi kolvirõngad ostetud ja õhtuga kõik kokku lapatud ja viimasepeal kompressioon välja võlutud. kuid siiski ei meeldi mulle see, et mingi imelik kõrvalhääl on sees. ei tea kas see tuleb uutest kolvirõngastest või ikkagi väntvõllist. igastahes see vana hääl suurel kiirusel on kadunud.

PS! tänase õhtuga mõistsin, et tegelikult on sellistel vanade korralike tsiklitega naistes ilgelt lööki.

Pots ja postivahe.


Vasta
#39

Ma arvan et see kummaline hääl on kolviliikumis hääl ja see ei tee midagi paha.
Vasta
#40

täna sai lenks õigesse asendisse (kinnitused esihargiga õigetpidi pandud).

Pots ja postivahe.


Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne