M400-420A 1951
#81

Enamus ajast on kadunud muudele projektidele, kuid mosse juures ka väikseid arenguid. Kere on põhimõtteliselt valmis ja pritspahtliga kaetud. Jäänud on veel viimane kruntimine ja värv. Samuti on rattamajandus korda aetud. Vahepeal tegin ka avastuse, et minu autol peaks siiski olema käigukast selline, millel kang rooli küljes, st uuem variant. Käigukast saigi valmis tehtud. Mõned pildid ka. 

[Pilt: IMGP3532_1067x800.JPG]

[Pilt: IMGP3533_1067x800.JPG]

[Pilt: IMGP3535_1067x800.JPG]

[Pilt: IMGP3536_1067x800.JPG]
Vasta
#82

Kas veljed tulid sellist värvi tehasest????

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#83

Ei, veljed tulid tehasest sama värvi , mis kere.Kuna rehvid on üle 30 aasta vanad, siis on nende paigaldamine korralikult värvitud velgedele problemaatiline.
Seepärast värvin veljed rehve kinni kattes hiljem.
Vasta
#84

(14-06-2018, 21:20 PM)Sidorov Kirjutas:  Ei, veljed tulid tehasest sama värvi , mis kere.Kuna rehvid on üle 30 aasta vanad, siis on nende paigaldamine korralikult värvitud velgedele problemaatiline.
Seepärast värvin veljed rehve kinni kattes hiljem.

Kas selleks poleks olnud mõistlik vähemalt rehvi välisküljele vaherõngad panna (midagi sellist, nagu whitewallid)? Need kataks rehviserva ilusti ära ja saaks hiljem lihtsal viisil (puruks lõigates) eemaldada.
Vasta
#85

Auto põhi ja kapotialune said värvitud. Peale seda said põhja alla paigaldatud kõik elutähtsad elemendid - vedrud, piduritorud, bensiinitoru, sillad, amordid. 

[Pilt: IMGP3627_1067x800.JPG]

Vedrude kinnituse kuluvad detailid said kõik uued.

[Pilt: IMGP3628_1067x800.JPG]

[Pilt: IMGP3629_1067x800.JPG]

[Pilt: IMGP3626_1067x800.JPG]

Veljed said samuti kinni kaetud ja uue värvi. 

[Pilt: IMGP3632_1067x800.JPG]

[Pilt: IMGP3635_1067x800.JPG]

[Pilt: IMGP3637_1067x800.JPG]

[Pilt: IMGP3639_1067x800.JPG]

[Pilt: IMGP3640_1067x800.JPG]
Vasta
#86

Vahepeal on toiminud mingisuguseid arenguid. Kere sai rattad alla ja käis värvimises. Samuti said värvi alla kõik tiivad, kapott ja esivõre. Vaikselt sai hakatud komplekteerima. 

Kõik riiulid ja kapid said üle vaadatud ja tühjaks kraamitud, et vajalikud osad üles leida. Külge läksid uued stanged, kilbid ja muud pudinad, mis piltidel näha. Osad asjad nagu näha olid veel tehase kaitsemäärdes. Aga aeg on ikkagi teinud oma töö ja mõningad defektid leiduvad. 

Tagumine stange määrdest puhastatuna ja esimene veel määrdes. 

[Pilt: IMGP3683_1067x800.JPG]


[Pilt: IMGP3701_1067x800.JPG]

Kilbid tehasemäärdega. Bensiin lahustas selle hetkega. 

[Pilt: IMGP3644_1067x800.JPG]

Vasakpoolsel näha roostedefekt, millega ei oska midagi peale hakata. 

[Pilt: IMGP3664_1067x800.JPG]

Näiturid ja ukselingid lähevad ka uued. 

[Pilt: IMGP3680_1067x800.JPG]

[Pilt: IMGP3681_1067x800.JPG]

Võtmega link sai kunagi ostetud Läti laadalt, selle üle on nüüd tõsiselt hea meel. 

[Pilt: IMGP3682_1067x800.JPG]


Tagatiiva aluosa kaitsekummid. Väga harvaesinev kaup. 

[Pilt: IMGP3685_1067x800.JPG]

Kojamehe süsteem kõik uus

[Pilt: IMGP3700_1067x800.JPG]

Mõningad korralikud olemasolevad liistud said võrele paigaldatud

[Pilt: IMGP3702_1067x800.JPG]

[Pilt: IMGP3703_1067x800.JPG]

Mootor koos käigukastiga peale tõstetud.

[Pilt: IMGP3704_1067x800.JPG]

NB! Kui kellelgi oleks pakkuda ühte korralikku esiukse iluliistu, oleks väga tänulik.

Järgneb...
Vasta
#87

Jätkan pooleliolevat teemat. Paak sai remonditud ja värvitud, samuti ka igasugused pisidetailid. 

[Pilt: IMGP3737_1067x800.JPG]

[Pilt: IMGP3738_1067x800.JPG]

Kapott ja väiksemad detailid said samuti värvitud ja liistud külge monteeritud.

[Pilt: IMGP3741_1067x800.JPG]

Poritiivade paigaldamiseks vajalik tihend varutud

[Pilt: IMGP3743_1067x800.JPG]

Prooviks sai paigaldatud üks tagatiib koos originaalse kivikaitsekummiga. Sobis päris normaalselt. 

[Pilt: IMGP3744_1067x800.JPG]

Tagaistmealune kotiriie sai uus tehtud, samuti prooviks paigaldatud originaal pagasiruumi põhi vineerist.

[Pilt: IMGP3745_1067x800.JPG]

Uute kapotitihendite paigaldus

[Pilt: IMGP3754_1067x800.JPG]

Sai ka tegeletud küünlajuhtmetega. Originaalid olid säilinud, aga kehvas olukorras. Õnneks olid juhtmete originaalsed otsad kasutuskõlbulikud. Juhe sai asendatud ja otsikud originaalsed, välja näevad sellised:

[Pilt: IMGP3761_1067x800.JPG]

[Pilt: IMGP3767_1067x800.JPG]

[Pilt: IMGP3768_1067x800.JPG]

Lõpuks leidsin ka korraliku radiaatori, mis sai kontrollitud, puhastatud ja värvitud.

[Pilt: IMGP3763_1067x800.JPG]

Külgmised iluliistud paigaldatud

[Pilt: IMGP3764_1067x800.JPG]

Mõningad kapotialused detailid ka küljes

[Pilt: IMGP3765_1067x800.JPG]

Jätkub peagi...
Vasta
#88

Mõned pildid vahepeal toiminud arengust. Külge on saanud kruvida igasuguseid pisiasju ja liiste. Suurim saavutus on vast see, et istmeraamid on viidud õmbleja juurde ja toimub uute istmete valmistamine vanade järgi. 

[Pilt: IMGP3781_1067x800.JPG]


[Pilt: IMGP3782_1067x800.JPG]


[Pilt: IMGP3783_1067x800.JPG]

Radika külgedel olevad papid said jäetud originaalid

[Pilt: IMGP3816_1067x800.JPG]

Pikem aeg kulus esilaternate komplekteerimisele. Nende ehitus ja saadavus on küllaltki keeruline. Esiteks ei ole eriti leida sellise vanema kinnitusega 6V esilaterna pirne ja kes veel ei tea, siis mosse esilaterna klaasid on spetsiaalselt valmistatud ainult mossele. Kui kui tähelepanelikult vaadata, siis klaasi alaserva on sisse valatud kiri Moskvits (vene keeles muidugi). 

[Pilt: IMGP3822_1067x800.JPG]

[Pilt: IMGP3825_1067x800.JPG]

[Pilt: IMGP3826_1067x800.JPG]

[Pilt: IMGP3827_1067x800.JPG]

Originaal esimesed põhjakatted enne ja pärast puhastust

[Pilt: IMGP3834_1067x800.JPG]

Uute uksepolstrite valmistamine

[Pilt: IMGP3841_1067x800.JPG]

Külgmised pagasiruumi papid ja vineerist põhi paigas

[Pilt: IMGP3857_1067x800.JPG]

Uued sisemised papid valmistatud ja ka paika sätitud

[Pilt: IMGP3858_1067x800.JPG]

[Pilt: IMGP3859_1067x800.JPG]

Esiots komplekteeritud

[Pilt: IMGP3849_1067x800.JPG]

Istmeraamid ettevalmistatud katmiseks

[Pilt: IMGP3780_1067x800.JPG]

Jätkub...
Vasta
#89

Suurepärane töö!
Vasta
#90

Tore vaadata kohe!
Vasta
#91

Selle mehe käe alt tuleb ainult puhast kulda.See auto ei olnud vist tehasest tulles ka nii korralikult koostatud.
Müts maha selliste tegijate ees!
Vasta
#92

Mulle hakkas kohe M 400 meeldima.Ilus!!!

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#93

Väga ilus töö!
Oleks küsimus, et kuidas ka kummimattide puhastamine/värskendamine käis?
Vasta
#94

Selliseid töid on lust vaadata. Uhke! Teed küll endale, aga tegelikult on see teistelegi inspiratsiooniks.

Tõde on kusagil olemas! Wink
Vasta
#95

Aitäh kõigile ilusate sõnade eest!Eks püüan samas vaimus jätkata kuni võiduka lõpuni.
Mossepowerile vastuseks, et puhastamine käis lihtsalt: kõigepealt kuum vesi, cif, ja tugevate
harjastega hari.Hiljem peale kuivatamist õrnalt niisutatud lahustilapiga üle.
Vasta
#96

Mulle meeldib "Esiots komplekteeritud" foto. Seda hetkeks vaatama jäädes on selgelt näha "voolujoone-disaini" (streamline) mõju. Kui muidu kaob see püstise tuuleklaasi, kaitseraua ja kipaka kere varju, siis siin on see täies ilus näha. Väga kena auto!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne