Start_stop süsteem.
#1

Oskab keegi öelda  ,nii kahe sõnaga ,mis põhimõttel see käivitmine käib.Mingi tavaline starter ei peaks sellele valule vastu.Kas ehk hooratas mootoriks tehtud Rolleyes Rolleyes.Vanakooli automehaanikud jäid igatahes  vastuse võlgu.
Vasta
#2

täiesti tavaline starter on seal...
Vasta
#3

(07-07-2017, 20:12 PM)maisalup Kirjutas:  täiesti tavaline starter on seal...

Meil siin ummikud tunniajased ,iga jumala paarikümne meetri järgi laksab jälle.Kaua see nii kestab.Ilma selletagi lagunevad.
Vasta
#4

Kuskilt on jäänud kõrva, et osadel sellistel on genekas ja starter üheks tehtud. Ja särts tuleb superkondekast. Võib-olla nägin unes seda kõike, ei mäletagi täpselt.
Vasta
#5

(07-07-2017, 20:20 PM)alfredo Kirjutas:  Kuskilt on jäänud kõrva, et osadel sellistel on genekas ja starter üheks tehtud. Ja särts tuleb superkondekast. Võib-olla nägin unes seda kõike, ei mäletagi täpselt.

Genekas ju rihmaveoga.See küll pada käima ei vea .....ehk.
Vasta
#6

Täiesti tavaline starter. Lihtsalt uued autod käivituvad niivõrd kergesti.
Vasta
#7

Päris tavaline see starter ikka ei ole vaid spetsiaalselt seleks tihedaks käivitamiseks ehitatud. Kui viitsite otsida siis sellest on palju kirjutatud. 
Volkar oli algul hädas, starteri puksid lendasid ju laiali. Nüüd kui loodi tugevdatud konstruiga starter on mured kadunud. 
Ja käivitamiseks on neil tavalisest suurem aku peal. 
Mul 1,2l bensiini Fabia aku on 95 Ah. Samas kui 1.9 diisel Audi on 75Ah akuga.
Muidugi midagi on selled süsteemis teistmoodi sest kapoti all on eraldi miinus klemm käivitusabi tarbeks. Aku peale käivitusabi ühendada on keelatud. Pidi süsteemi loojakarja saatma.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#8

Aku pealt käib kogu see auto edasi kui kone seismas, mõnel juhul ka genekas "lahti ühendatud" kuni aku kriitilise piirini, sellest ka suuremad akud.
Eks neid lahendusi erinevaid olemas.
Vasta
#9

Aku - klemmi juures aku andur, seepärast klemmidelt käivitusabiga käivitada ei tohigi.
Väntvõlli andureid on kaks, et kiiremini käivituks.
Starter põhimõtteliselt tavaline.

Aga nagu juba ütlesin, hoia silmad ja kõrvad lahti !

Üks 2001a Busso ongi ainult.
Vasta
#10

Huvi tekitas lihtsalt see ,et tavalisel starteril ikka aegajalt hambad maas ,pendiks p....s jne.Selle süsteemi juures saab kogu see mant ju 100 x rohkem valu. Rolleyes
Vasta
#11

Ka selline variant olemas, kus starterit pole vajagi. Oletame, et mootori x silindris on töötakt, sinna pihustada kütust ja anda sädet ning mootor turtsatabki tööle...

Teoorias ja praktikas muidugi asi märksa keerulisem

4xOpel 3xChevrolet
Vasta
#12

(07-07-2017, 23:39 PM)Simson0077 Kirjutas:  Ka selline variant olemas, kus starterit pole vajagi. Oletame, et mootori x silindris on töötakt, sinna pihustada kütust ja anda sädet ning mootor turtsatabki tööle...

Oli see nüüd lambist mõte ,või tõsiselt. RolleyesSamas . kuidas toimib sel juhul dislapada . Rolleyes
Vasta
#13

(07-07-2017, 23:39 PM)Simson0077 Kirjutas:  Ka selline variant olemas, kus starterit pole vajagi. Oletame, et mootori x silindris on töötakt, sinna pihustada kütust ja anda sädet ning mootor turtsatabki tööle...

Teoorias ja praktikas muidugi asi märksa keerulisem

Omasin 1.6 karburaatormootoriga sierrat. Palaval suveilmal hakkasin tollega poodi minema ning ajasin ta aiataha, imestusest vajus suu maani kui 5 minutipärast võtit süüteasendisse keerates pill käima läks, tükkaega mõtlesin, et starter ei teinud plõksugi aga käib
Vasta
#14

(07-07-2017, 23:54 PM)lauren Kirjutas:  
(07-07-2017, 23:39 PM)Simson0077 Kirjutas:  Ka selline variant olemas, kus starterit pole vajagi. Oletame, et mootori x silindris on töötakt, sinna pihustada kütust ja anda sädet ning mootor turtsatabki tööle...

Teoorias ja praktikas muidugi asi märksa keerulisem

Omasin 1.6 karburaatormootoriga sierrat. Palaval suveilmal hakkasin tollega poodi minema ning ajasin ta aiataha, imestusest vajus suu maani kui 5 minutipärast võtit süüteasendisse keerates pill käima läks, tükkaega mõtlesin, et starter ei teinud plõksugi aga käib

OK.Juhused võivad kah arvesse minna.Küssa lihtsalt selle ,kas keegi ikka 100% teab .(miskipärast seda tavalise starteri süsteemi justkui ei peaks nii töökindlaks)
Vasta
#15

(07-07-2017, 21:53 PM)MartinL Kirjutas:  Aku - klemmi juures aku andur, seepärast klemmidelt käivitusabiga käivitada ei tohigi.
Väntvõlli andureid on kaks, et kiiremini käivituks.
Starter põhimõtteliselt tavaline.

(07-07-2017, 22:19 PM)linnuke Kirjutas:  Huvi tekitas lihtsalt see ,et tavalisel starteril ikka aegajalt hambad maas ,pendiks p....s jne.Selle süsteemi juures saab kogu see mant ju 100 x rohkem valu. Rolleyes

Siin ongi see väike nipu,et start stopp starterid on ehitatud just start stopp tööd tegema. Pealt jah nagu starter aga sisu vähe tummisem. Neil ju isegi akud teised peal. Sellised mis kannatavad süvatühjenemist ja võtavad voolu kiiremini vastu.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#16

(08-07-2017, 00:02 AM)Daff Kirjutas:  
(07-07-2017, 21:53 PM)MartinL Kirjutas:  Aku - klemmi juures aku andur, seepärast klemmidelt käivitusabiga käivitada ei tohigi.
Väntvõlli andureid on kaks, et kiiremini käivituks.
Starter põhimõtteliselt tavaline.

(07-07-2017, 22:19 PM)linnuke Kirjutas:  Huvi tekitas lihtsalt see ,et tavalisel starteril ikka aegajalt hambad maas ,pendiks p....s jne.Selle süsteemi juures saab kogu see mant ju 100 x rohkem valu. Rolleyes

Siin ongi see väike nipu,et start stopp starterid on ehitatud just start stopp tööd tegema. Pealt jah nagu starter aga sisu vähe tummisem. Neil ju isegi akud teised peal. Sellised mis kannatavad süvatühjenemist ja võtavad voolu kiiremini vastu.

Aku maksab 2korda rohkem
starter 3korda rohkem
asjal sisuliselt mingit kokkuhoidu pole .....
ainult söbralik müügi esindaja saab sulle ülikalli kolaka müüa...

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#17

Starter - generaator - hooratas on väga ammu leiutatud. Kes viitsib, otsib üles. Miks ei kasutata teoorias igavesti töötavat asja kahjuks ei tea, kahtlustan autofirmade raamatupidajate karvast kätt.

EDIT: selguse huvides - kõi see kompott on mootori ja kasti vahel, ei mingeid harjasid ega pukse
ainult mähised ja pöörlevad rauatükid

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#18

(08-07-2017, 00:08 AM)impreza Kirjutas:  
(08-07-2017, 00:02 AM)Daff Kirjutas:  
(07-07-2017, 21:53 PM)MartinL Kirjutas:  Aku - klemmi juures aku andur, seepärast klemmidelt käivitusabiga käivitada ei tohigi.
Väntvõlli andureid on kaks, et kiiremini käivituks.
Starter põhimõtteliselt tavaline.

(07-07-2017, 22:19 PM)linnuke Kirjutas:  Huvi tekitas lihtsalt see ,et tavalisel starteril ikka aegajalt hambad maas ,pendiks p....s jne.Selle süsteemi juures saab kogu see mant ju 100 x rohkem valu. Rolleyes

Siin ongi see väike nipu,et start stopp starterid on ehitatud just start stopp tööd tegema. Pealt jah nagu starter aga sisu vähe tummisem. Neil ju isegi akud teised peal. Sellised mis kannatavad süvatühjenemist ja võtavad voolu kiiremini vastu.

Aku maksab 2korda rohkem
starter 3korda rohkem
asjal sisuliselt mingit kokkuhoidu pole .....
ainult söbralik müügi esindaja saab sulle ülikalli kolaka müüa...
impreza.
Esialgu kipub Sinu teooria tõenäolisem olema.
PS:Aga ikkagi,100% kindlat versiooni ikkagi ei ole.
Vasta
#19

Seda nõmedust saab ju välja ka lülitada. Või?
Vasta
#20

(08-07-2017, 00:08 AM)impreza Kirjutas:  Aku maksab 2korda rohkem
starter 3korda rohkem
asjal sisuliselt mingit kokkuhoidu pole .....
ainult söbralik müügi esindaja saab sulle ülikalli kolaka müüa...

lisaks kuskilt kõrva jäänud,et käivitamisel tarbivat mootor rohkem kütet kui mõni min tühikäigul tiksumist.võimalik,et linnalegend.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne