IZ 56 kontaktivahe mure
#1


Ommik

Äkki keski oskab soovitada, mida teha kui 56-l läheb kontaktivahe liiga suureks kui süüde ilusti paika sättida.

Kontakte ei saa nagu piisavalt keerata, et süüde oleks parasjagu varajane ning kontaktivahe normaalne.

selline mure nagu mitu aastat juba, vahepeal vahetasin ära väntvõlli (oli teine tasakaalust väljas ning laagrid jamasid), kontaktivahe mure jäi ikka.

Süütesüsteem on tsentrifugaalregulaatoriga ning vanatüübi (49) kontaktidega.

Isandpauk

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta
#2

iz350 Kirjutas:Kuna see vana tüübi kontakti alus koosneb kahest plekitükist,mis omavahel kruviga ühendatud,siis kui keerata õigeks pandud süütega lahti ainult ülemine pool sellest plekist,siis peaks saama muuta katkestaja kaugust nukkvõllist(seega ka kontaktivahet).Tuli vist segane seletus,aga nii olen mina seda kontaktivahet oma Iz-350-el,millel samad kontaktid, muutnud.
NB!Pärast kontaktivahe õigekssaamist tasub uuesti üle kontrollida süütemomendi õigsus,sest see kipub pärast kontaktivahe muutmist muutuma.

mure selles ongi, et kui kontaktivahe õigeks panen, siis ei saa plaati piisavalt enam keerata, ning süüde jääb liiga hiliseks.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne