M400-420A 1951

Võibolla abiks kui pole veel millegipärast varem näinud seda pilti...

[Pilt: 1-9-52802664.jpg]

Pilt laenatud osta.ee-st


https://www.osta.ee/haruldane-moskvich-4...21720.html
Vasta

Vahepeal kaua aega mõõdunud viimasest postitusest. Tegelikult töö vaikselt edeneb ja sisustus on kõik valmis ja ka paigaldatud. Nüüd on siis jäänud selle auto kõige raskem väljakutse ja see on lahtikäiv katus. Sai pikalt hoogu võetud ja ülemõõdunud esmaspäeval käisin koos õmblusmeistriga vajalikke materjale ostmas. Nüüdseks on ka meister pikalt hoogu võtnud ja töödega mingil moel alustanud. Samuti on veel Poolast saabumata kroomimisse saadetud lävekarbi liistud. Põhimõtteliselt andsin endale sõna, et enne selle autoga ühtegi meetrit ei sõida, kui liistud küljes ja katus peal. Kuna need nõuded täidetud saavad, seda ei oska küll ette ennustada. Praegusest olukorrast siis ka mõned pildid. NB! Autol puudub veel parempoolne (tuletorupoolne) mootori põhjakatteplekk. Kui kellelgi oleks sellist pakkuda, oleks väga tänulik.

[Pilt: IMGP4097_1067x800.JPG]

[Pilt: IMGP4099_1067x800.JPG]

[Pilt: IMGP4106_1067x800.JPG]
Vasta

Panen pildi ka otsitavast plekist....

[Pilt: 20190611-213753.jpg]

[Pilt: 20190611-213825.jpg]
Vasta

Mõni päev tagasi oli see õnnehetk, kui saabusid Poolast kauaoodatud kroomitud küljekarbi liistud. Selleks kulus aega tervelt pool aastat. Need on ka ainukesed taastatud kroomdetailid selle auto küljes.

[Pilt: IMG_20190726_193252_1280x720.jpg]

Vana originaalkatuse karkass sai lahti võetud osadeks ning puit ja metallosad puhastatud, liimitud, krunditud, värvitud ja uuesti kokku pandud. Stalini aeg tehtud korralikku tööd, kõik puitosad on OTK templiga. Samuti on kasutatud korralikku puitu (vist pöök) ja ühendus-tapid korralikud ja täpsed. Ainult üks tapp oli selle ajaga liimist lahti tulnud. Aknaraam on samuti valmistatud puidust ja koosneb neljast kokkuliimitud osast. Kõik katuse puitosad säilitan originaalid, kuigi pildilt võib tunduda, et nad ei ole kõige paremad. Auto on jätkuvalt õmblusmeistri juures ja tööd käivad.

[Pilt: IMGP4139_1067x800.JPG]

[Pilt: IMGP4141_1067x800.JPG]

[Pilt: IMGP4143_1067x800.JPG]

[Pilt: IMGP4144_1067x800.JPG]

[Pilt: IMGP4145_1067x800.JPG]

Vana katus peale 68. aastat kasutust nägi välja selline. Ka hiired olid muidugi vananemisele kaasa aidatnud.

[Pilt: IMGP4196_1067x800.JPG]


Tööd käivad.

[Pilt: IMGP4200_1067x800.JPG]
Vasta

Tehtud! Täna on põhjust tõmmata joon alla sellele projektile. Õmblusmeister tegi usinasti oma tööd ja lõpuks ta valmis saigi. Viimased vidinad, mis veel puudu olid, said ka paika.
Jäänud on veel tööriisakomplekti kokkupanek ja värvimine. Tuleb tõdeda, et masina ostuhetkest kuni tänase päevani on kulunud "kõigest" 23 (KAKSKÜMMEND KOLM) aastat.
No kaua võib! Aga valmis ta sai ja sõidab ka. Kindlasti küsitakse, et palju tunde kulus ja raha läks? Õnneks kummagi üle arvet ei pidanud ja oma hingerahuks parem ka. Kogu
kulunud ajast vast tegelikku tööd (aktiivset tegutsemist) oli paar aastat. Nii et ärge sellest niiöelda rekordist eeskuju võtke!


Detsember 1996.
[Pilt: oues1_1280x720.jpg]

Oktoober 2019
[Pilt: oues2_1280x734.jpg]



[Pilt: garaaz1_1067x800.JPG]

[Pilt: garaaz2_1280x779.jpg]


[Pilt: puudeall_1280x584.jpg]

Lühike klipp esmaesitlusest, käivitamisest ja sõidust:

Vasta

Kaua tehtud kaunikene!

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta

Ilus sai. Super töö.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Lahe projekt oli igatahes müts maha tehtud töö ees Smile
Talvest sai sügis ja garaazi uksed vahetasid värvi rohelisest punaseks selle ajajooksul.
Julgen arvata ka, et teemakajastaja kasvatas selle ajale omale vuntsid ja kasvatas ülesse lapsed (y)
Au ja kiitus minupoolt.
Vasta

Õnnitlused!

Aitäh eredate hetkete eest!
Pildil auto taga kasvav puu on isegi jõudnud auto valmimise kuidagi ära oodata... Big Grin

T.
Vasta

Väga ilus! Smile Silm puhkab ja süda tunneb rõõmu!!!  Kuldsete kätega mees, kes teab mida teeb.
Vasta

Hea tükk tööd tehtud!

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

nii sümpaatne, et teeb kohe tuju heaks.
Vasta

Üks parimaid teemasid siin foorumis.
Vasta

Õnnitlused ja kiidusõnad!!!
Vasta

Äge. Tubli töö. Müts maha omaniku ees igatahes.
Vasta

Vääääga ilus,kadedaks teeb!

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

Väga kena! Jõhker töö ära tehtud
Vasta

Näeb välja nagu uus, aga mitte liiga uus Smile 

Kuidagi ei suuda äramõistatada, mis otstarbel tagaporitiiva esiserva alaosas see must kate käib? Kas sama nagu tänapäevane plastik koopaserva kate? St. ilu pärast ja rooste kogumiseks sinna alla Smile Päris elust nõukaajal justkui ka ei meenu see vidin.
Vasta

Et sisse pugedes kirsadega värvi maha ei taoks kohe?

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta

(14-10-2019, 22:48 PM)TeeTL Kirjutas:  Näeb välja nagu uus, aga mitte liiga uus Smile 

Kuidagi ei suuda äramõistatada, mis otstarbel tagaporitiiva esiserva alaosas see must kate käib? Kas sama nagu tänapäevane plastik koopaserva kate? St. ilu pärast ja rooste kogumiseks sinna alla Smile Päris elust nõukaajal justkui ka ei meenu see vidin.

Äkki sellepärast, et kaitsta esiratta alt lendava pasa eest tiivanurka?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne