M400-420A 1951

(06-03-2020, 02:23 AM)Martin_R Kirjutas:  .. Ees on mul mõlemal kummimatid, kuid need on ka erinevad. 1955-1956 aasta 401-l (dokumente pole, seega täpset aastat ei tea, kerenumber ca 202000) on esimene kummimatt täpselt samasugune nagu antud teema kangelasel, ehk õhem ja kaheosaline. Ning teisel autol, mis on ilmselt 400, kerenumbriga ca 137000 on maas hoopis paksem üheosaline matt. Kas need esimattide erinevused võisid ka olla seotud kuidagi 400 ja 401 mudelivahetusega?

Kummimati paksus ei ole seotud mudelinumbriga, pigem väljalaskeaastaga. Mul on olnud näppimiseks kaks kere poolest "külaseppade" poolt puutumata isendit. Mõlemad 401-d. Vanemal, 1953.a autol oli ees ühes tükis paksem kummimatt. Teisel, tootmise lõpuotsast, ostetud 1956. aasta maikuus, on juba õhuke kaheosaline. 1956. a. isendil on taga põrandal vaip, kuid tagaistme alune serv ei ole viimistletud vaiba materjaliga, nagu eelpool foorumlase Sidorovi pildil, vaid uudse materjalina on kasutatud mingit vakstu või kunstnaha laadset toodet (katsun homme pildi ka lisada).
Ka on erinevus rooliratastel, vanemal on veel mustast plastikust rool, millel ka kodarad plasti all ja signaalinupp väike, hilisemal pruunist plastist rool, kodarad metallist ja signaalinuppsuurem ka pruunist plastist. Veel näiteks erinevus ninaplekile kinnituvate iluliistude osas. Vanemal on liistudele joodetud keermega "tikkpoldid" ja kinnituvad siis vastavate mutrite abil. Hilisemal on joodetud kitsad plekknagad, mis paigaldamisel läbi augu sinna serva taha maha painutatakse.
Vasta

Masin on vahepeal saanud omale uue numbri ja esimesed tuleristsed käes. Aku probleem lahenes ka iseenesest - nimelt head sõbrad aitasid, kellel lihtsalt oli riiuli peal jalus uus kasutamata 3ST80 aku. Praegu on küll peal laenatud aku, sest uut vana pole mõtet esialgu kasutusse võtta, sest sõiduperiood hakkab kohe lõppema. Esimeste sõitudega ilmnesid ka kohe esimesed vead. Bensiini tankides tilkus sissevalamise toru servast, see sai parandatud. Esimese 20km peal andis otsad kondensaator, mis sai samuti vahetatud. Esimesel pikemal otsal sai ka tagumine parem rehv vahetatud, sest läks tühjaks. Läbisõitu on kogunenud üle 400km ja üldiselt võib rahul olla. Mõned pildid ka:

[Pilt: DSC00317_800x600.JPG]

[Pilt: DSC00319_800x600.JPG]

[Pilt: DSC00320_800x600.JPG]

[Pilt: DSC00321_800x600.JPG]

Loodame, et suvi veel jätkub ja ilmad on kabrioletile kohased.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne